40-50-vuotias nainen, kriteerisi uudelle kumppanille?
Kommentit (49)
Huumorintaju. Kliseinen, mutta itselleni tärkeä ominaisuus. Elämä on tylsää ilman arjen huumoria. Lempeys, eläinrakkaus. Sydämen sivistys. Hyvä yleissivistys, perusfiksu (mikään älykkö ei tarvitse olla). Kuitenkin koulutus ja mieluusti myös ihan hyvä työura. Kiva ulkonäkö, joka itseäni viehättää. Taloudellisesti itsenäinen, mitään rahanlainaajia en katselisi.
Normaali suhde alkoholiin (ei absolutisti, eikä alkoholisti), ei muita päihteitä. Liikunnallinen (treenaan itsekin paljon). Innokas lähtemään, kokeilemaan, tekemään asioita.
Nämä nyt ainakin, mikäli nykyisestäni joutuisin luopumaan.
Omasta tahdostaan tai ainakin lopullisesti lapsivapaa (ei siis mitään "45v en ole vielä päättänyt") koska olen itse radikaalivela.
Ei tupakoi ja käyttää enintään hyvin vähän alkoholia, ei siis mikään viiniharrastuksen varjolla alkoholisoitunut.
Keskustelukykyinen ja aidosti kiinnostunut minun persoonastani.
Yhteensopiva huumorintaju.
Tieteellinen maailmankuva ja vähintään keskitason älykkyys - en voisi kunnioittaa jotain rokotekieltäjää tai uskonto/henkisyyshörhöä
Ainoa ulkonäköön kohdistuva kriteeri mulla on että ei pitkiä hiuksia, en vaan kykene.
Tällaisia ei ole vielä 3 vuoden sinkkuuden aikana tullut yhtäkään vastaan. Mistään näistä en voi tinkiä, koska yhteiselo esim uskovaisen tai alkoholistin kanssa ei vaan voisi mitenkään toimia. Tai mitä tekisin kumppanilla joka ei edes keskustele kanssani, en yhtään mitään.
N46
Vierailija kirjoitti:
Haittaako pieni iskävatsa?
Nelikymppinen mies
Ei. Ihminen vanhetessaan lihoaa, alkaa kuorsaamaan ja kasvattamaan nenäkarvoja. Se, joka näitä elämän perusasioita ei jaksa eikä kestä, voi jäädä kasvamaan jonnekin muualle
Pitkä, normaali paino, korkeasti koulutettu, töissä, sinkku, päihteetön (alkoholi satunnaisesti ok), ei pieniä lapsia, osaa puhua, osaa näyttää tunteenteensa, siisti, pitää eläimistä, mielummin introvertti, hyvät välit ihmisiin, ei väkivaltainen, huomio muita, hyvä huumori, tykkää välillä markustaa, auto, asunto, omaisuutta jne....
Jos mieheni jättäisi minut tai kuolisi niin uutta kumppania en ottaisi. Tv. Rouva 54v.
40-50 v naiset on rumia. Kun katselee tinderiäkin niin ei ole nättejä naisia tarjolla. Hapannaamoja lähes kaikki tai sitten lihavia. Liikkuvana miehenä haluan että nainen lähtee lenkille minun kanssani aamulla.
Ei mitään, koska jos eroisin niin en todellakaan ottaisi enää miestä vaivoikseni. N41
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nelikymppinen mies
Ei. Ihminen vanhetessaan lihoaa, alkaa kuorsaamaan ja kasvattamaan nenäkarvoja. Se, joka näitä elämän perusasioita ei jaksa eikä kestä, voi jäädä kasvamaan jonnekin muualle
Kaikki väärin. Lihominen ei ole normaalia kuten ei kuorsaaminenkaan. Nenäkarvat oksettavaa.
Oli vain yksi kriteeri. Halusin rakastua. En ollut oikeastaan rakastunut koskaan vaikka olin paljon hyviä miehiä tavannut ja yhden sellaisen kanssa perheenkin aikoinaan perustanut. Tiesin että keneen tahansa en rakastuisi vaan se olisi sitten joku todella spesiaali tapaus.
Kuten olikin. Jos nyt listaisin kaikki ne ominaisuudet joita miehelläni on, en koskaan olisi "uskaltanut" tehdä sellaista kriteerilistaa koska sellainen tyyppi olisi vaikuttanut yksisarviselta.
Päihteetön, savuton ja lapseton.
Noista siis lähdetään ja kun nuo täyttyy niin sitten vasta katsotaan tarkemmin millainen mies muuten on ajatuksiltaan, arvomaailmaltaan, elämänasenteeltaan ja elämäntavoiltaan ym.
Vierailija kirjoitti:
40-50 v naiset on rumia. Kun katselee tinderiäkin niin ei ole nättejä naisia tarjolla. Hapannaamoja lähes kaikki tai sitten lihavia. Liikkuvana miehenä haluan että nainen lähtee lenkille minun kanssani aamulla.
Ei voi yleistää. On myös kauniita naisia tuossa iässä mutta luultavasti varattuja.
Olen 51, mutta vastaan. Sivistynyt, älykäs (myös tunneälyä), empaattinen, huumorintajuinen, tilannetajuinen, koulutettu, vakaa toimeentulo ja ei missään nimessä päihdeongelmaa tai tupakointia. Satunnainen alko ok. Ei tatuointeja tai lävistyksiä. Harrastaa liikuntaa. Ikä (jos nyt etsisin kumppania) 40-60.
Vierailija kirjoitti:
Tasapainoinen tunne-elämä, lämmin ja hyväntahtoinen ihminen. Elämäntapa sopii yhteen elämäni kanssa. Haluaa olla kanssani. Pitää huolta fyysisestä kunnostaan ja hygienia myös kunnossa (menee tuohon elämäntapoihin).
Kohta "haluaa olla kanssani" on perusedellytys joka jäi omasta kommentistani pois. Ilman sitä ei voi toimia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nelikymppinen mies
Kukaan ei lihoA, vaan lihoO.
Minä lihon
Sinä lihot
Hän lihoo
Me lihomme
Te lihotte
He lihovat
Mistä hemmetistä se A sinne änkeää??
Miksi pitää olla iso mu*a? Eikö normaali riitä?
Tunne-elämältään tasapainoinen (ei sis ole ihminen, jonka ympärillä pitää kävellä munankuorilla)
hyväksyvä (ei siis tuomitseva tai mustavalkoinen minkään asian suhteen)
Hyvät vuorovaikutustaidot ja hänen kanssaan pystyisi puhumaan kaikesta.
Ois kiva, jos pitäis mökkeilystä ja sen hommista.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisen pitäisi lähteä juuri aamulla mukaan?
Työssäkäyvä, itsestään huoltapitåvä, lapset jo isoja. Tatuoitu ja savuton. Ei uskovainen, ei vegaani ei väkivaltainen ja alko kohtuullinen. Innostuva ja eläinrakas. Ja ehdottomasti ei tosikko!
Pitää tuoda pöydälle saman verran kuin itsekin tuon. Uuden suhteen tulee rikastuttaa elämää, eikä huonontaa sitä. Enkä tässä tarkoita että miehen tulisi olla mitenkään erityisen komea tai varakas, vaan sitä etten rupeaisi kotipiiaksi persaukiselle komeallekaan juopolle, tai varakkaan, mutta moukkamaisen miehen sivusuhteeksi.