Miksi naiset ei koskaa laita viestiä
Olen kyllästynyt mies 40v ku en kelpaa. Aina itse saa ottaa yhteyttä naisiin. Mulle riiitti. Saa naiset itse kiinnostua minusta ja ottaa yhteyttä!!
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun olin nuori niin naiset otti yhteyttä ja halusi nähdä minut. Olenko oikeasti ruma tai rupsahtanut sitten?
Olen pahoillani, mutta mies on kauneimmillaan alle 30-vuotiaana.
Ihan sama. Säki varmaa ruma lihava 50 v akka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
He vain eivät ole sinusta kiinnostuneita. Ei sen kummempaa.
Miksei en ymmärrä. Oon komea ja asiat hyvin ja tosi pitkä
Et ole tarpeeksi älyllinen.
Silti mulla on rahaa ja 2 työpaikkaa. Monet ovat luusereita työttömiä
Vierailija kirjoitti:
Allu on kehitysvammainen. Älykkyysosamäärä n. 80
Sori en ole kehitysvammainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heikkolahjainen?
Ehkä naisilla ei koskaan ole asiaa? Tai jos tämä kuulostaa liian masentavalta, ehkä voit lohduttautua sillä mahdollisuudella ettei heidän puhelimissaan ehkä ole kenttää tai saldoa.
En ymmärrä aina mussa on vikaa. Naiset ovat täydellisiä rumia ja lihavia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heikkolahjainen?
Mulle on todettu adhd add se ei tee musta vammaista.
Mä en ole vammainen ja mulla ei ole edunvalvojaa en ole kuntoutuksessa.. mitä te sekopäät oletatte?
Naiset ottavat minuun yhteyttä mutta en kestä aina mukana kuka on viestittänyt mitäkin.
Ehkä olen ilkeä ja negatiivinen ruikuttajaa ehkä epävakaa persoona. En saa terapiaa.
Vierailija kirjoitti:
Kun olin nuori niin naiset otti yhteyttä ja halusi nähdä minut. Olenko oikeasti ruma tai rupsahtanut sitten?
Sä oot nelikymppinen jo! Ei tuossa iässä enää ulkonäkö naisilla merkkaa vaan mitä on miehellä pään sisällä. Sulla siellä pyörii vain kalja ja pillu.
Mieluummin seurustelisin vaikka lyhytkasvuisen miehen kanssa, joka on kalju ja mikromuna, mutta hänen kanssaan olisi ihana viettää yhdessä aikaa.
Ja juon alkoholia ja iso kaljamaha ja velkaa 40 tonnia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä oot nelikymppinen jo! Ei tuossa iässä enää ulkonäkö naisilla merkkaa vaan mitä on miehellä pään sisällä. Sulla siellä pyörii vain kalja ja pillu.
Mieluummin seurustelisin vaikka lyhytkasvuisen miehen kanssa, joka on kalju ja mikromuna, mutta hänen kanssaan olisi ihana viettää yhdessä aikaa.
Niin olen 40 v mitä sitte?
Eihän se nyt käy että luulet että tykkäävät. Ties mitä voit tehdä sillä tiedolla. :0
Miehen pitäisi kertoa aie. Jos seurustelua, nainen viestii. Muuten tilanne epävarma naiselle.
Naiset eivät koskaan laita viestiä.
Mutta vauvoilla ei ole edes koskaan ajatusta laittaa viestiä!
Lihavat isomahaiset naiset antaa pakkeja mitä siis hittoa en ymmärrä
En mä tajua naisia.