Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Terapeuttini sanoi, että olen machiavellistinen

Vierailija
30.11.2025 |

Mitä tämä käytänössä merkitsee?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa sanoi 

Kyllä sanoi. Minulla on siis diagnosoitu epävakaa persoonallisuushäiriö, jonka vuoksi terapiassa. Nyt kuitenkin terapeutti sanoi noin. Onkohan diagnoosini oikea?

ap

Kuvitteletko sinä, että palstalaiset sen tietäisivät? Sen diagnoosin voit kyllä saada, että olet tollo, kun kyselet diagnoosia täältä.

Miten sinä viettäisit aikaa ilman tätä keskustelupalstaa? Mitkä mielestäsi ovat soveliaita aiheita keskustelupalstalle? Kuinka usein itse teet tänne aloituksia? Miten ne ovat täällä menestyneet?

ap

Vierailija
22/28 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa sanoi 

Antaa nyt ap -reppanan pitää luulonsa.

Miksi sinun mielestäsi terapeutti ei olisi voinut sanoa tätä? Perustele! Mitkä muut asiat ovat niitä, joita terapeutit eivät saa sanoa? Anna lista!

ap

Pidä nyt vain se luulosi. Miksi kirjoitat palstalle diagnooseistasi? Voimaannutko niistä, vai mikä on ideasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa sanoi 

Kyllä sanoi. Minulla on siis diagnosoitu epävakaa persoonallisuushäiriö, jonka vuoksi terapiassa. Nyt kuitenkin terapeutti sanoi noin. Onkohan diagnoosini oikea?

ap

Kuvitteletko sinä, että palstalaiset sen tietäisivät? Sen diagnoosin voit kyllä saada, että olet tollo, kun kyselet diagnoosia täältä.

Miten sinä viettäisit aikaa ilman tätä keskustelupalstaa? Mitkä mielestäsi ovat soveliaita aiheita keskustelupalstalle? Kuinka usein itse teet tänne aloituksia? Miten ne ovat täällä menestyneet?

ap

En kerro, mutta ei minun tarvitse tulla palstalle leuhkimaan kenenkään sanomisilla.

Vierailija
24/28 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa sanoi 

Miksi sinun mielestäsi terapeutti ei olisi voinut sanoa tätä? Perustele! Mitkä muut asiat ovat niitä, joita terapeutit eivät saa sanoa? Anna lista!

ap

Sivusta ....    Terapeutit eivät leimaa ja lokeroi potilaitaan, vaan kommunikointia ohjataan aina positiiviseen suuntaan. 

Vierailija
25/28 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa sanoi 

ap

Pidä nyt vain se luulosi. Miksi kirjoitat palstalle diagnooseistasi? Voimaannutko niistä, vai mikä on ideasi?

Varmaan siksi kun täällä on niin paljon sinunlaisiasi, argumentointikyvyttömiä inceleitä. Et pysty itse tuottamaan tänne menestyviä ketjuja.

ap

Vierailija
26/28 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa sanoi 

ap

Sivusta ....    Terapeutit eivät leimaa ja lokeroi potilaitaan, vaan kommunikointia ohjataan aina positiiviseen suuntaan. 

No näin minun terapeuttini joka tapauksessa tänään sanoi. Minusta on hyvä, että hän sanoi tuon. Antoi itseymmärrystä.

ap

Vierailija
27/28 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierohan ei ole synonyymi älykkäälle kuten palstikset luulevat.

Vierailija
28/28 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa sanoi 

ap

Kyllä. Machiavellismi on tavallista B-klusterin persoonallisuushäiriöissä.

Machiavellismi ei ole persoonallisuushäiriö.

ap