Terno murhasi raskaana olevan kadulle
Kommentit (120)
Vierailija kirjoitti:
Sivulliset ei juuri puutu tilanteeseen, opiskelijat yrittävät heikosti. Mies on niin hullussa mielentilassa, ettei mitään vaikutusta tai väliä millään. Pieni lapsikin käsipuolessa. Puuttuisitko itse?
Hyvin korkea kynnys olisi puuttua. Pelko ottaisi helposti vallan eikä ihan aiheetta koska tilanne on hengenvaarallinen kaikille kun on ase. Opiskelijat toimi hyvin, tajusivat mitä tapahtuu eikä jäätyneet. Lapsen syliin ottanut piti hermonsa myös kasassa. Karmea tilanne. Itse olisin ehkä jäätynyt pelosta.
Teekkarinainen yritti mennä väliin. Missä on sankarilliset miehet? Lähinnä uhkarohkeat ulkomaalaiset miehet ollu edustettuina näissä kun on menty väliin. Suomalaiset miehet nössöjä?
Vierailija kirjoitti:
Katoin just sen. Ihan sairasta kusipää. Tällaisia ihmisiä,jotka eivät osaa rakastaa, vain omistaa, satuttaa ja lopulta tappaa. Mikä tapahtumaketju johtaa tuohon, ja mikä miehessä on noin pahasti vialla?
Romanikulttuuri on upeaa.
Vierailija kirjoitti:
Käy sääliksi ihan hirveästi sitä pikkupoikaa. :(:(:(
Äitiä yritti suojella ja mennä halaamaan :(
K u n n i a m u r h a 500 v Suomessa olevilta
Vierailija kirjoitti:
Katoin just sen. Ihan sairasta kusipää. Tällaisia ihmisiä,jotka eivät osaa rakastaa, vain omistaa, satuttaa ja lopulta tappaa. Mikä tapahtumaketju johtaa tuohon, ja mikä miehessä on noin pahasti vialla?
Romanikulttuuri ja huimausaineet.
Kuka oli se joka kuvasi eikä puuttunut? Varmaan perus mies.
Kela kiittää, yksi tuettava vähemmän Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Teekkarinainen yritti mennä väliin. Missä on sankarilliset miehet? Lähinnä uhkarohkeat ulkomaalaiset miehet ollu edustettuina näissä kun on menty väliin. Suomalaiset miehet nössöjä?
Upea tyyppi. Hermot kunnossa. Onneksi hänelle ei sattunut mitään. Muistaa tämä lopun ikäänsä.
Minusta suurin vääryys on että nuo mutiaismätisäkit ammuskelevat viattomien sivullisten keskellä.
Eipä ole paljon intoa puuttua tuollaisiin. Joko saat itse puukosta tai ammutaan hengiltä ja jos itse aiheutat vamman uhkaajalle, niin joudut maksumieheksi tai itse istumaan.
Vierailija kirjoitti:
Minusta suurin vääryys on että nuo mutiaismätisäkit ammuskelevat viattomien sivullisten keskellä.
Säälittääkö sinua yhtään esim uhri tai se pikkupoika? Rehellinen kysymys, anna rehellinen vastaus.
Lapsi kyyristyy elottoman äitinsä vierelle järkyttyneenä. Paikalle kerääntyy myös sivullisia, joista yksi ottaa pienen pojan syliinsä.
Toi on niin surullista!🥺
Vierailija kirjoitti:
Kuvaaja oli nimeltään Valvonta Kamera. Oletko kuullut? Luki mm. siinä iltalehden videon alapuolella.
Terno Presidentiksi, kerrassaan fantastista kulttuuria.
Vierailija kirjoitti:
Opettele lukemaan. Onneksi oli valvontakamera.
Vierailija kirjoitti:
Aivan järkyttävä, kammottava tapaus. Pieni lapsi vielä siinä vieressä. Lapsella on keppikin mukana, osoittaa sillä isäänsä, varmasti suojellakseen äitiään ja itseään.
Kiitos sille ohikulkijalle, joka otti lapsen syliinsä.
Ei mikään tapaus vaan järkyttävä kansanryhmä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö sivulliset puuttuneet siksi, koska edustavat tiettyä kulttuuria?
Ekös pikku puukko ja "mutka" hippaset kuulu kulttuuriin, joskus käy vahinko..
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole paljon intoa puuttua tuollaisiin. Joko saat itse puukosta tai ammutaan hengiltä ja jos itse aiheutat vamman uhkaajalle, niin joudut maksumieheksi tai itse istumaan.
Ollaanpa rehellisiä. Pelko on se mikä estää, ei mikään maksajan rooli. Jos pikkulasta tapetaan niin sinä vetoat siihen että "ei voi puuttua kun tulloo sakkoja".
Todella surullinen tapaus. Kuolemantuomio olisi näissä paikallaan. Propsit opiskelijoille jotka yritti estää ja sille joka otti lapsen syliin.