Naiset, tekosyynne olla iskemättä sitä arkaa kilttimiestä?
Se nurkassa punasteleva mies voi olla aarre joka odottaa löytäjäänsä..
Kommentit (369)
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli aikoinaan tuollainen poikaystävä ja ei kiitos enää IKINÄ. Jatkuvaa narinaa ja marinaa "Miksi meijä pitääää mennä siiinne miiks" jos ehdotin vaikka elokuvaa, festareita,kaverini tupareita. Sohvaltakin jos nousin vessaan alkoi marina "mihin meeet" mikä oli ensin hellyttävää,sitten helvetin ärsyttävää. Lopulta alkoi valittaa että olen "liian kaunis" jos laitoin vaikka huulipunaa ja "kaikki miehet kahtoo en tykkää". Puolen vuoden tapailun jälkeen keksi "tehhää vauva ni olet kotona sen kanssa!"
Lopulta löi silmälasini rikki ja koetti kuristaa. Oli humalassa ja jälkeenpäin vinkui vain "en mää oo semmonen", ei ymmärtänyt miksi halusin eron ja harkitsin jopa lähestymiskieltoa.
Hyi wee😨 mulla oli vastaavanlainen kumppani tosin ilman väkivaltaa, ainoat asiat mitä halus tehdä oli kämpässä sisällä elokuvat tai pelaaminen, yleensä dungeon dragonsia.... Aina keksi syitä miksi ei onnistu julkisella paikalla olo, netissä silloin kun tutustuttiin antoi kuvan itsestään sosiaalisena ja menevään tyyppinä joka tykkää kävelylenkeistä. Joo oli tosi "menevä":D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja millä lailla arka mies olisi parempi kuin sosiaalisesti lahjakas mies
Sosiaallisesti lahjakas pettää todennäköisemmin.
Aika varmasti pettääkin. Kun on mistä valita. Ja naiset juoksee perässä.
Luuletko pettämisen riippuvan tasan siitä, tuleeko tilaisuutta? Paljastat itsesi tässä sellaiseksi ihmiseksi, joka pettäisi heti tilaisuuden tullen. On myös toisenlaisia ihmisiä, ja he sopivat paremmin kumppaniksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen kuin nainen on tyytyväinen elämäänsä sinkkuna ja voi hankkia lapsia myös ilman parisuhdetta.
Jos mies ei näytä tuovan naisen elämään mitään "lisää" niin miksi ihmeessä nainen kiinnostuisi.
Tuoko se kilttimies mielenkiintoista keskusteluseuraa, harrastuskaveria, kumppanuutta, jotain?
Tätä ei nää "kilttimies" jankkaajat tunnu tajuavan. Sulla pitää olla jotain annettavaa. Ei riitä, että olet ja hengität.
millä tavalla naisen elämä on sun kanssa parempaa kuin sinkkuna.
Yhdelläkään täällä ulisevista naisista ei ole mitään annettavaa kenellekään
-eri
Miksi ap sitten haluaisi heidän yrittävän iskeä ketään? Päinvastoin jos ei ole mitään annettavaa, niin silloinhan ei pitäisi suostua suhteeseen kenenkään kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Arka kilttimies", jonka mielestä hän on oikeutettu naiseen, ja sitten kun ei misogynistisen persoonallisuutensa takia saa naista, niin hän haukkuu heitä pinnallisiksi ja huoriksi, ja vaatii muun muassa naisten oikeuksien kaventamista.
Ei kiitos.
Mikä tietysti osoittaa, että se mies ei ole yhtään kiltti.
Ja tiedät tämän miten?
No just siitä, että hän haukkuu naisia huoriksi ja vaatii naisten oikeuksien kaventamista. Sehän on tavattoman häijyä eikä kukaan kiltti ihminen tekisi mitään sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En viitsi nyhtää sanoja miehen suusta...vaikka en aliarvioi muuten hiljaisia miehiä
Pidän miehistä jotka keskustelevat...pidän keskusteluista jotka soljuvat seuraavaan aiheeseen ja sellaisen miehen kanssa pääsen eteenpäin...
Monesti se hiljainen mies on silti puheliaampi mitä nainen jolta joutuu nyhtämään puhetta. Miksi tämä ei ole ongelma?
Mikä ei ole ongelma? Olen hiljainen, introvertti nainen, ja miehiä ei ole ikinä ollut jonoksi asti. Olen nyt parisuhteessa, ja oltiin tunnettu puoli vuotta ennen ensimmäistä tapaamista.
Suoraan sanottuna en ole kiinnostunut puhumisesta, en edes laosena. Minulla on mutismia, mikä tarkoittaa valikoivaa puhumattomuutta (jos joku ei tiedä). Tunteista puhuminen on turhaa, mutta pystyn hyvinä aikoina kirjoittamaan ne paperille, esim. päiväkirjaan. Minua on syytetty tunnekylmäksi, mikä ei pidä paikkaansa. En mielelläni ilmaise tunteita sanoina. Jos menen lukkoon, toivon, että minun annetaan olla, ei vaadita puhetta. Tunteet ovat tekoja. Jos suutun, en ole ikinä huutanut. Mökötän. Minulta saa pyytää anteeksi, mutta en jaksa mitään dramaattisia vuodatuksia, en ystävyyssuhteissa enkä parisuhteessa.
Rakkaus on minulle lähekkäin olemista ja rakastelemista, joskus toiselle eväiden tekemistä tai sitä, että vie hänen autonsa autopesuun. Ihmisen on hyvä osata olla hiljaa välillä. En voi sietää ihmisiä, joiden pitää täyttää äänellä kaikki hiljaisuus.
Minusta puolison täytyy olla liikunnallinen, pitää huolta kehostaan. Katson paljon mieluummin timmiä vartaloa kuin löysää. Syömistenkin pitää osua jollain tavalla yhteen. Olen joskus nuorena ollut muutamia kuukausia suhteessa mieheen, joka söi lähinnä pitsaa ja hampurilaisia. Ikinä en sitä sanonut, mutta se suorastaan oksetti minua, kaikki se roskaruoka. Hyvinvointi on minulle tärkeää, ja samaa odotan kumppanilta, jos ollaan parisuhteessa. Hyvinvointiin kuuluu minusta myös se, että antaa toisen olla oma itsensä eikä odota tekemään sellaista, mitä toinen ei halua. Vaikka sukulaisvierailut esimerkkinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ketju miehille. Täällä feministinaisetkin ihailee pahoja poikia ja öykkäreitä samalla kun haukkuu asiansa hoitavia kunnollisia miehiä. Juhlapuheissa toki kerrotaan miten miehen herkkyys on ok ja saa olla oma itsensä mutta tosielämässä se öykkäri vie voiton. Harmi vaan kun nämä kasvattavat poikalapsensa hyvin käyttäytyviksi koska aikuisena se öykkärin käytös on hottia.
Hassu juttu kun se minun kiltti, kohtelias ja kunnollinen mieheni onnistui puristamaan itsestään se aloitteen tapaisen kun minut tapasi. Eikä tosiaan kukaan öykkäri vienyt siinä voittoa.
En tiedä mistä sinulla on tullut käsitys että kukaan normaali mies ei kykenisi aloitteisiin ja niitä tekisivät vain pahat pojat ja öykkärit?
Nykypäivänä jo väär
Tiktokissakin on videoita joissa hieman arja ja ujo mies tulee naiselle tekemään aloitteen ja vastauksena saa tästä naurut päälle ja avaristakin. Kuka ottaa tällaisen riskin? Tämän ketjun naiset varmaan pariutuivat 20v sitten jolloin tällaista kulttuuria ei vielä ollut
Varmaan tiedät sen miten sinun aivosyöpäappsin feediin tulee tuollaisia videoita? Itse ruokit sitä algoritmia ja tuohon kohtaan missä sanot miten tämän ketjun naiset ovat varmaan pariutuneet 20v sitten, noh. On heitäkin tässä ihan varmasti, on myös sinkkuja ja meitä joilla on suht uusi suhde menossa.
En tarvitse mitään tekosyitä siihen että arat ihmiset ei viehätä. Viihdyn sosiaalisten ihmisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos on niin arka, että odottaa nurkassa naista iskemään, niin saa kyllä pysyä yksin.
Samaa mieltä. Miehellä pitää olla aloitekykyä, jos hän aikoo pariutua jumalauta.
Naiselta ei odoteta mitään....kun ei ole mitään, mitä odottaa.
Vittuako sitten itket täällä joka päivä tästä samasta asiasta!!!!
En ole ap. Ota lääkkeesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen kuin nainen on tyytyväinen elämäänsä sinkkuna ja voi hankkia lapsia myös ilman parisuhdetta.
Jos mies ei näytä tuovan naisen elämään mitään "lisää" niin miksi ihmeessä nainen kiinnostuisi.
Tuoko se kilttimies mielenkiintoista keskusteluseuraa, harrastuskaveria, kumppanuutta, jotain?
Tätä ei nää "kilttimies" jankkaajat tunnu tajuavan. Sulla pitää olla jotain annettavaa. Ei riitä, että olet ja hengität.
-eri
Ja silti miehet niin kauheasti sen naisen haluaisivat. Hieman ristiriitaista, eikö?
Puhu vain itsestäsi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri
Enemmän täällä kuitenkin taitavat ulista ne miehet, jotka eivät naisia kiinnosta, ei sitten millään, ja täällä käyvät syyllistämässä ja hauk
Miksi sitten haukut kaikki naiset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lukenut parit elämänkertakirjat rikollisista ihmisistä. He saavat kirjeitä naisilta vankilaan, ja Steen Kristensen sai vissiin ennätysmäärän naisilta kirjeitä vankilaan.
Se kertoo jotain. Naisista.
Jotain, jonka joka ikinen nainen kieltää. Jatkuvasti. Samalla kun läähättää sen raiskaajan perään.
Kummallinen oletus kaikista naisista, muttei mitenkään yllättävä eikä ihmeellinen, tuleehan se suoraan naisia vihaavan, katkeran yksinäisen incelin näppäimistöltä.
Keksitkö lisää tarinoita?
Toivottavasti ei isketä arkaan paikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lukenut parit elämänkertakirjat rikollisista ihmisistä. He saavat kirjeitä naisilta vankilaan, ja Steen Kristensen sai vissiin ennätysmäärän naisilta kirjeitä vankilaan.
Olet lukenut pari kirjaa ja heijastat niiden kirjojen tekstit -kaikkiin- naisiin? Aijai, aika kapeakatseista elämää tiedossa, sinulle siis.
Trollin elämä taas on tässä. Siis kirjaimellisesti. Sun elämä meni jo. Et tainnut huomata?
Missä vaiheessa minun elämä meni jo? Minä en sentään kuluta koko aikaani täällä trollailemassa (mikä on muutenkin äärimmäisen typerää ja lapsellista), vaan teen asioita mitkä kehittää minua ihmisenä ja kokonaisuutena.
Varmasti. Luitko ton wikipediasta? Vaiko Vladipedia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain, jonka joka ikinen nainen kieltää. Jatkuvasti. Samalla kun läähättää sen raiskaajan perään.
Viehän incel itsesi romukoppaan tai oikeastaan biojäteastiaan ja tee näin meille kaikille palvelus.
Edelleen ystävällinen. Vaikken ole sulle mitään tehnyt tai sanonut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, mikä on sinun tekosyysi olla iskemättä sitä naista josta olet kiinnostunut?
Ennemminkin kysyisin, että mikä on ap:n oma syy olla iskemättä kilttinaista.
Koska "kilttinainen" ei ole kilttiä nähnytkään. Psykoja ovat kaikki.
Samalla tavalla voimme yleistää "kilttimiehet", ihan samanlaisia hulluja hekin kun tulee se oikea heti paljastaa oikea luonteensa.
Kerro lisää. Haluan kuulla kaiken kaltaisestasi "kiltti-ihmisestä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kilttimiehetkään normaaleja. Kuspäitä ovat.
Paha sanoa. En ole ensimmäistäkään "kilttimiestä" nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on taas näitä ketjuja, jotka saa naiset pörräämään kuin ampiaiset rikotun pesän ympärillä🤩
Tämä on taas niitä ketjuja, joissa äijä puhuu paskaa ja siihen vastataan. Joskus hävettää olla mies ja kuulua samaan viiteryhmään ap:n ja sinun kanssa.
No suurimmalla osalla suomalaisnaisia on väkivaltainen mies, niin väliäkö sillä, mitä joku täällä ketjussa enää kirjoittelee. Se on aika pieni tekijä enää väkivallan rinnalla.
Ne väkivaltaiset ovat juuri sitä "priimaa", jota naiset kerta toisensa jälkeen valitsevat....
-eri
Montako henkilökohtaisesti näistä naisista tunnet ja tiedät, jotka ovat tällaisen "priiman"
Jos kysymyksesi on, että kuinka monen naisen olen nähnyt palaavan hakkaajansa luo, niin vastaus on "monta".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kilttimiehetkään normaaleja. Kuspäitä ovat.
Tässäkin ketjussa tulee harvinaisen selväksi tämä näiden "kilttien" miesten todellinen luonne, erityisesti, kun kommentti ei miellytä.
Useimmat veemäisistä viesteistä tullee naisilta. Osa muutamalta trollilta.
Vierailija kirjoitti:
Haluan miehen, joka on tuhma ;-)
Jotta voit syyttää häntä jostain? Kenties pahoinpitelystä?
Se nurkassa punasteleva. Ei hyvää päivää taas! Mahtaa muita miehiäkin ärsyttää tällaiset nolot ketjut. Ihme väninää taas.