Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet ovat hämmentyneitä: mitä naiset oikein haluavat miehiltä?

Vierailija
29.11.2025 |

Pitääkö miehen avata ovi vai ei? Kuuluuko miehen olla provider? Esim. rakentaa perhelleen talo? Missä ylipäätään on miehen paikka tänä päivänä? 

Kommentit (133)

Vierailija
101/133 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä. Mene töihin, muuta neuvoa ei tule.

Vierailija
102/133 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluaa nähdä onko mies parisuhde ainesta. Useimmat ei ole, vaan etsivät mutsia joka siivoo ja muonittaa. Kaikilla mausteilla.

Naiset haluaa nähdä, että mies laittaa naisen siivoamaan ja muonittamaan. Miehet sortuu siihen, että uskoo mitä naiset sanovat. Parisuhde naisen kanssa on kuin koiran pitäminen. Jos koira on pomo kummallakaan ei ole turvallista eikä kumpikaan oikein nauti tilanteesta. Kaikki miehet ei tähän vaan pysty.

Näin se vaan menee.

Juu juu Pertti, suurimmalle osalle normaaleista miehistä siivoaminen ja ruuanlaitto ei ole mikään ongelma. Voit aina katsoa netistä ohjeita jos perus elämänhallinta ei ole kunnossa. 

Tuo vaimofantasioija on varmaan tuo sama koirahullu lattialle ulostaja, joka ymmärtää vuorovaikutuksen ainoastaan ihmisen ja eläimen välillä, sillä oikeista ihmisistä hänellä ei ole kokemusta. Voi pikkuista.

Niinhän se on. Monilla miehillä on outo ja vähän hämärä tapa jakaa fetissejään netissä. Eihän sillä ole mitään vaimoa, eikä kokemusta naisista muuta kuin netissä. No jaa, jokainen hakee hyväksyntää omalla tavallaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/133 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin, että mies olisi mies. Puhuisi asiallisesti ja tervehtisi ( esim: työpaikalla). Ei typerää tuijottamista ja pikkutyttöjen tyylistä supattelua. 

Normaalia käytöstä ja selkärankaa. Vastuun kantamista omista läheisistä (esim: omasta lapsesta huolehtimista ).

Huono käytös tarttuu ja huomaan itsessäni välttelyä ja käännyn pois heti kun saan osakseni huonoa kohtelua. Ärsyttävää.  

Ei tee enään mieli tutustua ihmisiin, koska useimmat on niin törkeitä. Perusystävällisyys puuttuu.

Onneksi myös näitä timantteja löytyy ja ne miehet saa melkein pyörryksiin . Sii ne  miehet jotka hallitsevat asiallisen käytöksen.

Vierailija
104/133 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romanttisella tasolla, en mitään.

Yhteiskunnallisella tasolla olisi kiva, jos saisitte rikokset laskemaan naisten tasolle, opettelisitte lukemaan vähintään yhtä hyvin kuin tytöt ja kohtelisitte kaikkia ihmisinä, ettekä vain sitä omaa kehysryhmäänne. 

Vierailija
105/133 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan hyvää seksiä, jossa mies huomioi minun toiveet ja haluaa, että nautin. Hyvä keskusteluyhteys. Joitain samoja mielenkiinnonkohteita. Ovien auki pitäminen on kaunis ele, samoin kukkien tuominen. En tarvitse mieheltä taloudellista turvaa, mutta en halua elättääkään. Joulu- ja syntymäpäivälahjat haluan.

Tämä. Ihan normaali nainen toivoo tätä. 

Niinpä, mutta tämä onkin narsisteille liikaa. Kukkien ja lahjojen ostaminen on kuulemma peen nuolentaa.

Vierailija
106/133 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet nykyaikana pelkkää mössöä. Ite haluan miehen joka uskaltaa puuttua vaikka kiusaamiseen. Mulle heti turn off miehessä jos nään että jotain naista ahdistellaan metrossa ja miehet vaan möllöttää eteensä eikä puutu. Joukossa olis voimaa puuttua mutta puuttuu halua. Kertoo kyllä kaiken miehistä.

Todennäköisesti sellainen puuttuisi myös omaan toimintaasi, jos se ei ole asiallista.

Hyväksytkö tämän?

