Terapeuttini sanoi, että olen machiavellistinen
Kommentit (15)
Laskelmoiva, itsekäs ja anti-sosiaalinen, eli olet mukautunut nykymaailmaan juuri niin kuin haluttiinkin, seuraavaksi lammas sanoo BÄÄÄ!
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa sanoi
Kyllä sanoi. Minulla on siis diagnosoitu epävakaa persoonallisuushäiriö, jonka vuoksi terapiassa. Nyt kuitenkin terapeutti sanoi noin. Onkohan diagnoosini oikea?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa sanoi
Kyllä sanoi. Minulla on siis diagnosoitu epävakaa persoonallisuushäiriö, jonka vuoksi terapiassa. Nyt kuitenkin terapeutti sanoi noin. Onkohan diagnoosini oikea?
ap
No täällähän se huutoäänestyksellä selviää 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa sanoi
ap
Okei. Hieno asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa sanoi
ap
Kyllä. Machiavellismi on tavallista B-klusterin persoonallisuushäiriöissä.
BPD:hen kuuluu kyky empatiaan verrattuna NPD:hen, johon kuuluu kyky machiavellismiin. Terveisin AvPD.
Vierailija kirjoitti:
Ai, että🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Juu, tää on kyllä hyvä neuvontapalsta monessa asiassa...Ei tartte enää kenenkään itse ajatella, senkus kysyy täältä! Jopa tekoälyä parempi...
Se näkyy jo naamasta, jos on vellinaama.
Machiavelli oli viisas mies, mikä tarkoittaa tietysti, että machiavellimäinen ihminen on viisas ihminen. Viisas ihminen on empaattinen, ja ajattelee aina kansan ja muiden ihmisten parasta, eikä täten häikäilemättömällä tavalla maksimoi omaa etuansa. Machiavellimäinen ihminen on hieno ihminen ja parasta A-luokkaa.
Vierailija kirjoitti:
BPD:hen kuuluu kyky empatiaan verrattuna NPD:hen, johon kuuluu kyky machiavellismiin. Terveisin AvPD.
Tuota juuri olen miettinyt; saatan olla epävakaa, mutta sen lisäksi myös narsisti. Minulla on kyllä empatiakykyä, mutta saan tarvittaessa kytkettyä sen täysin pois päältä. Pystyn pitämään empatiakyvyn poissa korkeintaan kolmisen tuntia. Sen jälkeen se pikkuhiljaa palailee.
ap
On yksi vallankäytön perusteoksista. Niccolo Machiavelli: Ruhtinas, resanssiajan Italiasta, vaikka Italian valtiota ei vielä silloin ollutkaan
Kaikkien politikkojen ja vallankäyttäjien lukemistoa.
Vaikka monet asiaa paheksuukin, eivätkä asiaa halua hyväksyä. Valtioiden, armeijoiden tai muiden suurten joukkojen johtaminen ei ole käytännössä mahdollista ilman vallankäyttöä.
Lisäksi, vallan sanotaan olevan kaikkein voimakkain ja vaarallisin huume!
Olet kiero ja vallanhimoinen.