Ei kannata deittimiehelle ikinä kertoa avoimesti omaa painoa vaain PYÖRISTÄÄ sopivasti alemmas. Kuinka paljon olette PYÖRISTÄNEET?
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Deittimiehen jäljiltä voi myös pyöristyä, vaikka pyöristelisi painoaan alas.
Jos niin kävi, kerroitko hänelle että nyt tuli pyöristysvirhe, kun ehkäisy petti/unohtui?
Palstamammojen hyväksytty sääntö on pyöristää seuraavaan sataan kiloon eli tasalukuun painonsa.
1) Herrasmies ei kysy naisen painoa
2) Vain herrasmies pääsee treffeille.
Problem solved.
Vierailija kirjoitti:
1) Herrasmies ei kysy naisen painoa
2) Vain herrasmies pääsee treffeille.
Problem solved.
Ja ensitreffien jälkeen herrasmies ghostaa. Problem returned.
Sellaisen 20 kiloa voi hyvin pyöristää. Kuten se deittikin luultavasti tekee.
Pidä se uskottavana.
55kg>49kg
65kg>49kg
75kg>59kg
85 kg>59kg
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen pituusrajoitteinen eli suomeksi sanottuna lyhyt (noin 163cm) mies.
- Tiedän, että saattaisin saada paremmin matcheja tinderiissa, jos valehtelisin pituuteni vaikka 170 cm mutta haluaisinko oikeasti kumppaniksi naisen, joka viehättyy siitä, että valhtelen ja näin osoittaisn omasta mielestäni vain typeryyteni? Tai, josta saataisiin syy sanoa minua huoni itsetuntoiseksi..
En minä ole viemässä naista (treffikumppaniani) vaa.alle punnittvaksi mutta rehellisyyyttä arvostan, vaikka ei minulle ole tuon taivaallistakaan väljä onko treffikumppanini muutaman kilon kevyempi vai painavampi mutta tolkku kaikessa.
Miksi sinä edes kysyt naisen painoa? Kai sinulla on silmät päässä?
Mistä sait päähäsi, että kysyisin naisen painoa? - En muista eläessäni kysyneeni naisen painoa. - Kommenttini oli vain vastaus AP:n avaukseen, jossa hän kirjoitti, ettei deittimiehelle kannata ikinä kertoa avoimesti omaa painoa....
Miehet eivät osaa arvioida naisten painoa. Veikkaavat aina 5-10 kiloa alakanttiin.
Eipä ole kukaan deittimies koskaan kysynyt painoani. Jos olisi, olisi entinen deittimies. Joko se mitä hän edessään näkee kiinnostaa, tai sitten ei.
Kukaan mies ei ikinä olle kysynyt painoani. Olen yli kuusikymppinen. Lapset aikuisia. En ymmärrä, missä tilanteessa kilomääristä edes puhuttaisiin.( no, neuvola on ollut ainoa paikka)
Olen käynyt elämäni aikana kymmenillä deiteillä eikä yksikään deittimies ole koskaan kysynyt painoani. Heillä on silmät päässään ja jos ulkomuotoni ei miellytä, voivat jatkaa eteenpäin.
Monet suomalaismiehet pyöristävät 20 kiloa ruhostaan ja 20 kiloa iästä.
Onneksi voi juosta nauraen pakoon.
Jos deitti viestittely kestää monta viikkoa ennen kuin siirrytään treffi tapaamis säätöön johon menee viikkoja. Tässä ajassa nainen hyvin ehtiikin pyöristyä etenkin jos on hyvän pohjan omaava siideri valas
Ei naiset paljon valehtele kun yks nainen sanoi 60 kg ja treffeille tuli 110 kg nainen. Järkytyin oikeasti koska nainen jutteli kuukausi ennen treffejä kaikkea miten käy urheilemassa ja liikkuu paljon.
En oo koskaan pyöristänyt mihinkään suuntaan painoani ja silti seuraa on löytynyt.
T: Ylipainoinen
Miksi paino pitää olla profiilissa
Vierailija kirjoitti:
Jos deitti viestittely kestää monta viikkoa ennen kuin siirrytään treffi tapaamis säätöön johon menee viikkoja. Tässä ajassa nainen hyvin ehtiikin pyöristyä etenkin jos on hyvän pohjan omaava siideri valas
Kuka kestää viikkoja viestittelyä, jonka lähettäjä ei ole missään ajassa ehtinyt hankkia edes pohjaa luettavan viestin kirjoittamiseen?
Pöyristynyt pyöristyksestä?