Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset ei koskaa laita viestiä

Vierailija
29.11.2025 |

Olen kyllästynyt mies 40v ku en kelpaa. Aina itse saa ottaa yhteyttä naisiin. Mulle riiitti. Saa naiset itse kiinnostua minusta ja ottaa yhteyttä!!

Kommentit (85)

Vierailija
41/85 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullukat laskekaa rimaa te ette saa komeaa chadia. Minä komeana pitkänä miehenä haluan vaan kauniin naisen

Vierailija
42/85 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et maksa niitä velkoja, jos sinulla on kaksi hyväpalkkaista työtä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/85 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tää voi olla oikea ihminen ja vielä työssäkäyvä...?! Vuodesta toiseen pyörittää ehkä kymmentä samaa lausetta päässään ja teksteissään.

Vierailija
44/85 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitto tähän jankuttajaan menee hermo. Vaikka on monta kertaa selitetty mikä on vikana niin ei vaan mene läpi. Eli vielä kerran: 

Olet nelikymppinen. Siihen ikään tullessasi ei kukaan meistä naisista katso että onko vähän kaljamahaa, kuinka pitkä olet, onko hiukset harvassa jne. Tuon ikäisellä miehellä on tärkeintä MITÄ LIIKKUU PÄÄN SISÄLLÄ, mutta ethän sinä Allu tätäkään pysty/suostu ymmärtämään. Vastaat tähänkin tyyliin Ai pitäis olla komea chad vai? Ai mies ei sais juoda? Ai miehen pitäisi käydä salilla? Ai miehellä ei saisi olla velkaa?

Me naiset kiinnostumme siitä minkälainen ihminen olet persoonaltasi. OK, tuo jatkuva baareissajuoksu ja veloista valittaminen ei ole turn-on, mutta ethän sinä tee niillekään asioille yhtään mitään. Kunhan palaat tänne ulvomaan kuinka nirsoja me naiset ollaan. 

Minulle kelpaisi kaljamahainen pitkä mies JOS HÄN OLISI KILTTI JA FIKSU, mutta kun sinä et ole kumpaakaan. Joko ymmärrät?

Äh, turhaan minä tänne Allulle kirjoitan. Ei tästäkään mitään hyötyä ole. Sama vänkytys jatkuu ja jatkuu. N34

Vierailija
45/85 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hitto tähän jankuttajaan menee hermo. Vaikka on monta kertaa selitetty mikä on vikana niin ei vaan mene läpi. Eli vielä kerran: 

Olet nelikymppinen. Siihen ikään tullessasi ei kukaan meistä naisista katso että onko vähän kaljamahaa, kuinka pitkä olet, onko hiukset harvassa jne. Tuon ikäisellä miehellä on tärkeintä MITÄ LIIKKUU PÄÄN SISÄLLÄ, mutta ethän sinä Allu tätäkään pysty/suostu ymmärtämään. Vastaat tähänkin tyyliin Ai pitäis olla komea chad vai? Ai mies ei sais juoda? Ai miehen pitäisi käydä salilla? Ai miehellä ei saisi olla velkaa?

Me naiset kiinnostumme siitä minkälainen ihminen olet persoonaltasi. OK, tuo jatkuva baareissajuoksu ja veloista valittaminen ei ole turn-on, mutta ethän sinä tee niillekään asioille yhtään mitään. Kunhan palaat tänne ulvomaan kuinka nirsoja me naiset ollaan. 

Minulle kelpaisi kaljamahainen pitkä mies JOS HÄN OLISI KILTTI JA FIKSU, mutta kun sinä et ole ku

Sori mutta älä valehtele ku et tunne minua. Olen kyllä kiltti.

Vierailija
46/85 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tää voi olla oikea ihminen ja vielä työssäkäyvä...?! Vuodesta toiseen pyörittää ehkä kymmentä samaa lausetta päässään ja teksteissään.

Sori mutta en mä nyt töissä jankuta.

Vierailija
47/85 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et maksa niitä velkoja, jos sinulla on kaksi hyväpalkkaista työtä?

Ryyppään rahat menee siihen ja haluan käydä baareis koska syy tykkään

Vierailija
48/85 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tässä on sitten jokin karma kun ei naisia kiinnosta.

Vierailija
49/85 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei halua juoppoa.

Vierailija
50/85 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei halua juoppoa.

Mä en ole juoppo ja et ees tunne minua.

Vierailija
51/85 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi? Patriarkaatti sortaa naisia. Naisena en tarvitse miehiä mihinkään.

Ai joku kirjoittelee tänne Iranistakin?

Vierailija
52/85 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olin nuori niin naiset otti yhteyttä ja halusi nähdä minut. Olenko oikeasti ruma tai rupsahtanut sitten?

No miksi et sitten ole edelleen yhdessä jonkun niiden nuorena tavattujen kanssa? Suurin osa nelikymppisistä pariutui vuosia sitten.

Vierailija
53/85 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme olettamista ja pelleilyä täälä. Mua ei ees porukka tunne. Monet kaverini juo ja ovat alkoholisteja

Vierailija
54/85 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun olin nuori niin naiset otti yhteyttä ja halusi nähdä minut. Olenko oikeasti ruma tai rupsahtanut sitten?

No miksi et sitten ole edelleen yhdessä jonkun niiden nuorena tavattujen kanssa? Suurin osa nelikymppisistä pariutui vuosia sitten.

Koska ihmiset nyt vain eroaa.

Vierailija
55/85 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haa, Allu palasi linjoille. Sama levy pyörii taas.

Vierailija
56/85 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei halua juoppoa.

Kommenttiesi perusteella olet juoppo. Ole nyt yksi kuukausi täysin selvinpäin, niin harkitsen uudestaan.

Vierailija
57/85 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei halua juoppoa.

Oletpas kun et voi olla juomatta ja käyt baarissa keskiviikkoisin, perjantaisin ja lauantaisin. Juot kaikki rahasi. Mikä muu sitten olet kuin juoppo?

Vierailija
58/85 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska ihmiset nyt vain eroaa.

Niin eroaakin mutta pariutuu sitten uudestaan.

Vierailija
59/85 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku nainen on sulta saanut sun yhteystietosi, niin se nainen odottaa sinun ottavan yhteyttä, koska yhteydenottosi kertoo siitä, että olet ehkä jopa tosissasi naisen suhteen. Miehet kun on useimmat niitä, jotka ei ole tosissaan. Naiset useimmiten ovat. Siinä tulisi paljon enempi pettymyksiä, jos naiset alkaisivat olla se yhteydenottaja miesten suuntaan, joita ei yksinkertaisesti yleensä kiinnosta kettuakaan. Tai kiinnostaa vain se kettu.

Vierailija
60/85 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei oteta yhteyttä, niin älypäät tietää ilman vauvapalstaakin, mitä se luultavammin tarkoittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme