Syökö joku normaalistikin päivän mittaan tyyliin yhden lämpimän ruoan?
Paino, miten olet jaksanut?
Tyyliin reilu annos keittoa, pari leipää, kanamunaa ja sitten pähkinöitä iltapalaksi. Se on siinä.
Kommentit (79)
Nyt täytyy syödä lämmin ateria iltapalaksi ennen nukkumaanmenoa: 3 perunaa, 2 porkkanaa, 150 g kukkakaalia, 6 kalapuikkoa. Lisukkeeksi kylmä punajuuri ja puolukoita. Jälkiruuaksi 3 palaa ruisleipää ja 250 g rahkaa musta- ja punaherukoilla.
Suloista, että tämä toisten syömisistä vouhottava somepeikko hokee sanaa 'tyyliin'. Kenties kaikkein vaivaannuttavin ysäri-ilmaisu.
Vierailija kirjoitti:
Suloista, että tämä toisten syömisistä vouhottava somepeikko hokee sanaa 'tyyliin'. Kenties kaikkein vaivaannuttavin ysäri-ilmaisu.
En koskaan käytä sanaa tyyliin, koska on ärsyttävä sana. En tiedä miksu jotkut lähipiirissäkin käyttävät sitä. Etenkim lauaewn aloittaminen kyseisellä sanalla täysin turhaa. Luulin että sen buumi jo ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koskaan käytä sanaa tyyliin, koska on ärsyttävä sana. En tiedä miksu jotkut lähipiirissäkin käyttävät sitä. Etenkim lauaewn aloittaminen kyseisellä sanalla täysin turhaa. Luulin että sen buumi jo ohi.
Lauseen aloittaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lämmin ateria parempi elimistölle, etenkin kylmänä vuodenaikana. Että pitää tämäkin sanoa joillekin.
Perustuu mihin?
Ei yhtään mihinkään.
Victoriaanisessa englannissa. Aamiainen oli leipä, lounas oli aamiainen, päivällinen oli leipä ja iltapala oli päivällinen. Kerran viikossa oli lihaliemi ilman lihaa ja joskus sai lämmintä kuravettä teenä. Ruumillistatyötä tekevien ruoka.
Suomessa se taisi olla peruna, peruna, peruna
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelin miksi niin moni lähipiirissä syö vain yhden lämpimän aterian päivässä ja vielä sanoneet, että olisivat varmaan tosi lihavia, jos söisivät iltaruoan. Ja kuitenkin näillä samoilla ihmisillä on nykyään paino-ongelmia, koska syövät liikaa makeaa eikä se ole hyvä. Ravitsemustieteilijätkin ovat sanoneet, että verensokeri pysyy parhaiten tasaisena, kun syö aamiaisen, lounaan ja illallisen. Ite tulen aina syömään kaksi lämmintä ateriaa teki muut miten hyvänsä.
Siitä vaan. Mulla ei olis aikaa kokata kahta kertaa päivässä. En syö makeaa ja olen tavoitepainossani.
Onneksi on olemassa ruokia, jotka valmistuu 30-45 minuutissa. Jos tuohon ei riitä aikaa, niin kannattaa miettiä missä on syy. Pitääkö tehdä useamman päivän ruuat etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Nyt täytyy syödä lämmin ateria iltapalaksi ennen nukkumaanmenoa: 3 perunaa, 2 porkkanaa, 150 g kukkakaalia, 6 kalapuikkoa. Lisukkeeksi kylmä punajuuri ja puolukoita. Jälkiruuaksi 3 palaa ruisleipää ja 250 g rahkaa musta- ja punaherukoilla.
Aika paljon ruokaa ennen nukkumaanmenoa.
Vierailija kirjoitti:
Syökö joku joka päivä?
Juu syön. 4-5 kertaa päivässä, niin ei tule naposteltua mitään, kun on säännöllinen ruokarytmi.
Vierailija kirjoitti:
Syökö joku joka päivä?
