Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terno murhasi raskaana olevan kadulle

Vierailija
29.11.2025 |

Nyt video iltalehden sivuilla. 

Kommentit (259)

Vierailija
221/259 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli naisen virhe lähteä enää tapaamaan tätä vaarallista miestä. Jos on päässyt pakenemaan, miksi vielä palaa missään tilanteessa? Miten oli voinut unohtaa asian miehen vaarallisuuden? Miksi on ollut edes yhteydessä :/

Vierailija
222/259 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän on budha levinnyt niin että on tullut myös potkunyrkkeilyn ja ninjat. Ninjat käyttää välineitä.  Nää on tullut lähiöihin. Myös heillä on huumeet. Ihmiskauppa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/259 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole paljon intoa puuttua tuollaisiin. Joko saat itse puukosta tai ammutaan hengiltä ja jos itse aiheutat vamman uhkaajalle, niin joudut maksumieheksi tai itse istumaan.

Milloin näin on siis käynyt? 

Itse olen puuttunut aina väkivaltaan, ahdisteluun ymv. mihin olen julkisilla paikoilla törmännyt, eikä ole koskaan käynyt noin. En myöskään ole lukenut, että noin kävisi ihmisille jotka puuttuvat ja auttavat?

Täällä aina jauhetaan tuota iänikuista latteutta siitä, miten auttaja joutuu sit vaan kuseen joten parempi olla puuttumatta, mutta mitään todisteita ei tunnu olevan? Omaa välinpitämättömyyttänne ja sydämettömyyttänne vain alleviivaatte. 

Vierailija
224/259 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Romanien ongelmat johtuvat tänä päivänä osin kantaväestön asenteesta. Maa. muutt. pyritään integroimaan yhteiskuntaan, romaneja ei. Romanitaustaisia ei palkata töihin eli heidän pakotetaan elämään sosiaaliturvan varassa. Tästä oli tutkimus muutama vuosi sitten. Sitten kun eivät pärjää, ja tulee kaikenlaista ongelmaa, ja heitä syytetään siitä, mikseivät käy töissä.

Nurinkurinen ja sairas lyödään lyötyjä -asenne. Nuoret olisi mahdollista napata pois tuosta vanhasta romanikulttuurista, haitallisista osista, koska monet nuoret opiskelevat. Kantaväestö on rasistinen romaneja kohtaan.

Ja lässynmussun! Tuota samaa paskaa te ääliöt olette hokeneet iät ja ajat. Mahdollisuuksia muuttaa tapojaan olisi ollut mutta kun mikään muu ei kiinnosta kuin vetelehtiminen ja rötöstely.

Kielenkäyttösi kertoo, että olet vähintäänkin professori, tutkinut myös aihetta ja tiedät aiheesta valtavasti. Etkä vain mutuile ja anna ennakkoluulojesi loistaa. Rötöstely johtuu tänä päivänä siitä, ettei palkata ja anneta mahdollisuutta työpaikkaan. Rautalangasta, kunnolliset tyypit kärsivät vanhasta maineesta ja näiden ternojen toilailuista. Iso osasyynä on kaltaisesi ihmiset asenteineen. 

Vierailija
225/259 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli naisen virhe lähteä enää tapaamaan tätä vaarallista miestä. Jos on päässyt pakenemaan, miksi vielä palaa missään tilanteessa? Miten oli voinut unohtaa asian miehen vaarallisuuden? Miksi on ollut edes yhteydessä :/

Eiks toi ollut väijynyt jossain turvatalon lähellä ja kadulla tullut seuraamaan? Vai oliko ihan sovittu tapaaminen? 

Mitään uusia mahiksia ei vaarallisille miehille pidä kyllä antaa, se on totta. Oksettava ihmizjäte tuo Terno. 

Vierailija
226/259 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Videosta välittyy naisen ja lapsen hätä ja ahdinko. Ohikulkijat eivät välitä tippaakaan, mitä ihmettä. No yksi henkilö yrittää jollain tavalla puuttua. Mikä on ihmisten psykologia tällaisessa tilanteessa. Mies käy naisen kimppuun, tilanne on uhkaava. Mutta porukka ei ole näkevinään. 

Harva uskaltaa mennä väliin varsinkin kun on kyse jostain tietystä "rodusta" joista tiedetään että puukot ja ampuma- aseet ovat olleet usein käytössä.  Ei voi oikein syyttää silminnäkijöitä.

Joka menee noiden tyyppien väliin on henkensä kaupalla mukana. Siinäpä valitse.

Ja rasistisyyte seurauksena joka tapauksessa.

Vierailija
227/259 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhassa testamentissa on sulttaanit . Uudessa tehdään parannusta ja käännytään pois pahuudesta . Ollaan yhden vaimon miehiä.  Jos on muu uskoinen voi erota mutta myös asua yhdessä.  Mutta ne joilla on perhettä pitää opettaa lapsilleen Jeesuksesta .  Nyt on opit unohtunut.  Voisi nyt ajatella ettei nämä olekaan kristittyjä vääriä Jeesuksia vääriä profeettoja on aina ollut. 

Vierailija
228/259 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi hyvä olla ainakin tukihenkilö mukana.

Vierailija
229/259 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole paljon intoa puuttua tuollaisiin. Joko saat itse puukosta tai ammutaan hengiltä ja jos itse aiheutat vamman uhkaajalle, niin joudut maksumieheksi tai itse istumaan.

Itse olen puuttunut aina väkivaltaan, ahdisteluun ymv. mihin olen julkisilla paikoilla törmännyt, eikä ole koskaan käynyt noin. En myöskään ole lukenut, että noin kävisi ihmisille jotka puuttuvat ja auttavat?

Täällä aina jauhetaan tuota iänikuista latteutta siitä, miten auttaja joutuu sit vaan kuseen joten parempi olla puuttumatta, mutta mitään todisteita ei tunnu olevan? Omaa välinpitämättömyyttänne ja sydämettömyyttänne vain alleviivaatte. 

Mies on tuossa videossa niin aggressiivisen ja uhkaavan oloinen, että itsesuojeluvaisto herää vaistomaisesti. Olisiko voinut esimerkiksi ottaa naista käsipuolesta ja lähteä taluttamaan hirveetä vauhtia. Tai jos olisi mennyt voimalla väliin, olisiko tuossa tilanteessa saanut itsekin luodista. Toki jos olisi mennyt isomman porukan kanssa väliin henkensä uhalla?

Vierailija
230/259 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten samaa mieltä, mutta kyllähän väliin menevä altistaa itsensä valtavalle riskille. Tällä tyypillä oli vielä ase, jota vaikea paeta nopeasti jos menee väliin. Moni ohikävelijä pelkäsi luultavasti aidosti henkensä puolesta.

Heti tulee mieleen Turun toripuukottaja, joka puukotti myös väliintulleita. Eli kyllä näitä tapahtuu.

Vierailija
231/259 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei noi mitään leeviläisetrabbilestadiukset on laittanut lapsiaan hoitokokouksissa saatanalle. Et nämä on ihan kilttejä verrattuna niihin. Jehovista ei edes puhuta. 

Vierailija
232/259 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Romanien ongelmat johtuvat tänä päivänä osin kantaväestön asenteesta. Maa. muutt. pyritään integroimaan yhteiskuntaan, romaneja ei. Romanitaustaisia ei palkata töihin eli heidän pakotetaan elämään sosiaaliturvan varassa. Tästä oli tutkimus muutama vuosi sitten. Sitten kun eivät pärjää, ja tulee kaikenlaista ongelmaa, ja heitä syytetään siitä, mikseivät käy töissä.

Nurinkurinen ja sairas lyödään lyötyjä -asenne. Nuoret olisi mahdollista napata pois tuosta vanhasta romanikulttuurista, haitallisista osista, koska monet nuoret opiskelevat. Kantaväestö on rasistinen romaneja kohtaan.

Ja lässynmussun! Tuota samaa paskaa te ääliöt olette hokeneet iät ja ajat. Mahdollisuuksia muuttaa tapojaan olisi ollut mutta kun mikään muu ei kiinnosta kuin vetelehtiminen ja rötöstely.

<

Kielenkäyttösi kertoo, että olet vähintäänkin professori, tutkinut myös aihetta ja tiedät aiheesta valtavasti. Etkä vain mutuile ja anna ennakkoluulojesi loistaa. Rötöstely johtuu tänä päivänä siitä, ettei palkata ja anneta mahdollisuutta työpaikkaan. Rautalangasta, kunnolliset tyypit kärsivät vanhasta maineesta ja näiden ternojen toilailuista. Iso osasyynä on kaltaisesi ihmiset asenteineen. 

