Terno murhasi raskaana olevan kadulle
Kommentit (196)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuokin nainen olisi välttynyt paljolta pahalta ottamalla kiltin, vaaleatukkaisen ja sinisilmäisen insinöörin.
Olen ollut naimisissa vaaleatukkaisen, sinisilmäisen insinöörin kanssa. Lähti terveys, henki säilyi jotenkuten. Osan seurauksista kannan hamaan maailman tappiin..
Heräsi uteliaisuus. Millainen puoliso hän oli?
Älä ruoki trollia.
Taikausko on usein näissä mukana. Ja sisäsiittoinen heimo aate , maaton heimo . Heillä on se hindi alue kuitenkin Intiassa. Kurdit on maaton heimo , heillä on Iranissa vuoristo kuitenkin. Samoin on juuta laiset maaton heimosekoitus mutta Egypti alkuperä . Faaraoiden maasta. Mooses.
Kehitys menee eteenpäin mutta toiset pitää kiinni vanhasta .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää olko rasistisia, Palkatkaa tuo Terno töihin firmaanne.
Valitettavasti meillä ei juuri nyt ole lukutaidottoman pyssynheiluttajan virkaa auki.
+ narkkari ja naistenhakkaaja
Niin Persut on!!!
Olet tätä porukkaa, kerro miksi tuo äiti piti tappaa,?
Homo!!!!
Hyvin argumentoitu!
Ainakin persoonallisesti, ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuokin nainen olisi välttynyt paljolta pahalta ottamalla kiltin, vaaleatukkaisen ja sinisilmäisen insinöörin.
Olen ollut naimisissa vaaleatukkaisen, sinisilmäisen insinöörin kanssa. Lähti terveys, henki säilyi jotenkuten. Osan seurauksista kannan hamaan maailman tappiin..
Täysin samaa mieltä ja tuon(kin) takia ei enää koskaan valkoista suomalaista miestä. Monella tuttavallakin on lähi-idästä tullut mies ja ne ovat kaikin tavoin parempia kuin suomalaiset ukot.
Säälittävää provoilua ja omiin viesteihin vastailua. 0/5 palstavassarille taas kerran.
Ei pidä paikkaansa. Olen tuon "kiltin" insinöörin ex-rouva, mutta en tuo lähi-idän ihmeitä ihaileva kommentoiva. Mua puistattaa lähes kaikki miehet, rotuun, uskontoon tai ammattiin katsomatta. Mutta jos joku vielä sanoo olevansa kiltti.. se saa mulla hälytyskellot soimaan.
Joten 0/5 ihan itsellesi.
Maapallolla on miljoonia heimoja joiden oikeilla mailla asuu maattomia heimoja . Mutta ryöstely on rikollisuutta eikö niin. Väkivalta on Sodoman syntiä. Ilmestyskirjassa uus Sodoman luku 11. Menette joko sinne oman alkuperän alueelle tai sopeudutte muiden tahtiin. Ihmisoikeudet koskee kaikkia alkuperäisiä maan asukkaita ja omistajia eikä vain rosvoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti meillä ei juuri nyt ole lukutaidottoman pyssynheiluttajan virkaa auki.
+ narkkari ja naistenhakkaaja
Niin Persut on!!!
Olet tätä porukkaa, kerro miksi tuo äiti piti tappaa,?
Homo!!!!
Hyvin argumentoitu!
Ainakin persoonallisesti, ehkä.
Yhtä persoonallista kuin yläasteella 90-luvulla.
Muumaalaiset äkkiä käy kimppuun ja ryöstelee kuin syrjii työpaikoilla alkuperäisiä kenen maalle he on tunkeutunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ny pääsekkään,ensin se elinkautinen ja sitten onkin jo yli 50-kymppinen,ei niin vanhoja 0-työkekemuksella tosin ole kysyntääkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysin samaa mieltä ja tuon(kin) takia ei enää koskaan valkoista suomalaista miestä. Monella tuttavallakin on lähi-idästä tullut mies ja ne ovat kaikin tavoin parempia kuin suomalaiset ukot.
Säälittävää provoilua ja omiin viesteihin vastailua. 0/5 palstavassarille taas kerran.
Ei pidä paikkaansa. Olen tuon "kiltin" insinöörin ex-rouva, mutta en tuo lähi-idän ihmeitä ih
Minäkin olin kerran naimisissa kunnes kuolin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä itse kuvittelet, jos meinasi henki lähteä? T
Ihminen voi tehdä muutakin kuin varastella . Kotonaan voi tehdä käsityötä kuin kokoomatyötä ja taidetta. Voi opetella vaikka pyöräkorjaajaksi tai ompelijaksi jos tuntuu ettei kiinnosta mennä työpaikalle. Voi yrittää itse. Ne sossun rahat tarvitaan eniten sairaaloihin ja sairauksien ehkäisyyn kuin parantamiseen kaikkein kipeimmin yhteiskunnassa . Terveys tärkeintä eikä raha tai muu.
Vierailija kirjoitti:
Matiaksenko? Kuulehan Matias. Sinä olet itse avautunut somessa bileraiskaus oikeudenkäynnistäsi. Äläpä jeesustele siellä..
Mikään ihonväri ei vielä kerro mitään mihin heimoon joku kuuluu . Tai onko rikollinen vai ei. Valkoisia on myös muslimei ssa. Ja juud aksissa. Jehovissa. Kuin budhissa . Budhahenkiä virtailee jopa pastoreissa. Hyvinkin voi samassa joukossa olla kilttejä kuin pahoja. Kiltit on niitä jotka kärsii . Muistakaa myös laupias samarialainen , rannikon leeviläinen meni ohi auttamatta. Siihen aikaan ennen ristiä.
Vierailija kirjoitti:
Mikään ihonväri ei vielä kerro mitään mihin heimoon joku kuuluu . Tai onko rikollinen vai ei. Valkoisia on myös muslimei ssa. Ja juud aksissa. Jehovissa. Kuin budhissa . Budhahenkiä virtailee jopa pastoreissa. Hyvinkin voi samassa joukossa olla kilttejä kuin pahoja. Kiltit on niitä jotka kärsii . Muistakaa myös laupias samarialainen , rannikon leeviläinen meni ohi auttamatta. Siihen aikaan ennen ristiä.
Rabbileevi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Olen tuon "kiltin" insinöörin ex-rouva, mutta en tuo lähi-idän ihmeitä ih
Palsta Battle! Laitan popparit tulille!
Mooses jutuissa on jehovilla niin että kun mies pettää sitä ei kivitetä mutta kun nainen pettää se kivitetään ja vielä niin että monta miestä kivittää ei vain se petetty. Jahve kääntää kirjoituksia kieroon. Käskyt älä tee huo rin koskee myös miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Ei syntynyt uutta mannea. Yksi vankilaan ja toinen mullanalle.
Kolme kohdetta kerralla..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palsta Battle! Laitan popparit tulille!