Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni töistä vapautumisesta haaveileva on ollut oikeasti pitkään ilman työtä?

Vierailija
28.11.2025 |

Itse olen ollut mt-ongelmien ja "rottailun" vuoksi todella pitkiä aikoja ilman töitä, vaikka aina joskus opinnoissa tai lyhytaikaisissa töissä. Mutta ihan perzeestähän tämä on, vaikka minulla ollut eri syistä paljon enemmän rahaa käytössä kuin perus tt-tuki asiakkaalla. Tuli vain mieleen kun noissa AI ketjuissa taas haaveillaan siitä ettei tulevaisuudessa tarvitse tehdä töitä. Eikä jonkun oman harrastusprojektin kotona nysvääminen ole sama kuin työpaikalle lähteminen, päivittäinen sosiaalisuus ja tarpeellisuuden/merkityksen tuntu. Tietysti jonkinasteinen osa-aikainen työ on parasta, mutta ilman mitään töitä on ihan kamalaa. Ja joo, nyt tähän varmaan tulee taas joku Norjassa pyöräretkillä kalastamassa käyvä selittämään miten hänellä kyllä on aina loputtomasti tekemistä, mutta just joo.

Kommentit (264)

Vierailija
261/264 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään. Kunhan tässä kirjoittelen samalla kun teen kotitöitä. On viihdyttävämpää.

Kuinka nuori olet, kun et osaa edes ketjun aiheesta kirjoittaa? 12-vuotias?

Vierailija
262/264 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi epäilet etten olisi huomannut?

En epäile. Olet paljastanut sen jo moneen kertaan :D

Kuten sanoin. En välitä. Yksi tai useampi. Et ole niin hyvä mitä kuvittelet.

En minä mitään kuvittele. Kerroin vain totuuden siitä, ettet pysty lauserakenteista päätellemään kenenkään ikää. Et vaikka miten vänkäisit vastaan. Ja tuo nyt on maailman suurin vale, ettetkö välittäisi. Ihminen, joka ei välitä, ei jankuta täällä tuntikausia ohi aiheen. 

Kuinka tämä liittyy siihen että yksi keskustelija esittää useampaa? Tätä on tapahtunut siitä lähtien kun keskustelupalstoja on ollut olemassa. Ei mikään uusi juttu.

Etkö oikeasti tajunnut, kuinka se liittyi siihen, ettet sinä hoksannut vedätystä ennen kuin sinulle kerrottiin, että sitä tapahtuu? 

Ei vedätystä tapahdu jos vastapuoli tajuaa sen. Olen pyörinyt keskustelupalstoilla kohta 30 vuotta. Luuletko tosiaan että keksit ensimmäisenä tuollaisen "vedätyksen"? Jos sinä esität useampaa ihmistä, niin silloin leikitään mukana. Ei siinä sen kummempaa ole. Ei se minua haittaa että sinä teet niin. Eikä minua haittaa vastata eri "persoonille".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/264 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vedätystä tapahdu jos vastapuoli tajuaa sen. Olen pyörinyt keskustelupalstoilla kohta 30 vuotta. Luuletko tosiaan että keksit ensimmäisenä tuollaisen "vedätyksen"? Jos sinä esität useampaa ihmistä, niin silloin leikitään mukana. Ei siinä sen kummempaa ole. Ei se minua haittaa että sinä teet niin. Eikä minua haittaa vastata eri "persoonille".

///

Ei tarvitse luulla. Sinusta näkyi kilometrien päähän, ettet tajunnut ennen kuin asia kerrottiin sinulle. Helppo se on nyt jälkikäteen yrittää todistella, että "joo, joo, koko ajan tiesin". Paljastit tuolla käytöksellä vain sen, miten nuori olet oikeasti. 

Vierailija
264/264 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

///

Ei tarvitse luulla. Sinusta näkyi kilometrien päähän, ettet tajunnut ennen kuin asia kerrottiin sinulle. Helppo se on nyt jälkikäteen yrittää todistella, että "joo, joo, koko ajan tiesin". Paljastit tuolla käytöksellä vain sen, miten nuori olet oikeasti. 

Pitäisikö sinun mennä nukkumaan? Tämä ei ole ylilauta vaan aikuisten palsta. Nämä asiat on nähty jo ennen vuosituhannen vaihtumista. Ei mitään uutta vaikka sinä kuvittelet niin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä