Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset ei koskaa laita viestiä

Vierailija
29.11.2025 |

Olen kyllästynyt mies 40v ku en kelpaa. Aina itse saa ottaa yhteyttä naisiin. Mulle riiitti. Saa naiset itse kiinnostua minusta ja ottaa yhteyttä!!

Kommentit (85)

Vierailija
61/85 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehessä on jotain vikaa jos se on 40-vuotiaana sinkku.

Allussa varsinkin.

Vierailija
62/85 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset

Sinulle on ap yksi nainen.

Ja kyllä se sieltä sitten eteen tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/85 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu hyvä!

Hanki itsellesi ammattiapua. Psykiatrista ja taloudellista.

Olet ulosottovelkainen, pakkomielteinen ja vähäjärkinen alkoholisti - et mikään varsinainen unelmamies.

Ehkä hyötyisit SSRI-lääkityksestä, joka vie halut ja kyvyt.

Vierailija
64/85 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kyse onkin sinusta, koska kyllä minulle naiset laittavat viestejä? 

Vierailija
65/85 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan semmonen huomio, että jos nettideittipalveluita meinaat niin siellä naiset laittaa viestiä niille top 2% miehille. Sen ei pitäisi olla millään lailla outoa, että mölisevä kehitysvanmainen ei herätä minkäänlaista kiinnostusta naisissa.

Ole alfa tai ole ilman. Näin yksinkertaista se on. Ja ei, naisia ei kiinnosta se että ovat joskus 20v sitten erehtyneet kanssasi tekemisiin.

Vierailija
66/85 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän kyllä huomannu ihan näin parisuhteessa ollessa ettei avovaimo paljon ensin viestiä laittele/otayhteyttä..

että miehenä pitää aina ensin laittaa viest/ottaa yhteyttäi tai tehdä aloite ihan kaikkeen..muuten ollaan vaan hiljaa mutta valittaa kyllä osataan joka asiasta.

toki alkaa nainen olemaan vaihdevuosi iässä ja pitkässä parisuhteessa kuitenkin ollaan että alkaako vanhuus vaivaan..

alkaa vaan kypsyttään tämmöinen pitemmän päälle ja väsyttämään tehdä/aloittaa aina kaikki itse..seksiä ei olis varmaan koskaaan jossen siihen tekis aloitetta(no eipä ole sitäkään nykään ollenkaan että joo)

M47

Vierailija
67/85 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan vaan semmonen huomio, että jos nettideittipalveluita meinaat niin siellä naiset laittaa viestiä niille top 2% miehille. Sen ei pitäisi olla millään lailla outoa, että mölisevä kehitysvanmainen ei herätä minkäänlaista kiinnostusta naisissa.

Ole alfa tai ole ilman. Näin yksinkertaista se on. Ja ei, naisia ei kiinnosta se että ovat joskus 20v sitten erehtyneet kanssasi tekemisiin.

Sinä sairas olet kehitysvammainen

Vierailija
68/85 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun olin nuori niin naiset otti yhteyttä ja halusi nähdä minut. Olenko oikeasti ruma tai rupsahtanut sitten?

No miksi et sitten ole edelleen yhdessä jonkun niiden nuorena tavattujen kanssa? Suurin osa nelikymppisistä pariutui vuosia sitten.

Koska ihmiset nyt vain eroaa.

Eroon on aina joku syy. Mikä se sinun kohdallasi on ollut?

Vierailija
69/85 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei laita minulle koskaan viestiä. Hänelle käy yhtä lailla yksinolo kuin yhdessäoleminen. Hänelle kaikki käy. Olemme olleet yhdessä 13 vuotta. Jos kutsun hänet luokseni syömään, saunomaan, katsomaan telkkaria ym. hän on vain sen yön ja tulee seuraavan kerran kun hänet erikseen kutsun. Nyt alkaa olemaan mitta täynnä. Todella omituista touhua - hän on siis ihminen jolle on ihan sama onko yhdessä kenenkään kanssa vai ei. Hän ei kuulemma ole seurustelijatyyppiä muutenkaan...

Vierailija
70/85 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös sulle ole useamman kerran vinkattu ja suoraan sanottu että todennäköisesti löydät potentiaalisia sinusta kiinnostuneita naispuolisia jostain vertaistukiryhmästä tai heikkolahjaisten iltamista tms. 

Sulla ei riitä älynlahjat normaalin naisen kanssa kanssakäymiseen. Sitäkin vähemmän kun sulle kelpaa ainoastaan missit tai instamallit. Lisäksi suurin osa naisista odottaa vähän muutakin parisuhteelta kuin että mies on "pitkä ja hyvännäköinen". Katos kun tarttis olla vähän muutakin eli sisältöä. 

Vierailija
71/85 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös sulle ole useamman kerran vinkattu ja suoraan sanottu että todennäköisesti löydät potentiaalisia sinusta kiinnostuneita naispuolisia jostain vertaistukiryhmästä tai heikkolahjaisten iltamista tms. 

Sulla ei riitä älynlahjat normaalin naisen kanssa kanssakäymiseen. Sitäkin vähemmän kun sulle kelpaa ainoastaan missit tai instamallit. Lisäksi suurin osa naisista odottaa vähän muutakin parisuhteelta kuin että mies on "pitkä ja hyvännäköinen". Katos kun tarttis olla vähän muutakin eli sisältöä. 

Mä en jaksa tällästä nyt kuunnella. Hauskaa loppuelämää sulle.

Vierailija
72/85 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori edelleen 10 kertaa olen jo sanonut ei kiinnosta hoikat instamallit

Vierailija
73/85 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tää paskanjauhaminen nyt riitä. Kaikista parhain on olla yksin saa tehdä mitä huvittaa.

Vierailija
74/85 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Allu hyvä!

Olet ulosottovelkainen, pakkomielteinen ja vähäjärkinen alkoholisti - et mikään varsinainen unelmamies.

Hanki sä itelles aivosyöpä kiitos.

Vierailija
75/85 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Allu hyvä!

Hanki sä itelles aivosyöpä kiitos.

Sori mutta mä en ole ulosotossa ja on sopivasti rahaa. Juon miten huvittaa. Se ei ole sairas paska sulta pois.

Vierailija
76/85 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet kaverini eivät käy töissä ovat yli 40 v juovat alkoholia. Ei hekään kelpaa naisille.

Vierailija
77/85 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu oletko rikas status-mies, kyllä naiset ovat valmiita jättämään miehensä ja lapsensa, jos rahaa on. Tavalliselle äijälle se on voivoi.

Vierailija
78/85 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu oletko rikas status-mies, kyllä naiset ovat valmiita jättämään miehensä ja lapsensa, jos rahaa on. Tavalliselle äijälle se on voivoi.

Kuule naisetki on köyhiä miten he sit kelpaa?

Vierailija
79/85 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

He vain eivät ole sinusta kiinnostuneita. Ei sen kummempaa.

Tää on totta. Jos olen kiinnostunut, laitan viestiä.

Tinderissäkin laitan itse aloitusviestin, jos saan matchin.

Vierailija
80/85 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän kyllä huomannu ihan näin parisuhteessa ollessa ettei avovaimo paljon ensin viestiä laittele/otayhteyttä..

että miehenä pitää aina ensin laittaa viest/ottaa yhteyttäi tai tehdä aloite ihan kaikkeen..muuten ollaan vaan hiljaa mutta valittaa kyllä osataan joka asiasta.

toki alkaa nainen olemaan vaihdevuosi iässä ja pitkässä parisuhteessa kuitenkin ollaan että alkaako vanhuus vaivaan..

alkaa vaan kypsyttään tämmöinen pitemmän päälle ja väsyttämään tehdä/aloittaa aina kaikki itse..seksiä ei olis varmaan koskaaan jossen siihen tekis aloitetta(no eipä ole sitäkään nykään ollenkaan että joo)

M47

Mä laitoin ennen mun miehelle viestejä muttei se vaivaantunut vastaamaan niihin. Lopetin sitten viestittelyn.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme