Nelikymppisistä miehistä noin kolmannes lapsettomia, naisista vain joka viides
Kommentit (208)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lesbot ja itselliset naiset eivät ole mikään suuri ilmiö, vaikka av-mammat niin haluaisivatkin.
Sen sijaan vanhempi, perheellinen mies ja 10-15 vuotta nuorempi lapseton nainen on asia joita tapahtuu, vaikka kovin yleistä sekään ei ole. Mutta näistä tilanteista tulee niitä, kun lapseton nainen perustaa perheen miehen kanssa, jolla on jo lapsia.
Nuoremmissa ikäluokissa ja saman ikäisten kanssa menee enempi 50/50, kummalla osapuolella on ennestään lapsia ja kummalla ei. Mut näissä keski-ikäisenä eroajissa vain mies voi perustaa uuden perheen, nainen ei.Miksi 30-vuotias nainen haluaisi perustaa perheen itseään 15 vuotta vanhemman miehen kanssa, jolla on jo lapsia?
Joku on ihan harhoissaan ja kuvittelee olevansa viisikymppisenä perheenisä matskua parikymppisten mielestä. En tajua tätä logiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Sitä etten aio todellakaan taistella Suomen puolesta jos tänne hyökättäisiin. Pystyn kyllä elämään loppuelämäni muuallakin mutten aio vaarantaa sitä muiden pentujen vuoksi.
Tuota samaa olen ihmetellyt. Mikähän mahtaa olla muualta tulleen tai vieraannutetun elarin maksajan motivaatio? Entäs vastentahtoisesti työttömän tai ulosotossa olevan? Näitä väliinputoajien kaltaisia on yli puolet.
Olisikohan aika laittaa naiset armeijaan? Sieltä löytyy enemmän puolustustahtoisia nykyisin kuin miehistä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiselle seksin saaminen on naurettavan helppoa. Nainen voi saada vaikka joka päivä uuden seksikumppanin joka tekee kolmessa vuodessa 1000 seksikumppania.
Mä olen 37-vuotias nainen enkä ole koskaan ollut pitkässä (yli vuoden kestävässä) parisuhteessa. Kun vuotta vanhempi tapailumies kysyi munbody countia, vastasin ympäripyöreästi, että "yli 10 mutta alle 20". . hänestä se tuntui isolta määrältä, mutta toisaalta, jos mä olen vaikka 17-vuotiaana aloittanut seksin ja joka vuosi on yksi uusi seksikumppani,niin siitä tulee jo 20 seksikumppania 20 vuodessa. Minkä mä voin sille, ettei miehet halua pitkää parisuhdetta mun kanssa? Vai pitäisikö mun pitää parin vuoden selibaattia välillä?
Tämän miehen mielestä ilmeisesti 'kyllä'. Useimmat ihmiset viettää vuoden tai vuosien selibaattia suhteiden välillä. En sanoisi että numerosi on mitenkään poikkeuksellisen korkea mutta ehkä pointti on se, että suhtaudut seksiin aika kepeästi. Ainakin minulle tulee sellainen tunne kun 'ihmettelet' parin vuoden selibaattia. 826
Niillä nelikymppisillä miehillä joilla ei ole lapsia, ei yleensä kiinnosta. Jos jollain ei kiinnosta vaikka autolehdet, en minä niitä tyrkytä tai ihmettele miksi autolehdet ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lesbot ja itselliset naiset eivät ole mikään suuri ilmiö, vaikka av-mammat niin haluaisivatkin.
Sen sijaan vanhempi, perheellinen mies ja 10-15 vuotta nuorempi lapseton nainen on asia joita tapahtuu, vaikka kovin yleistä sekään ei ole. Mutta näistä tilanteista tulee niitä, kun lapseton nainen perustaa perheen miehen kanssa, jolla on jo lapsia.
Nuoremmissa ikäluokissa ja saman ikäisten kanssa menee enempi 50/50, kummalla osapuolella on ennestään lapsia ja kummalla ei. Mut näissä keski-ikäisenä eroajissa vain mies voi perustaa uuden perheen, nainen ei.Miksi 30-vuotias nainen haluaisi perustaa perheen itseään 15 vuotta vanhemman miehen kanssa, jolla on jo lapsia?
Joku on ihan harhoissaan ja kuvittelee olevansa viisikymppisenä perheenisä matskua parikymppisten mielestä. En tajua tät
Eihän tässä mistään viiskymppisistä ja parikymppisistä puhuttu, vaan keski-ikäisenä eroavista pariskunnista, joiden mies alkaa eron jälkeen nuoremman naisen kanssa, ja perustaa uuden perheen.
Näistä tapauksista tulee tilastoihin tällaisia: Niina 40v, kaksi lasta
Jari 42v, kaksi lasta Niinan kanssa + kaksi lasta Henriikan kanssa - jotka syntyvät, kun Jari on 45v ja 47v
Henriikka 34v, kaksi lasta Jarin kanssa
Niina löytää uuden suhteen jostain toisesta keski-ikäisestä miehestä, jolla on myös joko lapsia ennestään, tai on lapseton mies ja jääkin sellaiseksi.
Eli Jari 42v alkaa eron jälkeen Henriikka 34v kanssa, ja he saavat kaksi lasta kun Jari on 45v ja 47v, ja Henriikka on 37v ja 39v.
Näin on taas yksi nainen tilastoissa, jolla on 40v mennessä lapsia, ja eronnut perheenisä joka perusti uuden perheen - eli mies, joka teki lapsia useamman naisen kanssa. Samalla joku Henriikan ikäluokkaa oleva mies jäi lapsettomaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ansiosidonnaista leikattiin ja soviteltua päivärahaa ja naiset ei halua lapsia köyhyyteen.
Eli rikkaiden tyttölapset joutuvat käymään armeijan.
Ei tosirikkaiden. He lahjovat tms ettei tarvi käydä. Ei heidän poikienkaan tarvi.
Täytyy.
No ei täydy. Eliitillä on omat sääntönsä.
Säännöt ovat samat kaikille. Jotkut eivät vain noudata niitä.
Eihän "eliitti" nytkään joudu armeijaan. Uutisissa on kerrottu nuorista jääkiekkoilijoista, joille on myönnetty vapautus, uransa takia. Vaikka varmasti olisivat hyvässä fyysisessä kunnossa ja pärjäisivät siellä hienosti.
Tulos on nyt tämä, että nelikymppiset narsistimiehet on jääneet ilman kumppania ja lapsia ja nyt ne vaan voi unelmoida parikymppisistä hoikista naisista jonka kanssa perustaa perhe. Karma is a Bitch.
Hyvää loppuelämää kaikki narsistisiat!