Vierailija
107/133 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeintaan sukusoluja jos haluavat lisääntyä. Muuten en näe että naiset tarvitsisivat miehiltä yhtään mitään tai miehiä yhtään mihinkään. Täysin turhia vätyksiä jitka toivottavasti saadaan tulevaisuudessa hävitetyksi. Toivotaan että sperma saadaan tulevaisuudessa tuotettua ja alkioita manipuloitua keinotekoisesti jotta voimme hankkiutua näistä miehistä kokonaan ja pysyvästi eroon. Mitään hyväähän heistä ei lisääntymisen lisäksi ole maailmalle ja naisille koskaan seurannut. Täysin vastenmielisiä ja turhia olioita. Vaikea ymmärtää miksi kukaan vierittäisi kyyneltäkään jos tapettaisi nämä sukupuuttoon. Toivottavasti teknologia aikanaan tämän sallii jotta saadaan maapallo putsattua tuosta roskasta. 

Vierailija
108/133 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet nykyaikana pelkkää mössöä. Ite haluan miehen joka uskaltaa puuttua vaikka kiusaamiseen. Mulle heti turn off miehessä jos nään että jotain naista ahdistellaan metrossa ja miehet vaan möllöttää eteensä eikä puutu. Joukossa olis voimaa puuttua mutta puuttuu halua. Kertoo kyllä kaiken miehistä.

Tämä. Niin kauan kun miehet vaan möllöttää eteensä metroissa ja ratikoissa eikä puolusta naisia häiriköiltä niin ei niillä miehillä ole mulle mitään annettavaa. Ei niitä miehiksi edes voi kutsua vaan homoiksi.

Vierailija
109/133 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Niin kauan kun miehet vaan möllöttää eteensä metroissa ja ratikoissa eikä puolusta naisia häiriköiltä niin ei niillä miehillä ole mulle mitään annettavaa. Ei niitä miehiksi edes voi kutsua vaan homoiksi.

Homottelet täällä miehiä ja haluat miehen, joka puuttuu häiriköintiin.

Osaatko yhtään veikata, mihin se puuttuisi heti ensimmäisenä?

Osaatko reflektoida tätä omaan tilanteeseesi?

Vierailija
110/133 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan miehen joka kohtelee naista arvostavasti ja osoittaa sen ei vain sanoin mutta myös teoin. On järkyttävää kuinka usein mies vain keskittyy "saamaan" naisen, mutta ei sitten löydy tahtoa sellaista pitää. Päin vastoin kouluttavat pärjäämään ilman. Niin hullua.

Vierailija
111/133 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Homottelet täällä miehiä ja haluat miehen, joka puuttuu häiriköintiin.

Osaatko yhtään veikata, mihin se puuttuisi heti ensimmäisenä?

Osaatko reflektoida tätä omaan tilanteeseesi?

En halua mitään nössöä homoa miestä, se on ihan selvä. Mikä sun ongelma on?

Vierailija
112/133 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla mitään ongelmaa ole, mutta sulla tulee olemaan ihannemiehesi kanssa ongelma, koska se laittaa sinut kuriin tai kadulle.

Ainoastaan nössöhomo sietää naiselta tuollaista lapsellista kiukuttelua.

Mikäs sua kiukuttaa? Eikö ole naista?😄

Vierailija
113/133 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Omituista että jokainen nainen ei haluakaan täsmälleen samaa miehiltä. Tooosi omituista.

No sanopas muuta. Ihan kuin naiset olisivat yksilöitä.  /s

Vierailija
114/133 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla mitään ongelmaa ole, mutta sulla tulee olemaan ihannemiehesi kanssa ongelma, koska se laittaa sinut kuriin tai kadulle.

Ainoastaan nössöhomo sietää naiselta tuollaista lapsellista kiukuttelua.

Olen eri, mutta tuo sun fantasia kurittaa tai heittää nainen kadulle on niin läpinäkyvä :D Sä oot jauhanut tuota samaa tässä keskustelussa sivukaupalla. 

Vierailija
115/133 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutsis.

Vierailija
116/133 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman naisia miehet ovat eksyksissä elämässään.

Voi nyyh, homona onkin kovin eksynyt olo. Voi naisten kanssa hengata muutenkin kuin parisuhteessa.

Vierailija
117/133 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluavat mitä haluavat. Eivät tule saamaan!

Vierailija
118/133 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti sellainen puuttuisi myös omaan toimintaasi, jos se ei ole asiallista.

Hyväksytkö tämän?

Mainitsetko muutaman esimerkin toiminnasta, mikä ei ole asiallista?

Vierailija
119/133 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vikaa homoissa on, kun puhut niistä noin halventavasti?

Vierailija
120/133 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

" En halua mitään nössöä homoa miestä, se on ihan selvä. Mikä sun ongelma on? "

Ei kaikki homot ole nössöjä.

- eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme