Miten saan mummot ja tädit ymmärtämään että lapset eivät halua pehmeitä paketteja?
Koska joka joulu on sama juttu, saan niitä avaamattomia sukka- ja myssypaketteja keräillä sohvan alta.
Kommentit (120)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä niistä paketeista pitäisi löytyä?
Varmaankin rahaa? Ei taida nykylapsille muu kelvata?
Eli kolikoita jos paketti pitää olla kova.
Kiittämättömyys on huonon kasvatuksen tuotetta. Lahjat otetaan vastaan ja niistä kiitetään, ja ollaan kiitollisia, että joku muistaa.
Ai luoja mä en tiedä häpeisinkö, enemmän mun lapsia vai mua, jos lapsoset olis tollasia idiootteja ja mä vielä hyväksyisin sen ja ihmettelisin täällä palstalla, että miten muuttaa MUIDEN ihmisten käytöstä, jotta lapsen mieli ei pahoitu, kun joku antaa hänelle lahjan.
Onneksi pyjaman ja villasukat voi paketoida pahvilaatikkoon. Ei ole pehmeä paketti.
Ostakaa vuohi kehitysmaahan ja pennulle kortti, jossa kuva vuohesta, oppiipahan.
Vierailija kirjoitti:
Jännä, että nämä mummot ja tädit ovat itse olleet lapsia, ja myöskin inhonneet pehmeitä paketteja.
En todellakaan inhonnut.
Ilkeä mummo paketoi Tokmannilta hankitut kalsarit isoon pahvilaatikkoon... siinähän sitten availevat, kiittämättömät kakarat!
Vierailija kirjoitti:
Jännä, että nämä mummot ja tädit ovat itse olleet lapsia, ja myöskin inhonneet pehmeitä paketteja.
En inhonnut, se uusi yöpaita kun kuuluu jouluun. Oli niitä koviakin paketteja ihan tarpeeksi
Täti, 1972
Vierailija kirjoitti:
Ettekö viitsi opettaa lapsianne arvostamaan kaikkia lahjoja?
Näin ihan oikeasti voi toimia. Alkaen siitä, ettei koko ajan hukuta lasta tavaraan.
Helppoa. Sanot ettei sinun lapset tarvitse lahjoja.
Ihan pätevä provo. Herättää tunteita kivasti.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tunteita sulla herää?
Nyt ajankohtainen toive olisi, että ei myrkyllsitä temu-paskaa kukaan ostaisi ainakaan meille lahjaksi. Ei varsinkaan lapssille. Aikuinen voi helposti ne viedä kaatopaikalle. Vaikka ne sielläkin valuttavat myrkkyjä Suomen juomavesiin.
Vierailija kirjoitti:
Pukki tuo sulle vaan hiiliä ja risuja. Ota tai jätä. Jos alat änisee, et ei kelpaa ni Pukki antaa risusta.
joo joo jokajoulu ootan että pukki antaa, risusta ja vähän muustakin
Vierailija kirjoitti:
No hyvä ettei kukaan äiti ole noin idiootti
Vierailija kirjoitti:
Ilkeä mummo paketoi Tokmannilta hankitut kalsarit isoon pahvilaatikkoon... siinähän sitten availevat, kiittämättömät kakarat!
Tokmannilta ostetut tavarat on ok. Temusta ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hyvä ettei kukaan äiti ole noin idiootti
Joo, en todellakaan kysy Huorikselta, mitä mun lapset haluavat lahjaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan inhonnut.
nniii, oispa ollut edes pehmeitä paketteja. Mä koskaan saanut mitään lahjoja, keneltäkään!
Vierailija kirjoitti:
Eivät vaikka paketissa saattaisi olla kaikkein himotuin bändipaita?
Tuulahdus 80-luvulta 🤣😂
Ettekö viitsi opettaa lapsianne arvostamaan kaikkia lahjoja?