Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi on haitallisempi keino unettomuuteen

Vierailija
30.11.2025 |

Käyttää unen saantiin unilääkettä vai ottaa alkoholia 1 - 2 annosta? Ei sii jatkuvasti vaan kerran, pari viikossa jos on jo pari valvottua yötä takana eikä uni tule.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi.

Ne lääkkeet on melkoista myrkkyä. Pieninäkin annoksina ne uuvuttaa sut kastemadoksi etkä jaksa edes sitä vähää mitä jaksat nukkumatta. 

Vierailija
2/9 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu täysin henkilöstä. Itse en suosittele unettomuuteen kumpaakaan. 

Jos unensaanti on alkoholista tai pillereistä kiinni niin asiaa kannattaa alkaa tarkastelemaan eri näkökulmista. 

Jos tällä hetkellä pari olutta auttaa unensaantiin niin tilanne on 5 vuoden päästä luultavasti aivan toinen. 

Käy ulkoilemassa päivittäin ja syö terveellisesti. Jos nää.ei yhtään auta nii ala sit narkkaamaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen kannabista. Oikeasti. Hoksasin tämän Yhdysvalloissa työmatkalla, miten loistava unilääke se on.

Vierailija
4/9 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholi.

Ne lääkkeet on melkoista myrkkyä. Pieninäkin annoksina ne uuvuttaa sut kastemadoksi etkä jaksa edes sitä vähää mitä jaksat nukkumatta. 

Näin itsekin järkeilin. Alkoholi ei ole ollut minulle milloinkaan ongelma, käytän harvoin, mutta joskus tuohon unettomuuteen kun en saa unta. Saatan valvoa kolmekin yötä putkeen, eikä neljäntenäkään uni tule niin olut tai muu alkoholiannos auttaa. Ap.

Vierailija
5/9 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkoholi.

Näin itsekin järkeilin. Alkoholi ei ole ollut minulle milloinkaan ongelma, käytän harvoin, mutta joskus tuohon unettomuuteen kun en saa unta. Saatan valvoa kolmekin yötä putkeen, eikä neljäntenäkään uni tule niin olut tai muu alkoholiannos auttaa. Ap.

Kole yötä putkeen? Asiaa kannattaa tutkia ennekuin teet itsehoitopäätöksen alkaa ryypätä joka ilta. Mut kai tää olikin juopon viimeinen hyväksynnänpyyntö toiveilleen. 

Tsemppiä kumppanillesi tämän uuden tekosyyn pohdintaan. 

Vierailija
6/9 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkoholi.

Kole yötä putkeen? Asiaa kannattaa tutkia ennekuin teet itsehoitopäätöksen alkaa ryypätä joka ilta. Mut kai tää olikin juopon viimeinen hyväksynnänpyyntö toiveilleen. 

Voi hyvä lapsi! En koe olevani juoppo kun esimerkiksi nyt on toista kuukautta kun olen mitään ottanut, ja kun otan niin se on yleensä yksi paukku, harvoin kaksi ja se on yläraja. Enkä aio ryypätä joka ilta, vaan silloin jos olen jo useamman yön valvonut ja silloinkin riittää yksi annos.

Vierailija
7/9 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkoholi.

Voi hyvä lapsi! En koe olevani juoppo kun esimerkiksi nyt on toista kuu

No juo sitten. Miksi kyselet täällä kun olet itse konstit unettomuuteen jo löytänyt? Vai etsitkö hyväksyntää sekakäyttöön ku ne pari yömyssyä eivät enää riitäkään?

Vierailija
8/9 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi on paljon, paljon huonompi vaihtoehto kuin kannabis.

Vierailija
9/9 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen kannabista. Oikeasti. Hoksasin tämän Yhdysvalloissa työmatkalla, miten loistava unilääke se on.

Tätä ammattilaista kannattaa kuunnella. 

Luultavasti poltit vahvaa indiclajiketta joka aikanaan usein uuvuttaa. Vahva sativalajike on usein näille hermorohmahtaneille jo aivan toinen juttu. 

Mut kokeilkaa nii voitte neuvoo lisää näitä kanssa-apinoita. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä