Miehet ovat hämmentyneitä: mitä naiset oikein haluavat miehiltä?
Pitääkö miehen avata ovi vai ei? Kuuluuko miehen olla provider? Esim. rakentaa perhelleen talo? Missä ylipäätään on miehen paikka tänä päivänä?
Kommentit (129)
Ap, hyppää voltti. Se pitää ainakin jokasen miehen osata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan hyvää seksiä, jossa mies huomioi minun toiveet ja haluaa, että nautin. Hyvä keskusteluyhteys. Joitain samoja mielenkiinnonkohteita. Ovien auki pitäminen on kaunis ele, samoin kukkien tuominen. En tarvitse mieheltä taloudellista turvaa, mutta en halua elättääkään. Joulu- ja syntymäpäivälahjat haluan.
Nyt kyn on määritelty tuo sinun minäminäminä asenne niin mitä tarjot miehille vastineeksi tuon sinun itsekkyyden ja omahyvöisyyden toteuttamisesta?
Se ei ole ketjun aihe.
Miksi ihmeessä sä loukkaannut noi verisesti, kun joku nainen vastaa rehellisesti aloituksessa esitettyyn kysymykseen?
- eri
En minä loukkaantunut, kysyin ihan vilpittömästi kun jatkuvasti kuulen naisilta kauheita vaatimuksia
Saat kotiläksyksi nyt miettiä, oliko nuo mainitut asiat "kauheita vaatimuksia" tai merkkejä "itsekkyydestä" ja "omahyväisyydestä". Muuten jäät kyllä luokalle.
Vaatimus on, että ollaan jo lähtökohtaisesti riittävän samalla aaltopituudella. Oli kyse sitten elämän suurista kysymyksistä, arjen tavoista tai vaikka huumorintajusta. Ja siitä, mitä hyvä suhde on ja miten toista kohdellaan.
Näin aikuisena ei suhde oikein muuten pääse syntymään. Toki pieniä juttuja täytyy aina elämässä viilata toisen takia, mutta vaan niitä pieniä. Ne tekee sitten mielellään, kun isot asiat on kunnossa.
Naiset haluaa nähdä onko mies parisuhde ainesta. Useimmat ei ole, vaan etsivät mutsia joka siivoo ja muonittaa. Kaikilla mausteilla.
Vierailija kirjoitti:
Miehet, opetelkaa elämään sellaista elämää jota itse haluatte. Älkää määritelkö itseänne aina naisen kautta.
Milloin naiset hyväksyvät miehelle oman lapsensa elämisen ilman että kaikkialla jatkuvasti huudetaan kuinka miesten on elettävä ja toimittava niin kuin naiset haluavat ja vaativat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet, opetelkaa elämään sellaista elämää jota itse haluatte. Älkää määritelkö itseänne aina naisen kautta.
Milloin naiset hyväksyvät miehelle oman lapsensa elämisen ilman että kaikkialla jatkuvasti huudetaan kuinka miesten on elettävä ja toimittava niin kuin naiset haluavat ja vaativat?
Mitä sä oikein yrität sanoa? Miten lapset liittyy miehiin? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...haistaks sä paahtoleivän?
Roikkuuko toinen suun pieli?
Vierailija kirjoitti:
Naiset haluaa nähdä onko mies parisuhde ainesta. Useimmat ei ole, vaan etsivät mutsia joka siivoo ja muonittaa. Kaikilla mausteilla.
Näin. Paitsi jos ei edes etsi sitä parisuhdetta, silloin voi haluta esim. pelkkää seksiä kuten minä. Mutta aijai kun silloinkin pitäisi osata käyttäytyä kuin normaali ihminen ja sitten meneekin liian vaikeaksi miehelle ja ei usein päästä edes sinne sänkyyn asti :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sinkkumies saa elellä ihan miten lystää. Ei kukaan nainen vaadi mitään.
Vaatiminen on eri asia kuin parisuhteen ehdot. Joko ne täyttää tai ei, mutta ei kenenkään ole pakko täyttää. Sitten vaan ei se mies kiinnosta naista. parisuhteeseen, mutta ei naiset vaadi, että miesten pitäisi toimia niin, että ne kiinnostaa. Naiset elelee ihan tyytyväisenä sinkkuina jos ei löydy ehdot täyttävää miestä.
Vierailija kirjoitti:
Naiset haluaa nähdä, että mies laittaa naisen siivoamaan ja muonittamaan. Miehet sortuu siihen, että uskoo mitä naiset sanovat. Parisuhde naisen kanssa on kuin koiran pitäminen. Jos koira on pomo kummallakaan ei ole turvallista eikä kumpikaan oikein nauti tilanteesta. Kaikki miehet ei tähän vaan pysty.
Näin se vaan menee.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä mitä tästä kaivelu auttaa kun vastaukset ei kuitenkaan kelpaa, kyse ei ole siitä mitä naiset haluaa, koska se ei ole monimutkaista, kyse on siitä että pikkupoikia suututtaa kun ne asiat mitä naiset haluaa ei ole sama asia kun mitä ne pojat haluaa niiden naisten haluavan.
Mä en ymmärrä miks ne pojat ei vaan ala ho moiks jos kerta kiukuttaa niin kovaa se että naiset ei ole miehiä, miehet on miehiä, pankaa keskenänne
Oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset haluaa nähdä, että mies laittaa naisen siivoamaan ja muonittamaan. Miehet sortuu siihen, että uskoo mitä naiset sanovat. Parisuhde naisen kanssa on kuin koiran pitäminen. Jos koira on pomo kummallakaan ei ole turvallista eikä kumpikaan oikein nauti tilanteesta. Kaikki miehet ei tähän vaan pysty.
Näin se vaan menee.
Juu juu Pertti, suurimmalle osalle normaaleista miehistä siivoaminen ja ruuanlaitto ei ole mikään ongelma. Voit aina katsoa netistä ohjeita jos perus elämänhallinta ei ole kunnossa.
Riippuu naisesta, mitä mieheltä haluaa vai haluaako mitään.
Haluan mieheltä uskollisuutta. En ymmärrä miksi pitää pettää jos on saanut kauniin naisen? Koirakin on uskollisempi kuin mies. Miehet on p e t t u r e i t a !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin se vaan menee.
Sun teoria naisista kuulostaa narsistiselta tavalta käyttää hyväkseen daddy issues tyylisiä tilanteita, todellinen casanova oikeen, aviomies materiaalia oikeen :' DDD
Jesus fucking christ mä en vanhempana miehenä jolla ei ikinä ole ollut ongelmia saada naista osaa samaistua näihin nuorempien "miesten" juttuihin ollenkaan.
Kiukutelkaa ja dominoikaa, tuokaa kaikki käyttäytymismallit jotka normaalisti kitketään ennen eskaria aikuisuuteen, kyllä siitä hyvä tulee ja jos ei tule ainakin mie pääsen naurammaan! :' D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sinä tarvitse toisten hyväksyntää tekemisillesi niin kauan, kun et satuta muita. Sen kun elät elämääsi, miten haluat.
Voisit ap aloittaa siitä, että lakkaat yleistämästä. Puhu vain omasta puolestasi.
Kaikki miehet eivät nimittäin ihmettele.
Näin urpoja miehiä kasvaa niistä teinipojista jonka äiti pyykkää niiden pyykit ja viikkaa kaappiin. Jos itse kuulut näihin äiteihin niin saat kyllä mennä itseen. Tässä on tulos!
Mitä naiset sinusta haluaa? Mitä miehet eivät saisi pyytää naisilta?