Sinun haihattelusi kertoo että olet todella lapsellinen ja uskot tuollaisen säälittävän selittelyn "antakaa mahdollisuus niin kyllä se siitä". Vuosisatojen saatossa niitä mahdollisuuksia on annettu ja aina tullut vain nenille siitä joten ainoastaan tyhmä on valmis kuvittelemaan jotain muutosta saatavan aikaiseksi. Mutta palkkaa sinä heidät toki töihin.

Vierailija
233/259 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies oli luultavasti vetänyt hyvislinjaa, sopivat tapaamisen julkiselle paikalle, mies oli tuomassa vaatteita lapselle ja/tai vauvalle.

Taas kerran uhrin vika, huoh. Uhri ei toimi kuten tavallinen ihminen. Selvitäkseen esim. perheväkivallasta, uhri alkaa syyllistää itseään, lamaantuu, kärsii Tukholman syndroomasta.

Uhri oli vasta hiljattain mennyt turvakotiin. Oli vielä henkisesti kiinni kaltoinkohtelijassaan. Siihen voi mennä kuukausia tai jopa vuosia, ennen kuin pääsee irti.

Vierailija
234/259 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhria syyllistävät ihmiset ovat osa ongelmaa, useimmiten tällä palstalla itse niitä väkivaltaisia miehiä. Omatunto kolkuttaa ja triggeröityvät.

Vierailija
235/259 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

VPN-peukuttamalla rehellisesti eteenpäin!

Mitäs me rehdit miehet!

Vierailija
236/259 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla rikoshistorialla olisi pitänyt olla vankilassa, eikä ampumassa äitiä ja sikiötä. No nyt on.

Vierailija
237/259 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies oli luultavasti vetänyt hyvislinjaa, sopivat tapaamisen julkiselle paikalle, mies oli tuomassa vaatteita lapselle ja/tai vauvalle.

Taas kerran uhrin vika, huoh. Uhri ei toimi kuten tavallinen ihminen. Selvitäkseen esim. perheväkivallasta, uhri alkaa syyllistää itseään, lamaantuu, kärsii Tukholman syndroomasta.

Uhri oli vasta hiljattain mennyt turvakotiin. Oli vielä henkisesti kiinni kaltoinkohtelijassaan. Siihen voi mennä kuukausia tai jopa vuosia, ennen kuin pääsee irti.

Ei ollut tarkoitus syyllistää uhria. Se on nimenomaan noin kuin kirjoitit, että on nainen ollut todennäköisesti vielä niin koukussa mieheen, ja uskonut tästä hyvää. Ehkä ennemminkin tämä miehen psykologinen ote uhrista on se asian karuus tässä. Miten saa toisen mielen noin pahasti haltuun, että uskaltaa kuitenkin tulla paikalle, vaikka varmasti nainen tiesi jollakin tasolla, ettei kannattaisi mennä. Miehen ote on ollut kuitenkin väkivahva tähän naiseen. 

Vierailija
238/259 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka oli se joka kuvasi eikä puuttunut? Varmaan perus mies.

Opettele lukemaan. Onneksi oli valvontakamera. 

Mikä tarkoitus  valvontakameralla on, jos kukaan ei tule apuun? Tilanne kesti kuitenkin hetken aikaa.

Luuletko että joka valvontakameran takana on valvoja, ei olisi kyllä työttömyyttä.

Keskuskadulla, luulisi että varmaan on joku vartija paikalla. Mutta tästä opimme että valvontakamera ei takaa kenenkään turvallisuutta.

Vierailija
239/259 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettovoitto yhteiskunnalle, paitsi miksi tuo ternu ei ta panut itseäänkin? Varmaan joku viher va ssari tuomari ottaa tämänkin kotiinsa

Vierailija
240/259 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole koskaan mennyt fyysisesti väliin, siis koskemaan kehenkään. Tuossahan tuo yksi haalarityttö kosketti Ternon kättä, jonka jälkeen Terno riehaantui vain lisää? 

Olen puuttunut muilla keinoilla, ja ihan vaan kova, kantava huutaminen on joskus havahduttanut väkivaltaisen sekopään pois transsistaan (tässä toinen potki toista täysillä päähän, ja maassa makaavan, päähän potkittavan miehen pikkulapset itkivät vieressä, lähellä oli iso lauma sivusta seuraajia). 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi