Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, tekosyynne olla iskemättä sitä arkaa kilttimiestä?

Vierailija
30.11.2025 |

Se nurkassa punasteleva mies voi olla aarre joka odottaa löytäjäänsä..

Kommentit (369)

Vierailija
301/369 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sen jo nuorena tehnyt kahdesti enkä tässä asiassa tarvitse enää kolmatta kertaa uskoakseni, etten kaipaa elämääni perässä vedettävää kivirekeä joka narisee kuinka minun pitäisi olla enemmän sellainen ja vähemmän tällainen ja harmittelee ettei ollut parempi flaksi eikä kuulunut niihin suosituimpiin.

Taidat otse olla se perässä vedettävä kivireki. Mut ihan vinkkinä, se että mies ei heti pomppaa käskystä, ei tee hänestä kivirekeä. Toi tulee aika monelle naiselle yllätyksenä.

Vierailija
302/369 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä kelpaa edes sille väkivaltaiselle ja naisia vihaavalle  "kilttimiehelle"

Anonyymin palstan perusteella paha sanoa

Pitäisi ensin poistua sieltä kotoa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/369 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä kelpaa edes sille väkivaltaiselle ja naisia vihaavalle  "kilttimiehelle"

Anonyymin palstan perusteella paha sanoa

Pitäisi ensin poistua sieltä kotoa

Vierailija
304/369 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekosyysi, miksi et halua hakattavaksi ja alistettavaksi. 

Onko tämä kompa? Ainoa sukupuolten välinen väkivalta, mitä olen todistanut, on ollut naisen tekemää. Miehelle.

Vierailija
305/369 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska viihdyn sellaisten miesten seurassa, jotka ovat itsevarmoja ja joilla on hyvät keskustelutaidot. 

Ovat hyviä valehtelijoita. Pääset ehkä sen oikean nyrkin ja hellan väliin.

Eivät kaikki, minullakin on mies joka on itsevarma, omaa hyvät keskustelutaidot, on myös kiltti, huomaavainen ja ihanan herkkä.

Miten se on mahdollista!? Kaikki miehethän on raiskaajia ja murhaajia!

Mee hoitoon h u l l u.

Taisi osua....

Totuus sattuu?

Vierailija
306/369 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa olen käynyt treffeillä ujon ja hiljaisen miehen kanssa. He kumpikin antoi minulle pakit.

Vierailija
307/369 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, että vaan miehet saa olla ujoja lähestymään, naisten pitää olla reippaita ja rohkeita? 

Naisten ei tarvitse olla mitään. Silti kuvittelevat ansaitsevansa kaiken.

Vierailija
308/369 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole edes teoriassa mahdollista, että sinä olisit aarre 

Vierailija
309/369 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se nurkassa punasteleva. Ei hyvää päivää taas! Mahtaa muita miehiäkin ärsyttää tällaiset nolot ketjut. Ihme väninää taas.  

Valivali

Vierailija
310/369 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja millä lailla arka mies olisi parempi kuin sosiaalisesti lahjakas mies

Sosiaallisesti lahjakas pettää todennäköisemmin.

Aika varmasti pettääkin. Kun on mistä valita. Ja naiset juoksee perässä.

Luuletko pettämisen riippuvan tasan siitä, tuleeko tilaisuutta? Paljastat itsesi tässä sellaiseksi ihmiseksi, joka pettäisi heti tilaisuuden tullen. On myös toisenlaisia ihmisiä, ja he sopivat paremmin kumppaniksi.

On muuten hauskaa seurata kun yrität arvailla. Koko ajan. Pihalla siis. Olet pihalla. Lumiukko.

Vierailija
311/369 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen kuin nainen on tyytyväinen elämäänsä sinkkuna ja voi hankkia lapsia myös ilman parisuhdetta. 

Jos mies ei näytä tuovan naisen elämään mitään "lisää" niin miksi ihmeessä nainen kiinnostuisi. 

Tuoko se kilttimies mielenkiintoista keskusteluseuraa, harrastuskaveria, kumppanuutta, jotain? 

Tätä ei nää "kilttimies" jankkaajat tunnu tajuavan. Sulla pitää olla jotain annettavaa. Ei riitä, että olet ja hengität. 

millä tavalla naisen elämä on sun kanssa parempaa kuin sinkkuna.

Yhdelläkään täällä ulisevista naisista ei ole mitään annettavaa kenellekään

-eri

Miksi ap sitten haluaisi heidän yrittävän iskeä ketään? Päinvastoin jos ei ole mitään annettavaa, niin silloinhan ei pitäisi suostua suhteeseen k

Naulan kantaan. Ap ei ole vielä ymmärtänyt, että yksikään nainen ei ole sen arvoinen.

-samaeri

Vierailija
312/369 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Arka kilttimies", jonka mielestä hän on oikeutettu naiseen, ja sitten kun ei misogynistisen persoonallisuutensa takia saa naista, niin hän haukkuu heitä pinnallisiksi ja huoriksi, ja vaatii muun muassa naisten oikeuksien kaventamista.

Ei kiitos.

Mikä tietysti osoittaa, että se mies ei ole yhtään kiltti.

Ja tiedät tämän miten?

No just siitä, että hän haukkuu naisia huoriksi ja vaatii naisten oikeuksien kaventamista. Sehän on tavattoman häijyä eikä kukaan kiltti ihminen tekisi mitään sellaista.

Oletat että tietyn tyyppinen ihminen toimii noin. Joten kohtelet sentyyppisiä (eli henkilöitä, jotka vastaavat omassa mielikuvituksessasi luomaasi "kilttimiestä") tuolla tavalla. Vihamielisesti.

Metsä vastaa niin kun sinne huudetaan, vaimitensenytoli

Vierailija
313/369 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään tekosyitä. On vain syitä, ja tärkein syy on se että nurkassa punastelevalta aralta kilttimieheltä puuttuu jokin oleellinen palikka. Jos hän ei ole hankkinut vastakkaisesta sukupuolesta normaaleja kokemuksia, hyviä ja huonoja, kouludiskossa eikä opiskelijoiden juhlissa, juna on mennyt ja evoluutio hoitaa loput.

Kerronko, mitä sinulta puuttuu? Muutama ruuvi? Mutteri? Palikka?

Vierailija
314/369 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdelläkään täällä ulisevista naisista ei ole mitään annettavaa kenellekään

-eri

Ei olla ulistu. Minä olen kirjoittanut asialisesti tässä ketkussa.

Minulla ja miehellä on hyvä, toimiva parisuhde. Vihdoinkin löysin hyvän ja kiltin miehen.

Sinä. Sinä lienetkin ainoa täällä äänessä? Kun kerran sinä et ole kirjoittanut epäasiallisesti. Toki pystyt tämän jotenkin myös todistamaan?

Ps. Onneksi olkoon

Vierailija
315/369 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kilttimiehet väittävät olevansa ujoja, mutta uskaltavat kylläkin haukkua naisia aktiivisesti.

Lopeta sit haukkuminen. Sitä paitsi, ei se ujous tai kiltteys ole estänyt yhtään naista haukkumasta miehiä. Pata? Kattila?

Vierailija
316/369 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö naisten tehdä kaikki työt saatana. Oikea mies ei odota nurkassa löytäjäänsä, hän on aktiivinen ja etsii.

Kerrotko vielä millainen on "Oikea Mies"?

Vierailija
317/369 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Se, ettet sinä ole, ei tarkoita, etteivätkö muut olisi. Kumpikin sukupuolista, niin miehet kuin naiset, tekevät aloitteita ja löytävät toisensa. Ja ihan normaaleja, kilttejä, selkärankaisia, sosiaaliset taidot omaavia otuksia ovat, puolin sekä toisin. "

"Se että sinä, mutta muut". Keksi jotain uutta. Mitä tahansa.

Vierailija
318/369 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Se, ettet sinä ole, ei tarkoita, etteivätkö muut olisi. Kumpikin sukupuolista, niin miehet kuin naiset, tekevät aloitteita ja löytävät toisensa. Ja ihan normaaleja, kilttejä, selkärankaisia, sosiaaliset taidot omaavia otuksia ovat, puolin sekä toisin. "

"Se että sinä, mutta muut". Keksi jotain uutta. Mitä tahansa.

Keksipä sinä ihan itse jotain muuta kuin täällä katkerana naisille väniseminen ja vänkääminen. Mene vaikka ulos katselemaan ihmisiä ja ympärilläsi olevaa elämää. 

Vierailija
319/369 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sen jo nuorena tehnyt kahdesti enkä tässä asiassa tarvitse enää kolmatta kertaa uskoakseni, etten kaipaa elämääni perässä vedettävää kivirekeä joka narisee kuinka minun pitäisi olla enemmän sellainen ja vähemmän tällainen ja harmittelee ettei ollut parempi flaksi eikä kuulunut niihin suosituimpiin.

Taidat otse olla se perässä vedettävä kivireki. Mut ihan vinkkinä, se että mies ei heti pomppaa käskystä, ei tee hänestä kivirekeä. Toi tulee aika monelle naiselle yllätyksenä.

Hahaa! Jollakin kivirekimiehellä meni niin tunteisiin että oli pakko päästä ihan ylianalysoimaan internetin anonyymin entistä suhdetta yhden viestin perusteella. (Aina on se mahdollisuus että se valehtelee, mutta ei ole mitenkään hullua olettaa että hän tietää suhteen osapuolena siitä enemmän kuin sinä täysin ulkopuolisena tuntemattomana) Moniko exä on sanonut sua kivireeksi? Vai tunnistitko itsesi nimenomaan hänen exäksi ja siksi noin katkera reaktio? :D

-ohis

Vierailija
320/369 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekosyysi, miksi et halua hakattavaksi ja alistettavaksi. 

Onko tämä kompa? Ainoa sukupuolten välinen väkivalta, mitä olen todistanut, on ollut naisen tekemää. Miehelle.

Olen pahoillani että olet kohdannut väkivaltaa. Sitä suuremmalla syyllä sinun tulisi kyetä empatiaan muita uhreja kohtaan - uhreja joista suurinosa on naisia (tekijänä mies). Vaikka et todistaisi sitä omin silmin (suurinosa sellaisesta väkivallasta tapahtuukin piilossa, kuten varmasti tiedät). Mm. tilastot ovat todisteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän