Oletko nainen joka ei tiedä painoaan. Miksi pelkäät mennä puntaroitavaksi? Ei se tee sinusta lihavampaa että puntaroit painosi.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vaakaa.
Voisit joskus säästää sen verran ruoasta.
Eikö lääkärit mittaa vai onko se vanhanaikaista
En käy puntarilla, vaatteet kertovat tarpeeksi. Entisenä syömishäiriöisenä ei ole mitään järkeä juosta puntarilla. Kunhan olo on hyvä ja jaksaa urheilla, ei painolla ole väliä.
pelkään että olen laihtunut
N40 146/41
Ei muullakaan ole ollut puntaria vuosikausiin, mulla on muitakin asioita mietittäväksi kuin painoni. Viimeksi kesällä käskyttivät puntariin kun olin lääkärikäynnillä, lukema taisi olla 57kg (/169).
Mitä teen sillä tiedolla? Nuorena BMI katsottiin, oli 19.5, edelleen mahdin samoihin vaatteisiin kuin silloin. N41
Nainen on silloin liian lihava kun takaa ei yllä, päällä ei pysy ja alle ei uskalla mennä.
Vierailija kirjoitti:
N40 146/41
Oletko oikeasti noin lyhyt?
Vierailija kirjoitti:
Eikö lääkärit mittaa vai onko se vanhanaikaista
Multa aina kysytään, sekä pituus että paino. Ei lääkärit jouda, ne on kiireisiä.
Eikö taaskaan herunu piparia tänäkään viikonloppuna ja joutu omaan käteen vemputtaan, kun noin harmittaa eikä muuta keksi harmituksensa purkuun?
Vierailija kirjoitti:
Nainen on silloin liian lihava kun takaa ei yllä, päällä ei pysy ja alle ei uskalla mennä.
Mites läski isomaha mies? Jyrää hengiltä.
Ennen puntaroitiin eri vaihtoehtoja, nykyään -mahdollisen kumppanin painoa. Kyllä on nykyään pelkkiä ööh -juttuja täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N40 146/41
Oletko oikeasti noin lyhyt?
En vaan sopeva ja naimisissa.
Sinä voisit puntaroida ihan muita asioita kuin muiden painoja.
En, punnitsen itseni säännöllisesti. Helppoa kun kotona on vaaka, ei tarvi erikseen minnekään lähteä. Entäs sinä AP?
Vierailija kirjoitti:
Miehellä liian pieni katkarapu jos ei mistään kulmasta yllä. Ei tuollaisella mitään tee.
Suosittelen puntarointia kaikille