Terno murhasi raskaana olevan kadulle
Kommentit (259)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka oli se joka kuvasi eikä puuttunut? Varmaan perus mies.
Opettele lukemaan. Onneksi oli valvontakamera.
Mikä tarkoitus valvontakameralla on, jos kukaan ei tule apuun? Tilanne kesti kuitenkin hetken aikaa.
Luuletko että joka valvontakameran takana on valvoja, ei olisi kyllä työttömyyttä.
Keskuskadulla, luulisi että varmaan on joku vartija paikalla. Mutta tästä opimme että valvontakamera ei takaa kenenkään turvallisuutta.
Oon aina luullut että valvontakamerat ovat vain nauhoittavia ja jälkikäteen katsotaan mitä näkyy.
Eikö yksityisyyden suoja kiellä nauhojen katselun ja siihen tarvitaan lupa.
Video ei herkille? missään en näe kyllä mitään kohtaa missä lapsi nostetaan turvaan tilanteesta. Sumennettu tuo ylälaita kaikissa videoissa. Mitähän videota olette sitten katselleet? taas ikävä tapaus tämäkin.
Onhan se nyt päästään viallinen kun ampuu ihmisten keskellä . Opiskelijoita paljon lähellä. Maailman luominen 7 päivässä juttuja , vauvakin kehittyy 9 kuukautta .
Nykyään on tamponit ettei naisten ole pakko enää liikkua hameessa kuukautis side alushousuissa. Kehitys kulkee eteenpäin. Ehkäisy pillerit . Sterilointi. Kondomit. Kierukat mikä tosin on kivulias. Miehet ei synnytä joten myös heille ei kuulu naisten asiat.
Juudas kyllä valehtelee kaiken keksii sääntöjä huvikseen.
Nainen ei voi tulla raskaaksi ilman siittiöitä joten maksa ELATUSMAKSUT.
Vierailija kirjoitti:
Sivulliset ei juuri puutu tilanteeseen, opiskelijat yrittävät heikosti. Mies on niin hullussa mielentilassa, ettei mitään vaikutusta tai väliä millään. Pieni lapsikin käsipuolessa. Puuttuisitko itse?
Soittaisin 112...
Siitähän tuo ukko vasta äityikin kun se opiskelija rupesi estelemään... Edellinen ei tietenkään tarkoita, että opiskelija teki väärin, vaan tarkoittaa sitä, että sen ukon psyyke oli ihan....
Mutta eikö tämä ollut just se, että se murha tapahtui sitten mäkkärin tiloissa.
Ja onko tämä ukko nyt se, joka hakee muutosta tuomioon...
Voi että!
Vierailija kirjoitti:
hän vain kävi kimppuun äkkipikaistuksissan
Juuri niin. Ei tarvita mitään suunnitelmaa, kun hetkessä menettää malttinsa. Siksi niin vaarallista.
Alkkis tappo akan, jolla ei äly riitä pysymään siellä turvakodissa, kun sinne on kaksi päivää aiemmin mennyt. Tuomiot annettu aikapäivää sitten jopa Suomen etanantahtisessa oikeusjärjestelmässä. Tekijä ja uhri vökeä, joille henkirikokset on monituhatvuotinen elämäntapa. Videolla ei edes näytetä yhtään mitään. Typerä akka jää vaan pyörimään kadulla kuin hullun mjulkku eikä mene vieressään olevalle Stockalle, josta olisi löytynyt vartijat.Ketä tämä paska kiinnostaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kritisoimalla kyseistä kansanryhmää saa rassen leiman, joten as you were.
Taisivat olla suomalaisia, suomen rommeja.
Hirveä tapaus. Näiden "kunniamurh at". Se onkin kunniakasta kun työtä vieroksuva sosiaalipummi listii raskaana olevan naisen lapsen edessä.
senkin itiootti. Ymmärrätkö ettei heitä oteta edes töihin? Oisko yhteiskunnassa vika?
Ei vaan maalaisjärjessä ja kokemuksista mustalaisista. Jos suurin osa on rikollisia, ja eläkkeellä jo esikoulusta päästyään, niin se ei ole yhteiskunnan vika
Yhteiskunnan vika se on siinä vaiheessa, kun tällaisten tekojen jälkeen ollaan muutama vuosi "päivähoidossa" ja sitten taas jo vapaalla jalalla. Tässä on otettu yksi ihmishenki ja pilattu aika monta muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole koskaan mennyt fyysisesti väliin, siis koskemaan kehenkään. Tuossahan tuo yksi haalarityttö kosketti Ternon kättä, jonka jälkeen Terno riehaantui vain lisää?
Olen puuttunut muilla keinoilla, ja ihan vaan kova, kantava huutaminen on joskus havahduttanut väkivaltaisen sekopään pois transsistaan (tässä toinen potki toista täysillä päähän, ja maassa makaavan, päähän potkittavan miehen pikkulapset itkivät vieressä, lähellä oli iso lauma sivusta seuraajia).Mitä tuossa voisi huutaa?
Huutaa vaikka yhtä suoraa huutoa niin kovaa kuin keuhkoista irtoaa. Se sekoittaa monesti sekopäisesti toimivan ihmisen pasmat.
Vierailija kirjoitti:
Sivulliset ei juuri puutu tilanteeseen, opiskelijat yrittävät heikosti. Mies on niin hullussa mielentilassa, ettei mitään vaikutusta tai väliä millään. Pieni lapsikin käsipuolessa. Puuttuisitko itse?
Olisin soittanut poliisin sen sijaan että katson maahan ja kävelen nopeasti ohi.
Ei, tämä ei ollut se tapaus, jossa uhri murhattiin Mäkkärin tuulikaappiin. Sama heimo toki kyseessä ja silloinkin naisella oli lapsi (vauva) mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka oli se joka kuvasi eikä puuttunut? Varmaan perus mies.
Opettele lukemaan. Onneksi oli valvontakamera.
Mikä tarkoitus valvontakameralla on, jos kukaan ei tule apuun? Tilanne kesti kuitenkin hetken aikaa.
Luuletko että joka valvontakameran takana on valvoja, ei olisi kyllä työttömyyttä.
Keskuskadulla, luulisi että varmaan on joku vartija paikalla. Mutta tästä opimme että valvontakamera ei takaa kenenkään turvallisuutta.
Oon aina luullut että valvontakamerat ovat vain nauhoittavia ja jälkikäteen katsotaan mitä näkyy.
Eikö yksityisyyden suoja kiellä nauhojen katselun ja siihen tarvitaan lupa.
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D MIKÄÄN "YKSITYISYYDEN SUOJA" EI TODELLAKAAN KOSKE MITÄÄN VALVONTAKAMEROITA! EI TODELLAKAAN TARVITA MITÄÄN LUPIA! :D :D :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole paljon intoa puuttua tuollaisiin. Joko saat itse puukosta tai ammutaan hengiltä ja jos itse aiheutat vamman uhkaajalle, niin joudut maksumieheksi tai itse istumaan.
Milloin näin on siis käynyt?
Itse olen puuttunut aina väkivaltaan, ahdisteluun ymv. mihin olen julkisilla paikoilla törmännyt, eikä ole koskaan käynyt noin. En myöskään ole lukenut, että noin kävisi ihmisille jotka puuttuvat ja auttavat?Täällä aina jauhetaan tuota iänikuista latteutta siitä, miten auttaja joutuu sit vaan kuseen joten parempi olla puuttumatta, mutta mitään todisteita ei tunnu olevan? Omaa välinpitämättömyyttänne ja sydämettömyyttänne vain alleviivaatte.
Kyllä väliinmenijä on joskus tapettu.
Eipä monta viestiä mennyt, kun heti alettiin taas syyllistää naisuhria... 🙄
Tuo se on jännää porukkaa. 500 vuotta jo täällä eikä vieläkään ole kotoutuneet.
Opiskelijatytöt, jotka koittivat mennä väliin, saavat olla ylpeitä itsestään. Ainakin yrittivät. Vanhempi väki vain käveli ohi.
Mitä tuossa voisi huutaa?