Ei kannata deittimiehelle ikinä kertoa avoimesti omaa painoa vaain PYÖRISTÄÄ sopivasti alemmas. Kuinka paljon olette PYÖRISTÄNEET?
Kommentit (38)
80kg voi pyöristää 60kg ja sanoo ettei ole käynyt puntarissa
Meinaatko, että deittimiestä kiinnostaa ja varsinkaan siinä vaiheessa, kun siellä deiteillä jo ollaan. Silmä käteen.
Olen joo muutenkin niin pyöreä että ei tässä ole mitään varaa pyöristellä.
Miehenä olen valehdellut painoni 230 kiloon oikean 300 kilon sijasta. Aina on mennyt läpi
Että valheella mennään heti alusta. Niinpä.
Mitä kenellekään kuuluu toisten paino? Mies on joko sokea tai älyllisesti kehitysvammainen, jos hän ei näe millainen ruumiinrakenne naisella on.
Ootkohan sä mahtanut PYÖRISTYÄ vähän liikaa kun tuollaisia mietit?
Ei yhtäkään miestä kiinnosta mitä joku vaaka näyttää, vaan se miltä näyttää silmään.
Itse olen pituusrajoitteinen eli suomeksi sanottuna lyhyt (noin 163cm) mies.
- Tiedän, että saattaisin saada paremmin matcheja tinderiissa, jos valehtelisin pituuteni vaikka 170 cm mutta haluaisinko oikeasti kumppaniksi naisen, joka viehättyy siitä, että valhtelen ja näin osoittaisn omasta mielestäni vain typeryyteni? Tai, josta saataisiin syy sanoa minua huoni itsetuntoiseksi..
En minä ole viemässä naista (treffikumppaniani) vaa.alle punnittvaksi mutta rehellisyyyttä arvostan, vaikka ei minulle ole tuon taivaallistakaan väljä onko treffikumppanini muutaman kilon kevyempi vai painavampi mutta tolkku kaikessa.
Jos pitää pyöristää paino niin se on itselle ongelma joten parempi laihduttaa.
Itse pyöristin itseäni sopivasti muokkaamalla kuvia. Ennen tapaamista söin joka päivä suklaalevyn, etten olisi jäänyt kiinni. Mies oli tyytyväinen pyöreyteeni.
Kun painoin 95kg poikaystäväni sanoi, etten millään voi painaa yli 70kg, joten sen verran sanoin painavani.
Miksi mun pitäis ylipäätään kertoa mun paino jollekin deittimiehelle?
Olin deiteillä miehen kanssa, jolla oli 20kg hoikempi kuva netissä. Tuli olo että näki eri henkilön. Oisin kyllä voinut mennä treffeille vaikka todenmukainen kuva olisi ollut, silloin olisi ensi hämmästys jäänyt väliin. Pyöreys ei mua haittaa miehessä, mutta vähintään yhtä turhamaisia on miehet kuvissaan.
En edes tiedä painoani enkä omista vaakaa. Jos jollekin miehelle painoni olisi merkityksellinen niin ei olisi mulle sopiva mies.
Deittimiehen jäljiltä voi myös pyöristyä, vaikka pyöristelisi painoaan alas.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen pituusrajoitteinen eli suomeksi sanottuna lyhyt (noin 163cm) mies.
- Tiedän, että saattaisin saada paremmin matcheja tinderiissa, jos valehtelisin pituuteni vaikka 170 cm mutta haluaisinko oikeasti kumppaniksi naisen, joka viehättyy siitä, että valhtelen ja näin osoittaisn omasta mielestäni vain typeryyteni? Tai, josta saataisiin syy sanoa minua huoni itsetuntoiseksi..
En minä ole viemässä naista (treffikumppaniani) vaa.alle punnittvaksi mutta rehellisyyyttä arvostan, vaikka ei minulle ole tuon taivaallistakaan väljä onko treffikumppanini muutaman kilon kevyempi vai painavampi mutta tolkku kaikessa.
Miksi sinä edes kysyt naisen painoa? Kai sinulla on silmät päässä?
Näin deittini ja pyöristystä ei tarvittu sillä hän oli pyöreä ja on edelleenkin 20 jälkeen
Paljon tästä nyt ois sitten tarpeen pyöristää alaspäin..? 50 kg? Vai 45?
T. 175/54
Ja ihan oikeasti.. ketä oikeasti kiinnostaa? Ne on vaan numeroita.