Työkaverimies selittää minulle traumojaan
Nyt on käyty läpi aikaisemmat parisuhteet ja kumppaneissa ilmenneet viat, isän alkoholismi, pettäminen ja äidin jaksamattomuus lapsuudessa.
Työpaikkaan tuli uusi, itseäni 17 vuotta nuorempi mies ja mm. edellä mainitut aiheet nyt käsitelty. Kaipaa myös tukea ja kehuja työtehtävissään ja on sanonut minua hyvin äidilliseksi.
Mistä on kysymys ja onko tämä kovinkin yleistä?
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Traumadumppaava mommyissues -mies, kuten pari aikaisempaa jo sanoikin. Näkee sinussa jotain turvallista ja alkaa uskoutumaan ja kiintymään täysin työpaikalle sopimattomalla tavalla.
Et saa tuota loppumaan muuten kuin ottamalla etäisyyttä ja sanomalla tyypille että työkaverien kanssa pidät jutut työjuttuina.
Tavallaan tunnen empatiaa tätä miestä kohtaan, en vain tiedä, mihin hän oikein pyrkii. Haluaisin kehua häntä enemmän, mutta en voi, koska pelkäisin hänen tulkitsevan sen jotenkin väärin.Teemme paljon töitä kahdestaan ja olemme hyvin avuliaita toisiamme kohtaan. Tietyllä tavoin hoivaamisen toisiamme koko ajan - kuitenkaan koskettamatta toisiamme. Mies lukee ajatukseni, juuri mistään ei tarvitse sopia tai etukäteen keskustella.
ap
Ei jumakauta, nyt menee jo vähän harlekiiniosastolle.
Vierailija kirjoitti:
Mies lukee ajatukseni, juuri mistään ei tarvitse sopia tai etukäteen keskustella.
ap
;D
Aina vain paranee.
Ap hakee täältä näköjään vahvistusta sille, että 17 vuotta nuorempi mies olisi hänestä mystisellä tavalla kiinnostunut.
Taitaa se ap olla se, joka tässä kiinnostunut on. Pitää miestä hyvännäköisenä, joka saisi kenet vain....
Oikein tekee aloituksen asiasta tänne.
Vierailija kirjoitti:
Tietyllä tavoin hoivaamisen toisiamme koko ajan - kuitenkaan koskettamatta toisiamme. Mies lukee ajatukseni, juuri mistään ei tarvitse sopia tai etukäteen keskustella.
:D
Vierailija kirjoitti:
Miksi suostut tuohon? Toisen ilmaisena terapeuttina käyttäminen on suht yleistä, ja lähes aina kohdistuu naisiin. Ohita aiheet, kommentoi vaan jotain puolivillaista (ohhoh, no, mites katsoitko eilen ttkn, aika hurjia voltteja) aihetta muuttaen jne. Nämä hyväksikäyttäjöt kyllä lopettaa kun eivät saa lypsettyä huomiota ja empatiaa.
Kohdistuu naisiin? Oletko kännissä? Naisethan käyttävät miehiä emotionaalisina tunnetampponeina, jos annat mahdollisuuden. Sen takia on tärkeä katkaista mahdollisimman häijysti välit, jos alkaa jotain friendzone-soopaa tulemaan. Kannattaa vihjata, että vaasankadun tytön pitäis etsiä seuraa vaikka rekkakuskeista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siis yksi tämän miehen rekrytoineista henkilöistä (itseäni n.10 vuotta vanhempi nainen) on alkanut ilkeilemään mulle sen jälkeen kun tämä mies siirtyi samaan toimipisteeseen, kuin missä itse olen.
Tämä nainen ei esimerkiksi anna minulle puheenvuoroa kokouksissa enää lainkaan, puhuu päälle, sivuuttaa, on alkanut etsiä töistäni virheitä.. Ennen ei tehnyt näin.
Ja tälle valitsemalleen silmäkarkille hymyilee niin maireasti, haluaa istua hänen vieressään/ vastapäätä jne..
ap
:D ah hahahahahahaha. Kaksi vanhaa naista tappelemassa mieskarkista. Anna mun kaikki kestää.
Kuten jo mainitsin, mummeli saa pitää pojan. Ihan turhaan hän asiasta minulle kiukuttelee :).
ap
Tänään olin sitten tietoisen tyly ja välinpitämätön miekkosen puheista tai koko olemassaolosta. Hakeuduin tarkoituksellisesti fyysisesti mahdollisimman kauas hänestä. Mies oli kovin epäröivän oloinen, yritti hymyillä, mutten vastannut hymyyn. En auttanut kun hän pyysi apua, komensin etsimään tiedon itse ja kävelin pois.
ap
Jaa, tää on se miekkos-provoilija. Ajanvietteensä kullakin.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, tää on se miekkos-provoilija. Ajanvietteensä kullakin.
Ei nyt ole sellainen kyseessä. Mutta jos sinun mielestä kaikki kirjoitukset tällä palstalla on provoja, niin sitten elät varmasti itse valheellista elämää. Mikään pakkohan sinun ei ole tätä palstaa lukea, kun kaikki kirjoituksetkin ovat täysin vääriä.
ap
meillä samantapainen valittaja ostimme köyden ja teimme siihen solmunkin valmiiksi laitoimme kahvi huoneen pöydälle oikein nimellä. tajusi ei ottanut köyttä muttei tullut töihinkään. rajansa kaikella.
Vierailija kirjoitti:
meillä samantapainen valittaja ostimme köyden ja teimme siihen solmunkin valmiiksi laitoimme kahvi huoneen pöydälle oikein nimellä. tajusi ei ottanut köyttä muttei tullut töihinkään. rajansa kaikella.
Tuota voisi valittajaan kyllä kokeilla.
ap
:D ah hahahahahahaha. Kaksi vanhaa naista tappelemassa mieskarkista. Anna mun kaikki kestää.