Deittailu havainto.
Hämmentää miksi niin moni nainen kenen kanssa käy treffeillä toteaa ettei meistä mitää tule. Mutta voidaan olla kavereita. Tässä mun some yms.
Osan näistä kanssa pussailtu ja treffit edenneet tätäkin pidemmälle.
Selittäkää mikä idea on sit leikkiä kaveria. Tuntuu lähinnä siltä että nämä keräävät Someen jotain varamies palvelua
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Itse vaan mietin sitä etteikö tuo sitten jatkossa ajaudu helposti pettämiseen. Tai ylipäätään vaikeuta parisuhteen löytymistä
Siis mikä ajaudu pettämiseen, jos ollaan kavereita?
Olen huomannut saman että matcheja tulee ja pyydetään somekavereiksi ja sitten pahoitetaan mieli kun sanon ettei mulla ole sometilejä deittiprofiilin lisäksi ollenkaan. 🤣
M43
Hahaha
Kyse on nimenomaan varamiepalvelusta
Facessa on kymmeniä miehiä varapanoina jos niiden nykyisen kanssa menee huonosti ja sitten sinne päivitetaan treffien kautta lisaa miehiä..
Tuo on sama kun soitat pankin asiakaspalveluun ja saat jonotusnumeron 23 jota palvellaan huomenna.
Olen itse naimisissa oleva nainen ja minulla oli miespuolinen lenkkeilykaveri. Oma mieheni ei ole kiinnostunut lenkkeilystä lainkaan.
No, eihän se pelkäksi lenkkeilyksi jäänyt, vaan meillä oli seksiä jokaisen lenkin yhteydessä. Oli pakko lopettaa se kaverisuhde.
Miesten deittaus on ainoastaan kyse voluumista, kun sen tajuaa on jo pitkällä.
On kerattava n. 200 kontaktia ja niistä saat n. Viideltatoista. Muut on lässytystä joiden kanssa ei tule mitaan. Sitten vaan lisaa kontakteja ja sama kaava yhtäkkiä sulla on se 30 pillua mutta teit duunin yli 500 pillua haravoimalla ja vika ei ole sinussa vaan siinä että niillä on poikaystäviä ja panoja ja yleensä haluavat vaan huomiota ja jos ovat sinkkuja saavat loputtomasti mies seuraa jos ei ole sysi rumia
Kiva mies ajattelee että no kunhan se oikea tulee vastaan jossain joskus - ei sellaista oikeaa oikeasti ole olemassa ne on kaikki huohraamassa
^^ kyynistä mutta totta
Tuon tajuaa vasta 30+ mies
Itse vaan mietin sitä etteikö tuo sitten jatkossa ajaudu helposti pettämiseen. Tai ylipäätään vaikeuta parisuhteen löytymistä