Miehet ovat hämmentyneitä: mitä naiset oikein haluavat miehiltä?
Pitääkö miehen avata ovi vai ei? Kuuluuko miehen olla provider? Esim. rakentaa perhelleen talo? Missä ylipäätään on miehen paikka tänä päivänä?
Kommentit (129)
Vierailija kirjoitti:
" En halua mitään nössöä homoa miestä, se on ihan selvä. Mikä sun ongelma on? "
Ei kaikki homot ole nössöjä.
- eri
Joo ei, mutta kaikki jotka ei puutu kiusaamiseen on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua mitään nössöä homoa miestä, se on ihan selvä. Mikä sun ongelma on?
Ei mulla mitään ongelmaa ole, mutta sulla tulee olemaan ihannemiehesi kanssa ongelma, koska se laittaa sinut kuriin tai kadulle.
Ainoastaan nössöhomo sietää naiselta tuollaista lapsellista kiukuttelua.
Olen eri, mutta tuo sun fantasia kurittaa tai heittää nainen kadulle on niin läpinäkyvä :D Sä oot jauhanut tuota samaa tässä keskustelussa sivukaupalla.
Nyt rupesit sitten fantasioimaan väkivallasta.
Tuohon riittää, että sanoo, ettei tällainen aiheeton kiukuttelu toimi minun kanssa, joten saat valita, joko harjoitellaan parisuhteeseen sopivia käytöstapoja tai sitten ei.
Tietysti homoa huuteleva nainen on jo lähtökohdistaan kuin apukoululainen yliopiston pääsykokeissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
" En halua mitään nössöä homoa miestä, se on ihan selvä. Mikä sun ongelma on? "
Ei kaikki homot ole nössöjä.
- eri
Joo ei, mutta kaikki jotka ei puutu kiusaamiseen on.
Mitä se homottelu on?
Vierailija kirjoitti:
Haluan miehen joka kohtelee naista arvostavasti ja osoittaa sen ei vain sanoin mutta myös teoin. On järkyttävää kuinka usein mies vain keskittyy "saamaan" naisen, mutta ei sitten löydy tahtoa sellaista pitää. Päin vastoin kouluttavat pärjäämään ilman. Niin hullua.
Itsekkin olen huomannut saman, että jotkut kouluttavat naisen pärjäämään ilman miestä jo suhteen aikana. Kun ei voi luottaa mieheen niin nainen hoitaa asiat itse, aivan kuten sinkkuna. Sitten se suhde onkin helppo lopettaa ja tottakai se tulee miehelle yllätyksenä. Jos ei tee itsestään korvaamatonta niin sitten on helppo lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Miesten kannattaa rakentaa itselleen mieleinen elämä. Sitten se kiinnostaa joitain naisia ja joitain ei. Puoliso löytyy siitä joukosta, joka on kiinnostunut miehestä ja hänen elämästään.
Ei se ihan noinakaan mene, koska jos et kiinnosta lähes ketään naista on puolisoa ja seksikumppaneita vaikea löytää, joten elämästä kannattaa rakentaa myös sellainen, että se kiinnostaa joitakin naisia, jotta miehenä voi realistisesti odottaa löytävänsä naisseuraa. Tämä on monille naisille liian vaikeaa ymmärtää oletettavasti syystä, että hyvin suuren osan naisista on helppo olla edes joidenkin miesten mielestä kiinnostavia.
-miesfeministi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kuinka paljon te kalulliset kulutatte aikaa päivittäin miettimällä että mitä naiset mahtavat haluta teistä? Me naiset nimittäin emme ole jatkuvasti hämmentyneitä tuollaisista.
Mahtaa olla elämä hankalaa niillä testosteronin sumentamilla aivoilla.
Naisillakin on ihme juttuja kuten verhojen vaihtaminen vaikka nykyiset verhot ovat ehjät ja siistit. Eikä tuo ole edes pahimmasta päästä kuten se ettei voi harrastaa seksiä sängyssä kun tietää että pöydällä on leivänmuruja. Naisen muuten kannattaa puhua hormonien sumentamasta päästä. Pms ja muutkin kuukausiraivot.
Miesten kannattaa syödä jarrua ettei olisi se pillu koko ajan mielessä. Miehet ne vasta onkin hormonien armoilla kun mielessä pyörii vain se seksi 😉
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin, että mies olisi mies. Puhuisi asiallisesti ja tervehtisi ( esim: työpaikalla). Ei typerää tuijottamista ja pikkutyttöjen tyylistä supattelua.
Normaalia käytöstä ja selkärankaa. Vastuun kantamista omista läheisistä (esim: omasta lapsesta huolehtimista ).
Huono käytös tarttuu ja huomaan itsessäni välttelyä ja käännyn pois heti kun saan osakseni huonoa kohtelua. Ärsyttävää.
Ei tee enään mieli tutustua ihmisiin, koska useimmat on niin törkeitä. Perusystävällisyys puuttuu.
Onneksi myös näitä timantteja löytyy ja ne miehet saa melkein pyörryksiin . Sii ne miehet jotka hallitsevat asiallisen käytöksen.
Kohteletko itse kaikkia miehiä perusystävälkisesti ja tervehdit alkuun vaikka he eivät niin tekisi eli onko oma käytöksesi hyvää lähtökohtaisesti ilman, että miehen tarvitsee ensin olla sinua kohtaan kohtelias?
-miesfeministi
Jaahas, saiko joku taas pakit kauniilta naiselta?
Ovi pitää avata kenelle tahansa, pyytämättä. Sopiva vehje on hyvä.