Nelikymppisistä miehistä noin kolmannes lapsettomia, naisista vain joka viides
Kommentit (208)
Vierailija
29.11.2025 | 15:28
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija kirjoitti:
Eipä Suomessa miehet naisia elätä. Itse elätin ex-miestäni 10 vuotta, kun hänellä oli kaikenlaisia ongelmia. Sitten kyseinen mie
Miehen ei kuulu elättää naista vaan pitää hänestä huolta. Eläimiä elätetään. Miksi naiset imee kaiken feministi propagandan?
En tule ikinä sallimaan kenenkään niin epäluotettavan olennon kuin miehen ns pitää huolta minusta
N24
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen voi valita. Kummasti haluaa ennemmin tehdä töitä kuin päästä helpommalla. Miehen palkka on kuulema enemmän? erikoista että ei kiinnosta hoitaa 1 tunti tiskiä ja loput päivästä sylkeä kattoon vaan ennemmin nainen haluaa mennä 8 tuntia töihin plus edelleen ne omat tiskit.
Paljonko sinä saat palkkaa?
Minä voisin jäädä kotiin, jos mies tienaisi tarpeeksi paljon ja jos miehen palkka maksettaisiin minun pankkitilille. Minä antaisin miehelle pientä viikkorahaa, maksaisin talouden laskut ja muut kulut, sijoittaisin ja maksaisin itselle eläkevakuutusta. Miehen työeläkkeestä pitäisi maksaa minun tilille suoraan puolet. Miltä kuulostaa?
Suomessa on hyvin vähän hyvätuloisia, sitoutuneita ja anteliaita miehiä.
Eipä Suomessa miehet naisia elätä. Itse elätin ex-miestäni 10 vuotta, kun hän
Millä lailla miehet pitää naisista huolta, heittäytymällä huollettavaksi vauvamieheksi, jotta naisen on pakko selvitä elannon hankkimisesta molemmille ja tehdä kaikki kotityöt?
Vai siten, etteivät hakkaa puolisoaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin päätin jo varhain, että haluan lapsen ennen kolmeakymmentä ikävuotta, jotta olen vielä riittävän nuori ja energinen touhutakseni hänen kanssaan. Tiesin jo silloin, että todennäköisesti se vakaa ja taloudellisesti turvattu suhde tulee vasta myöhemmin ja näin kävikin. Nyt lapsella on lapseton hyvä isäpuoli, joka käy hyvissä töissä ja kantaa kortensa kekoon perheemme puolesta.
Eli käenpoika ja myöhemmin elättäjä. Oliko käellä kutenkin iso kulli? Mmmhhhh ooooh, oihhh!!!
Mitä se minimulkulle kuuluu!
Jos miehellä ei ole lapsia eikä edes asu naisen kanssa yhdessä vielä kolmekymmenvuotiaana niin mahdollisuus päästä isäksi alkaa olla jo todella pieni (vaikka se olisikin mahdollista biologisessa mielessä).
Vierailija kirjoitti:
Jos miehellä ei ole lapsia eikä edes asu naisen kanssa yhdessä vielä kolmekymmenvuotiaana niin mahdollisuus päästä isäksi alkaa olla jo todella pieni (vaikka se olisikin mahdollista biologisessa mielessä).
"Päästä isäksi" monelle tuo on joutua isäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei joudu, jos mies huolehtii itse ehkäisystään.
Pahaa tekee nähä näitä yh äitien lapsia päiväkodissa kun oireilee. Lyö potkii ja puree aikuisia ja lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet hylkäävät lapsensa helpommin.
Ja miksi naiset sitten siitättävät itsensä tiineeksi juuri näillä hylkääjä-miehillä? Tietävät kyllä, että häntäheikillä on jälkikasvua jo ennestään.
Ja sanotaan, että kunnon miehiä ei ole. Sitte siitos-santtu lykkii paksuksi ja lähtee. Mutta hei! Olihan sillä iso muna 🤣 Ei ole ihan sattumaa, että kolmessa viime vuosikymmenessä syntyneiden poikalasten penikset on yli 3 cm edellistä sukupolvea pitempiä.
Huostaanotettuja rikkinäisiä ihmisiä vaan lisää
Samat huippumiehet lisääntyy eri naisten kanssa.
Minun opiskelukaverilla on lapsi miehen kanssa, jolla oli jo alle 35,-vuotiaana tehty lapsia kolmelle eri naiselle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet hylkäävät lapsensa helpommin.
Ja miksi naiset sitten siitättävät itsensä tiineeksi juuri näillä hylkääjä-miehillä? Tietävät kyllä, että häntäheikillä on jälkikasvua jo ennestään.
Häntis on viriili ja kelvannut muillekin. Ajatellaan, että se ei ole vain vielä löytänyt oikeaa naista ja jokainen hänen naisistaan kuvittelee olevansa se oikea, joka kesyttää häntäheikin elokuvien tapaan. Ne naisetkaan eivät yleensä ole alun perinkään penaalin terävimpiä kyniä, koulut on käyty, miten käyty, työpaikkoja tulee ja menee ja häntiksellä naisen taso yleensä laskee, mitä useampi nainen käyty läpi. Hyvin harva häntiksen siittämistä on koulutettu, hyvässä ammatissa oleva nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija
29.11.2025 | 15:28
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija kirjoitti:
Eipä Suomessa miehet naisia elätä. Itse elätin ex-miestäni 10 vuotta, kun hänellä oli kaikenlaisia ongelmia. Sitten kyseinen mie
Miehen ei kuulu elättää naista vaan pitää hänestä huolta. Eläimiä elätetään. Miksi naiset imee kaiken feministi propagandan?
En tule ikinä sallimaan kenenkään niin epäluotettavan olennon kuin miehen ns pitää huolta minusta
N24
Se vain kertoo siitä, millaisten miesten kanssa olet liikkunut eli juuri niiden epäluotettavien jännämiesten.
Vierailija kirjoitti:
Minun opiskelukaverilla on lapsi miehen kanssa, jolla oli jo alle 35,-vuotiaana tehty lapsia kolmelle eri naiselle
Minkä asteen opiskelukaverilla ja mistä löysi tämän miehen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä herätä erityisemmin ajatuksia. Moni mies elelee tyytyväisenä vuodesta ja vuosikymmenestä toiseen uhraamatta lapsiasialle ajatustakaan - jopa parisuhteita voi purkautua siksi, että nainen haluaa lapsen, mutta mies "ei ole varma", "ei osaa päättää", "haluaa vielä nauttia vapaudesta" eikä koe, että on mikään kiire, koska "hänellähän on vielä hyvin aikaa". Lopputulos on sitten tämä.
Tämä ei todellakaan ole mikään ison kuvan totuus, vaan loppujaan pieni osa miehistä. Paljon on nuorempiakin miehiä, jotka haluavaisivat perheen, mutta eivät saa parisuhteita. Tästä on kirjoitettu säännöllisesti ihan lehdissäkin. Sitten on nämä jo täälläkin mainitut gigolot, jotka siittää useita naisia elämässään ja aina kelpaavat seuraavalle.
Joo tottakai tämäkin vaikuttaa. Nykyisin kun sen kumppanin
Itse asiassa ei ole mikään uusi ilmiö, että miehistä suurempi osuus jää vaille jälkikasvua kuin naisista. Eikä sekään, että suuri osa ikäluokasta jää lapsettomiksi.
Aloituksessa on kyse tietystä ikähaarukasta, ja ihmisen koko elinkaarta tarkastellessa tilanne tasaantuu, kun miehet voivat saada lapsia keskimäärin vanhempina kuin naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään tullaan isäksi ensimmäisen kerran yli 30-vuotiaana..
Onkohan kaikki perillä biologiasta ja sukupuolten välisistä eroista?
Palstaulit vauhdissa aamusta. Samasta ip-osoitteesta tulee noita kakkaasuuhuni-aloituksia ja valitusta ettei saa naista kun isomunaiset vie kaikki naiset IHME.
Että miehet ei halua lapsia yhtä paljon kuin naiset?
Toisaalta hyvä, koska lapseen menee rahaa aivan älytömästi. Monella ei ole varaa, säästöjä perintöä, takaajia että saisi asuntolainaa. Kuka haluaa tehdä lapsia asuen koko elämänsä vuokralla?
Eli:
-Et lukenut tekstiä
-Tuomitsit sen sisällön
- Alat herjaamaan
Sitten ihmetellään miksi naiset on yksin.