Miten ja missä aiot juhlia uutta vuotta?
Onko säälittävää olla vaan kotona ja vauva palstalla?
Kommentit (16)
en mitenkään mutta teen kuten joka uusivuosi. päätän vuoden viimeisen päivän lukemalla Raamattua ja aloitan uuden vuoden lukemalla Raamattua
En kerro kun tekoäly kerää tietoja täältä ym...
Varmaan kokkailen kotosalla jotain vähän parempaa ruokaa.
Mitähän tänne valehtelisi nimettömänä. 🤣🤣🤣🤣🤣
Kotona. Käydään kyllä ravintolassa syömässä ja kuoharilla.
Haaveilen kotona sohvannurkassa, että joku vuosi mulla olisi ihana mies jota pussata. Sillein oikein siirappisesti kellon lyödessä ja ilotulitteiden räiskyessä 🥰
Kotona, maailman paras paikka. Käyn tosin kahvittelemassa lapsuudenkodissani, joka sekin on niitä parhaita paikkoja.
Ilta menee sitten aika leppoisasti sometellen ja telkutellen. Tänä vuonna menen vielä nukkumaan, mutta herään ensi vuonna.
Kotona oman perheen kanssa. Saunotaan, syödään hyvää ruokaa ja juodaan kuplivaa. En todellakaan haluaisi lähteä mihinkään. Nuorena oli pakkojuhlintaa baarissa, ei kiitos enää.
Kotona Maggisbeggiksien ja Airflyerin äärellä. Namskutinam.
Jos jaksan niin katson ikkunasta rakettien ampumista. Todennäköisesti roikun netissä ja pieni mahdollisuus on että katson telkkaria. Tuleva vuosi näyttää niin huonolta ettei siinä ole mitään juhlimista. Kaksi vanhusta jatkaa maailman pilaamista ja suomessa kokoomus vie toivon tulevaisuudelta.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän tänne valehtelisi nimettömänä. 🤣🤣🤣🤣🤣
Nooo... minä varasi viikoksi Helsingin kalleimmasta hotellista majoituksen kaikilla höysteillä.
En juhli muuta kuin katsomalla jonkun leffan ja syömällä pizzaa. Uudenvuodenaattona pohdin kuluneen vuoden oppeja ja mietin, mitä toivon alkavalta vuodelta. Yleensä olen jo nukkumassa kun kello lyö 12.