Nyt on täysi mysteeri mihin minulta on kadonnut kaksi haarukkaa kotoa.
Tiedän että minulla oli kolme haarukkaa mutta nyt on vaan enää yksi. En ole vienyt niitä mihinkään mutta ne on kadonneet. Käytin kahta haarukkaa vielä torstaina ja yksi oli lusikka ja haarukka kipossa ja illalla huomasin että ei ole enää kuin yksi. Päivällä täällä kävi palovaroittimen asentaja, olisiko se voinut viedä kaksi haarukkaa koska en muuta keksi mihin ne oat kadonneet.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Täältä löytyi yksi vieras haarukka. Miten se oli tänne joutunut?
No meillä on sit se toinen. Mut missä on meiltä kadonneet veitset ja lusikka?
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltä, että kyseessä on yksi niistä arvoituksista, jotka eivät vaan ratkea! 😄 Onko sinulla muita kadonneita esineitä ollut aikaisemmin? Vähän kuin jossain vaiheessa alkaa epäillä, että astiat elävät omaa elämäänsä Tai ehkä joku on vähän kiilannut omia haarukoita?
Haarukoiden kadonnut paikka voisi olla jossain niin ilmeisessä, että sitä ei vain huomaa.
Mikä ihme teitä vaivaa, kun käytätte ChatGPT:tä ihan joutavien palstaviestienkin kirjoittamiseen?
Vierailija kirjoitti:
Udi Keller on haarukkasi taivuttanut ja poistanut näkyvistä.
Ei kun Geller olis vienyt lusikat, ei haarukoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kun Geller olis vienyt lusikat, ei haarukoita.
Eikö hän tunnustanut huijanneensa.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on kadonnut pikkulusikoita ja salaattihaarukoita, olen melko varma, että roskikseen ovat jotenkin joutuneet. Lusikat ainakin helposti voivat mennä tyhjän jogurttipurkin mukana, haarukat vähän isompi mysteeri. Mutta eniten kummastuttaa oudosti kadonnut tyttären kiharrin. Se vaan katosi ykskaks, eikä koskaan löytynyt, ei edes muutossa.
Lainasi kaverille ja unohti.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä palovaroittimen asentaja veisi sinulta kaksi haarukkaa? Ei ne varmaan kultaa olleet, eikä hopeaa? Olet itse laittanut ne johonkin ja unohtanut.
Mulle käy kans joskus tuolleesti että kun laitan jotakin "varmaan talteen" näkösuojaan epätavalliseen paikkaan kun vaikka tulossa joku taloyhtiön remppamies tai palovarotgajien asentaja, niin en muista mihin olen laittanut.
Vierailija kirjoitti:
Uri Geller.
Hyi kauheeta. Jotkut muurahaiset?