Voiko 173cm pitkä mies pyöristää pituuden 175cm?
175cm tuntuu jo keskimittaiselta mieheltä, mutta 173cm kuullostaa lyhyeltä mieheltä.
Kommentit (69)
Mä ilmoitan näin tarkasti
174 cm, 17.8 cm, 14.5 cm ympärysmitta
M38
Hobitti se siellä taas pituudesta jankuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sähän olet 171 cm! Pyöristä 170 senttiin!
Joo noin se kuuluu pyöristää ap:n kohdalla.
Olen kylläkin 172 cm
Eli siis 170 cm. 172 cm on lähempänä 170 cm:iä kuin 175 cm.
Intissä yritin pyöristää 178cm varteni 180cm :iin. Ei onnistunut. 😆
Voi, mutta yleisemmin hän pyöristää pituutensa 178 cm vähintäänkin.
Miksi valehdella kun oot ihan hyvän pituinen jo valmiiksi. Ei kaikki naiset tykkää honkkeleista.
Minusta tuo on juuri paras pituus, että on mua pikkasen pidempi mutta ei liian pitkä.
Mie olen just ja just 170 cm. Iskä-vainaa oli kans yhtä lyhyt mutta komee ku mikä. Aina oli naisia, ja äitinikin aikoinaan hurmasi. En ole koskaan valehdellut pituudestani, pätkä mikä pätkä. Jos ei kelpaa nii ei kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Meikkaahan naisetkin eli vääristävät luonnonvalintaa
Tavallaan voisi ajatella tuolloin, että pituuden saa mitata kengät jalassa.
Paksupohjaiset kengät vaan jalkaan.
Toisaalta kun nykyään on saatavissa pidennysleikkauksia jalkoihin, niin onko leikkaamalla saatu pituus ok? Lapsista tulee lyhyitä silti.
173 cm pyöristyy tosiaan 175 cm ja se taas pyöristyy 180 cm. Joten 173 cm pitkä voi ilmoittaa olevansa 180 cm.
Miksi ei saman tien kahteen metriin koska onhan se nyt lähempänä kahta kuin yhtä???
Vierailija kirjoitti:
173 cm pyöristyy tosiaan 175 cm ja se taas pyöristyy 180 cm. Joten 173 cm pitkä voi ilmoittaa olevansa 180 cm.
Kun ottaa huomioon että on kengät jalassa paljon pidempi, senkin voi ottaa huomioon. Kengänpohjat voivat olla 10 cm paksut, joten sen huomioiden 173 cm pitkä voisi ilmoittaa olevansa 190 cm pitkä. Pyöristykset ja kengät huomioiden. Voihan sitä pitää sisälläkin, suihkussa ja nukkuessa niitä paksupohjaisia kenkiä aina jalassa jos joku muuten väittää valehtelijaksi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei saman tien kahteen metriin koska onhan se nyt lähempänä kahta kuin yhtä???
Hyvä huomio. Kaikki vähintään 150 cm pitkät miehet voivat pyöristää tinderissä pituutensa lähimpään metriin tuolla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
180 on jo liki 200. Eikä se nyt niin pilkun tarkkaa ole, metri sinne tai tänne. Itse laittaisin, että noin kolmemetrinen.
Jalkojen pidennyksen (noin 8 cm) saa Turkissa 20 tonnilla. Jos tilillä on säästöjä, on 20 tonnia voi pituudeksi laittaa 180 cm.
Jos pituus harmittaa treffeillä daamia, niin voi sanoa, että on vain leikkausta vaille 180 cm.
Vierailija kirjoitti:
Mie olen just ja just 170 cm. Iskä-vainaa oli kans yhtä lyhyt mutta komee ku mikä. Aina oli naisia, ja äitinikin aikoinaan hurmasi. En ole koskaan valehdellut pituudestani, pätkä mikä pätkä. Jos ei kelpaa nii ei kelpaa.
Pyörittikö isäsi siis montaa naista samaan aikaan? Äitisi hyväksyi?
Ainoa sisarukseni on jotain 187 cm. Aika lyhyt noin yleisellä tasolla. Poikansa on tai lähes on 2 metriä. Sukulaiset ovat kohtuu pitkiä.
Mutta lyhyemmälle ihmisille tuntuu että vähän pidemmät ihmiset ovat niin pitkiä, että kuin itse seisoisi jonkun tällaisen navan kohdalla.
Noloa.
Oma exäni on 170 cm. Just oikea pituus.
Hihi. Ei voi. Toinen huomaa huijauksen.
Vierailija kirjoitti:
Just tämä. Näin.
Meikkaahan naisetkin eli vääristävät luonnonvalintaa