Mitä veisitten naiselle kun menette enimmäisen kerran hänen luokseen kylään?
Ollaan siis jo tavattu muutaman kerran, mutta aiemmin kahviloissa
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suklaasta itse pitäisin. Jos illanvietto kyseessa niin viinipullo. Ei tarttisi kyllä tuoda mitään vaan riittäisi, että itse tulet.
Näinhän ne naiset sanoo ja sitten loukkaantuu jos mitään ei vie.
Naiset ei ole yksi olento, vaan kirjava joukko erilaisia ihmisiä :D
Olisi kiva saada vaikka kukkia.
Kerran sain alkoholitonta kuohuviiniä, kun olen siis raitis enkä käytä alkoholia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suklaasta itse pitäisin. Jos illanvietto kyseessa niin viinipullo. Ei tarttisi kyllä tuoda mitään vaan riittäisi, että itse tulet.
Halvan naisen merkki edes kutsua mies kotiinsa.
Suurinta osaa ei kutsutakaan. Ap on osoittautunut luotettavaksi ja fiksuksi tyypiksi.
Ei siihen ole silti mitään syytä.
Kukilla hurmataan. Vanhanaikainen kohteliaisuusele toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä perusteella?
Arvonsa tuntevat naiset eivät palvele miestä tai käytä kotiaan minään hutsuhuoneena. Hänet voi kutsua syömään, rientoihin ja jossain kihlavaiheessa ehkä juuri ja juuri miehen kotiin, jossa mies järjestää. Panna ei silti kannata siellä miehenkään kodissa, tietenkään, eikä kunnollinen mieskään sellaista edes yritä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on. Mun luona on aina äiti tai isä kun mies on tullut käymään.
Miksi miehiä ravaa asunnossasi? Oletteko niin köyhiä, ettette pysty muualla tapaamaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kutsuta ketä tahansa. Harva on päässyt mun luona käymään.
Kausituotteet on minusta hauska vieminen. Kesällä mansikoita, palkoherneitä ym. tuoreita. Syksyllä kanttarelleja, kermaa ja salottisipulia. Talvella kalaa, riistaa, glögiä tai muuta lämmintä juomaa. Keväällä kukkia ja miks ei muutenkin.
Sovealten tottakai saajan elämäntapoihin, kaikki ei tykkää sienistä, syö eläimiä jne..
Vierailija kirjoitti:
Menetkö naisen luo? Älä unohda piiskaa! - Nietzsche
Kun menet tapaamaan naista, ota ruo(s)ka mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä perusteella?
Arvonsa tuntevat naiset eivät palvele miestä tai käytä kotiaan minään hutsuhuoneena. Hänet voi kutsua syömään, rientoihin ja jossain kihlavaiheessa ehkä juuri ja juuri miehen kotiin, jossa mies järjestää. Panna ei silti kannata siellä miehenkään kodissa, tietenkään, eikä kunnollinen mieskään sellaista edes yritä.
Tämä tulee sinulle ilmeisesti yllätyksenä, mutta kylään kutsutun vieraan kanssa ei välttämättä panna ollenkaan.
Oi miten ihanan huomaavainen kysymys :) <3 Riippuu ihan siitäkin mistä nainen pitää ja minkälainen tyyli hänellä on. Mutta jos nyt melko varman päälle haluaa pelata, niin joku pieni käsintehty suklaarasia ja vaikka pullo glögiä :) N33
Kiveshikeä ja toksista maskuliinisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Kumeja iso pakkaus, niin ei lopu kesken. Niitä menee aina.
jutut aina navan alapuolella
Olette tavanneet jo muutaman kerran ja olette puhuneet joistakin asioista. Osta jotain, joka liittyy tapaamisiinne. Se tuntuu kivalta, kun joku on kuunnellut ja jotain on jäänyt mieleen uudesta ystävästä. Eikä tarvitse olla kallista.
Suklaata itse vienyt. On tykätty. Mut varmaan olis tykätty jostain muustakin
Ei ainakaan mitään syötävää eikä juotavaa. Oraalifiksoituneet ovat vähän väsyä porukkaa.
Suurinta osaa ei kutsutakaan. Ap on osoittautunut luotettavaksi ja fiksuksi tyypiksi.