Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, tekosyynne olla iskemättä sitä arkaa kilttimiestä?

Vierailija
30.11.2025 |

Se nurkassa punasteleva mies voi olla aarre joka odottaa löytäjäänsä..

Kommentit (369)

Vierailija
241/369 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut 10 vuotta parisuhteessa. Sitä ennen kyllä yritin iskeä niitä kilttiksiäkin, mutta en kelvannut. Yksi oli kost onhimoinen sek opää. Yksi huonoitsetuntoinen. Toinen ei uskonut, että olin tosissani. Kolmatta piti vetää kuin kivirekeä. Neljös oli ilkeä, kun huomasi, että olen häntä kiltimpi. Jne.

Tuskinpa tuo yksi uskoi kun sai varmasti koko peruskouluajan kuulla olevansa ruma ja oksettava koulun tytöiltä ja samat tytöt suosi näitä öykkärikiusaajia. 

Vierailija
242/369 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arka on usein pelkopurija.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/369 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut 10 vuotta parisuhteessa. Sitä ennen kyllä yritin iskeä niitä kilttiksiäkin, mutta en kelvannut. Yksi oli kost onhimoinen sek opää. Yksi huonoitsetuntoinen. Toinen ei uskonut, että olin tosissani. Kolmatta piti vetää kuin kivirekeä. Neljös oli ilkeä, kun huomasi, että olen häntä kiltimpi. Jne.

Tuskinpa tuo yksi uskoi kun sai varmasti koko peruskouluajan kuulla olevansa ruma ja oksettava koulun tytöiltä ja samat tytöt suosi näitä öykkärikiusaajia. 

Minulle sanoi "kilttis" poika yläasteella joka rauhallinen,hiljainen punastelija kun sanoin että tykkään siitä että Hyi stna,, olin itse koulukiusattu niinkuin tämäkin,kiltti,huonoitsetuntoinen yms,senkin jälkeen nämä "kilttikset" on kelpuuttaneet ne räväkät ,ilkeähköt naiset,ei näille kilttismiehille kelpaa tavallinen,meikitön ,ei missinmitoissa oleva nainen.

Vierailija
244/369 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyöt ensi treffeillä naista turpaan kännissä niin naisella pikkuhuosut kastuvat kun mies näyttää naiselle tämän paikan.

Hyi v i t t u. Mies saa liivimiehet kylään. 

Vierailija
245/369 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska viihdyn sellaisten miesten seurassa, jotka ovat itsevarmoja ja joilla on hyvät keskustelutaidot. 

Ovat hyviä valehtelijoita. Pääset ehkä sen oikean nyrkin ja hellan väliin.

Eivät kaikki, minullakin on mies joka on itsevarma, omaa hyvät keskustelutaidot, on myös kiltti, huomaavainen ja ihanan herkkä.

Miten se on mahdollista!? Kaikki miehethän on raiskaajia ja murhaajia!

Vierailija
246/369 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, mikä on sinun tekosyysi olla iskemättä sitä naista josta olet kiinnostunut? Aivan.

Mistä tiedät ettei hän ole? Todennäköisesti sai aika kylmää kyytiä. Nykyään naiset ovat aivan hirveitä muita ihmisiä kohtaan.

Miksi te sitten haluatte hirviöitä elämäänne???

Miksi kukaan haluaisi hirviötä elämäänsä?

Vierailija
247/369 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta. Voin kyllä iskeä arkaan paikkaan miestä jos pyydät nätisti.

Vierailija
248/369 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sen jo nuorena tehnyt kahdesti enkä tässä asiassa tarvitse enää kolmatta kertaa uskoakseni, etten kaipaa elämääni perässä vedettävää kivirekeä joka narisee kuinka minun pitäisi olla enemmän sellainen ja vähemmän tällainen ja harmittelee ettei ollut parempi flaksi eikä kuulunut niihin suosituimpiin.

Vierailija
249/369 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä kelpaa edes sille väkivaltaiselle ja naisia vihaavalle  "kilttimiehelle"

Vierailija
250/369 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sen jo nuorena tehnyt kahdesti enkä tässä asiassa tarvitse enää kolmatta kertaa uskoakseni, etten kaipaa elämääni perässä vedettävää kivirekeä joka narisee kuinka minun pitäisi olla enemmän sellainen ja vähemmän tällainen ja harmittelee ettei ollut parempi flaksi eikä kuulunut niihin suosituimpiin.

Itsekin tein tuon virheen ja kahdesti! Ei koskaan enää. Sitä loputonta draamaa ja ongelmaa, katkeruutta ja mykkäkouluja, kun en ollutkaan täydellinen enkä osannut lukea ajatuksia. Nykyään juoksen pakoon näitä kilttejä. Ja varmuuden vuoksi niitä muitakin. 

Vierailija
251/369 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekosyysi, miksi et halua hakattavaksi ja alistettavaksi. 

Vierailija
252/369 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska viihdyn sellaisten miesten seurassa, jotka ovat itsevarmoja ja joilla on hyvät keskustelutaidot. 

Ovat hyviä valehtelijoita. Pääset ehkä sen oikean nyrkin ja hellan väliin.

Eivät kaikki, minullakin on mies joka on itsevarma, omaa hyvät keskustelutaidot, on myös kiltti, huomaavainen ja ihanan herkkä.

Miten se on mahdollista!? Kaikki miehethän on raiskaajia ja murhaajia!

Mee hoitoon h u l l u.

Vierailija
253/369 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasa-arvon kannattaminen loppuu heti jos naisen pitäisi tehdä aloite. Nuo ominaisuudet mistä miehiä haukutaan täällä nyhveröiksi ovat naisella hyväksyttäviä. Samalla feministit tekopyhänä väittää että mieskin saa olla oma itsensä ja herkkä. Koittakaa nyt päättää. Vai onko nämä antifeministit konservatiivinaiset tämän ketjun naisia?

Tasa-arvo tarkoittaa, että kuka tahansa saa tehdä aloitteen tai olla tekemättä aloitetta. Ei sen kannattaminen ole missään vaiheessa loppunut.

Tasa-arvo ei tarkoita sitä, että ihmisillä olisi joku velvollisuus yrittää iskeä sellaisia ihmisiä, joita he eivät edes halua.

Eivätkä feministit ole mitenkään kieltäneet miehiä olemasta omia itsejään ja herkkiä tai yrittäneet pakottaa heitä tekemään aloitteita. Mieskin saa olla tekemättä aloitteita, se on ihan sallittua. Mutta sen enempää mies kuin nainenkaan ei voi vaatia, että joku muu tulee tekemään hänelle aloitteita.

Vierailija
254/369 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kiltit miehet eivät ymmärrä miten maailma pyörii.. puhumattakaan tinderistä.

Vierailija
255/369 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, että vaan miehet saa olla ujoja lähestymään, naisten pitää olla reippaita ja rohkeita? 

Vierailija
256/369 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en pääsyt edes treffeille lähärin kanssa joka oli maksellu jännä exän velkoja ja saanut mustan silmänkin. Mitä minäkin työssäkäyvä vailla päihde ja peliriippuvuuksia oleva kiltimpi mies itsestäni kuvittelin.

Jos mulla olisi ollut väkivaltainen ex niin todellakin olisin hyvin varovainen siinä, kenen kanssa lähden treffeille tulevaisuudessa. Aivan varmasti välttäisin sellaisia kumppaniehdokkaita, jotka kuulostavat katkerilta vänisijöiltä niin kuin sinä. Suhteessa katkera ihminen olisi vaarallinen, sen kanssa saisi kävellä munankuorilla, ettei se vaan ala taas uhriutua ja uhriutuessaan mahdollisesti keksii tekosyitä, miksi juuri sillä onkin oikeus vahingoittaa muita. Miksi väkivaltaisesta suhteesta eroon päässyt haluaisi takaisin tuollaiseen suhteeseen?

Vierailija
257/369 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli aikoinaan tuollainen poikaystävä ja ei kiitos enää IKINÄ. Jatkuvaa narinaa ja marinaa "Miksi meijä pitääää mennä siiinne miiks" jos ehdotin vaikka elokuvaa, festareita,kaverini tupareita. Sohvaltakin jos nousin vessaan alkoi marina "mihin meeet" mikä oli ensin hellyttävää,sitten helvetin ärsyttävää. Lopulta alkoi valittaa että olen "liian kaunis" jos laitoin vaikka huulipunaa ja "kaikki miehet kahtoo en tykkää". Puolen vuoden tapailun jälkeen keksi "tehhää vauva ni olet kotona sen kanssa!"

Lopulta löi silmälasini rikki ja koetti kuristaa. Oli humalassa ja jälkeenpäin vinkui vain "en mää oo semmonen", ei ymmärtänyt miksi halusin eron ja harkitsin jopa lähestymiskieltoa.

Vierailija
258/369 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan miehen, joka on tuhma ;-)

Aleksanteri Kivimäki varmaan ois sinkku? Tai Pekka Seppänen.

Ei Kivimäki ole sinkku, hänellä on romanialainen vaimo. Hän teki juuri tuon "menkää Turkkiin tai Bulgariaan etsimään nainen, jos ette kelpaa Suomessa" -jutun, mistä joku tälläkin palstalla koko ajan kohkaa.

Vierailija
259/369 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellisuudessa nämä "kilttismiehet" ovat piiloagressiivisia naistenvihaajia,  ne suuttuu ja saavat järjettömiä kohtauksia jos niiden pitäisi tehdä suhteen eteen töitä ja jos niiden rutiinit (pelaaminen,baareissa notkuminen tms) häiriintyy, ovat heti ekan tai tokan tapaamisen jälkeen valmiita kosimaan ja "perustamaan perheen" vaikka eivät ole päässeet itsensä kanssa selvyyteen,monilla näillä "kilttiksillä" on vinoutunut äitisuhde,äiti passaa ja hoitaa ja kaiken, aina pyykeistä ja ruoanlaitosta lähtien, nämä kilttikset olettavat että se kumppani hoitaa myös kotityöt ja toimii samalla "varaäitinä". 

Vierailija
260/369 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli aikoinaan tuollainen poikaystävä ja ei kiitos enää IKINÄ. Jatkuvaa narinaa ja marinaa "Miksi meijä pitääää mennä siiinne miiks" jos ehdotin vaikka elokuvaa, festareita,kaverini tupareita. Sohvaltakin jos nousin vessaan alkoi marina "mihin meeet" mikä oli ensin hellyttävää,sitten helvetin ärsyttävää. Lopulta alkoi valittaa että olen "liian kaunis" jos laitoin vaikka huulipunaa ja "kaikki miehet kahtoo en tykkää". Puolen vuoden tapailun jälkeen keksi "tehhää vauva ni olet kotona sen kanssa!"

Lopulta löi silmälasini rikki ja koetti kuristaa. Oli humalassa ja jälkeenpäin vinkui vain "en mää oo semmonen", ei ymmärtänyt miksi halusin eron ja harkitsin jopa lähestymiskieltoa.

Eli "kilttimies" on mies, joka luulee, että väkivaltaa ei lasketa, jos hänellä on "kiltin" identiteetti.

Ihan tavallinen oikeasti kiltti mies on eri asia. Oikeasti kiltit ihmiset eivät yleensä olekaan ujoja, koska he ovat tottuneet siihen, että useimmat ihmiset pitävät heistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän