Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taitaa joulusuklaiden myynti romahtaa, hinnat on ihan törkeitä!

Vierailija
30.11.2025 |

Ei kukaan enää maksa jostain juhlapöydän rasiasta 8 euroa tai jostain "paremmasta" pitkälti yli kymppiä tai kahta. 

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menkää töihin rotat, niin ei tarvii ulista. Kyllä mulla rahaa riittää jouluun tuhlattavaksi, koska oon töissä, toisin kuin te kelarotat

Muistahan, että sunkaan työpaikka ei ole mikään varma. Kohta säkin voit olla kelarotta.

Vierailija
22/57 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö suklaata. En osta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hävikkiä tulee, kauppias itkee🤣

Vihervassaria ilahduttaa se että työnteko ei kannata, itselleen työt ei myöskään maistu.

Vierailija
24/57 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-packit pandaa menee kuin kaupaksi kuin bambu ähtärissä

Vierailija
25/57 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo ole kuin 48 markkaa.

Vierailija
26/57 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menkää töihin rotat, niin ei tarvii ulista. Kyllä mulla rahaa riittää jouluun tuhlattavaksi, koska oon töissä, toisin kuin te kelarotat

Takamuksellako sa ajattelet? Ajatus oli, että laatu ja hinta ei kohtaa. Olisivatkin hyviä, vois maksaa. Mitä sa tämmöisestä mössöstä maksat. Edes kun rahat riittävät, ei ole kysymys siitä, vaan että periaattellisesti tämä syömäkelvoton mössö ei maksaa niin paljon. Enkä maksakaa, eikä ostakaan, vaikka rahat riittävät. 

Vierailija
27/57 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä jo viime vuonna (vai toissa vuonna) oli konvehtirasiat 20€ luokkaa. Ei noita kauhean monta raaski ostaa, mutta joulu on kerran vuodessa jne. Kyllä meidän jouluun kunnon konvehdit kuuluu.

Vierailija
28/57 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ihan sama maksaako se viisi euroa vai kahdeksan euroa. Ostan jos tekee mieli.

Vierailija
29/57 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä vaan jospa vaikka kansa vähän laihtuisi.

Vierailija
30/57 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama, jättää yhen baariviikonlopun väliin niin voi ostaa vaikka parikymmentä rasiaa.

Tämä mössö ei ole sitä hinta väärti.

Vierailija
31/57 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Kenenkään rahatilanne ei voi siitä notkahtaa jos joku suklaa maksaa muutaman euron enemmän kuin aiemmin. 

No jos yhden rasian ostaa niin eihän se tunnu missään, mutta kun niitä lahjaksi ostaa kymmenelle tai vielä useammalle, niin kyllä vaan jo alkaa tuntumaan.

Ja onhan se nyt ihan täyttä kusetusta, että hintaa nostetaan ja määrää vähennetään ja laatua heikennetään.

Vierailija
32/57 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilatkaa Saksasta suklaat, vielä ehtii jouluksi.

https://amazina.fi/tuote-osasto/elintarvikkeet/

Kiitos vinkistä, kävinkin jo shoppailemassa. :)

Vierailija
33/57 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järjettömät shneudestta ryödtöhinnag. Ma ei maksais Juhlapöytä konveihteistä edes vitosta. Sen verran huonoja ne ovat. Mutra. Tämä vuonns myyjät opivat jantspäiten kautta. Ihmiset todelka harkitusti ostavat. Mina jätän periaattelisesti ostamata tämmöistä syömäkelvottomaa mössöjä.

Mitähän tässä lukee.

Oletko humalassa

Suklaanhimo lienee jo niin kova, että silmissä ihan sumenee.

Vierailija
34/57 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse namustelen tsökölaadia paraikaa ja täytyy myöntää: tekee gutaa

Vierailija
35/57 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistahan, että sunkaan työpaikka ei ole mikään varma. Kohta säkin voit olla kelarotta.

Luojan kiitos kohta lopetetaan kaikki tuet eikä kelarottia enää ole. Alkaa porukkaa yllättäen kiinnostaa töissäkäynti. 

Vierailija
36/57 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti tarvitaan muuta boksi joka huusholliin jouluksi. Jokohan on monta syöty?

Vierailija
37/57 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse ei ole siitä, että onko vai eikö ole varaa. Minulla on varaa, mutta en suostu ryöstetyksi. Käytän senkin rahan johonkin järkevämpään. Kyse on nyt periaatteesta. On paljon muitakin tuotteita, joissa on lähdetty kusettamaan kuluttajaa, enkä suostu maksamaan niistäkään pyydettyä hintaa.

Tämä. Pitäköön tunkkinsa ja suklaansa. Laatukin on mennyt viemäristä alas. Ainakin fasulla. Eihän noissa ole kaakaota nimeksikään. 

Vierailija
38/57 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla silti halvempia kuin monet joulukalenterit.

Vierailija
39/57 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ei osteta, mutta yksi poxi tuli lahjaksi. Ei enää maistunut samalle kuin suklaa joskus vuosia sitten. Joka makua maisteltiin, mutta loput vein roskikseen. Laitoin roskiksen kannen päälle, jos joku sattuisi  ne haluamaan.

Vierailija
40/57 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järjettömät shneudestta ryödtöhinnag. Ma ei maksais Juhlapöytä konveihteistä edes vitosta. Sen verran huonoja ne ovat. Mutra. Tämä vuonns myyjät opivat jantspäiten kautta. Ihmiset todelka harkitusti ostavat. Mina jätän periaattelisesti ostamata tämmöistä syömäkelvottomaa mössöjä.

Mitähän tässä lukee.

Oletko humalassa

Suklaanhimo lienee jo niin kova, että silmissä ihan sumenee.

Suu napsaa konvehdeille, mutta on vain itkuntuhruiset silmät.