No en ihan joka päivä. Välillä pidän parin päivän paaston, jotta elimistö putsailee huonot ainekset ja syöpäsolut pois. Se on ihan hyvä tapa näin yli viisikymppisenä.
Dada. Kaalikeitto kjolme kertaa päivä.
Pullo vodka aamu ja pullo vodka ilta.
Talo bio gaspromilla.
No tavallaan. Syön pitkän vegaanisen brunssin, joka on lämmin, sen jälkeen pähkinöitä ja tyyliin merilevää, yrttihaudukkeita jos siltä tuntuu
Painoa en tiedä, sillä en omista vaakaa. En harrasta mitään raskasta liikuntaa, mutta teen päivittäin jumppasarjan ja pystyn tekemään esim. pistoolikyykkyjä helposti, joten en ihan mikään tikku ole. Mutta huomautan, että tikkunakaan elämisessä ei ole mitään vikaa, lihas ei nääs tunne ikää joten ihan hyvin treenin voi aloittaa sitten kun niille lihaksille on oikeasti tarvetta. Se että ahnehtii läpi elämänsä jotain vanhuutta varten on sairautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse näen painajaisia jos syön yötä vasten raskaasti. Ruokailut aamupainotteisesti siis
Syön yleensä yhden lämpimän ruoan päivässä, toisinaan en yhtäkään. Ihan hyvin olen tähän asti mielestäni pärjännyt. Tykkään syödä harvoin, 2-3 kertaa päivässä, ja isoja annoksia. Jos söisin viidesti päivässä olisin taatusti ylipainoinen. Tai vaihtoehtoisesti pitäisi kytätä joka suupalaa. Nyt ei tarvitse, harvoin kun syö ei nälkä kiusaa koko ajan ja paino pysyy alhaalla ihan itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syön korkeintaan yhden lämpimän ruuan päivässä, joskus en yhtään. Kyllä sitä "kylmälläkin" ruualla elää. Paino 58
Toi on hyvä asia. Minun isoveli on patologi. Hän on luennoinut minulle miten ihminen toimii ja mitä ihminen ei tarvitse. Hän syö kerran päivässä terveellisesti. Hän syö 24h välein. Sen takia ,koska suoliston pitää levätä, että ihminen toimii niin kuin ihmisen kuuluu toimia.
Aloin sitten tekemään samoin. 3 vuotta olen syönyt kerran päivässä terveellisesti. En juo alkoa, en karkkkia, en juo limua jne. 3 vuotta ollut niin hyvä olotila etten osaa sanoin kuvailla.
Veljeni on kertonut, että ihmiset ketkä päätyy hänen pöydälle, niin jos olisi pieniä muutoksia tehnyt eämässä, niin se ihminen ei olisi hänen pöydällä.
Hän on siis patologi, niin hän tietää mistä p
Tämä on ihan totta ja ennen vanhaan näin elettiinkin. Syötiin ehkä kerran päivässä tai jopa 3-4 kertaa viikossa. Nykyään ihmiset syövät itsensä kuoliaiksi.
Syön kotona aamupalan ennen töihin lähtöä ja työpaikalla toisen aamupalan. Syön myös töissä lämpimän aterian ja kotona toisen.
Teen fyysistä työtä ja kulutan paljon energiaa. Olen normaalipainoinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Syön korkeintaan yhden lämpimän ruuan päivässä, joskus en yhtään. Kyllä sitä "kylmälläkin" ruualla elää. Paino 58 kg.
Samoin ja minunkin painoni on 58 kg😍
Vierailija kirjoitti:
Syön yleensä yhden lämpimän ruoan päivässä, toisinaan en yhtäkään. Ihan hyvin olen tähän asti mielestäni pärjännyt. Tykkään syödä harvoin, 2-3 kertaa päivässä, ja isoja annoksia. Jos söisin viidesti päivässä olisin taatusti ylipainoinen. Tai vaihtoehtoisesti pitäisi kytätä joka suupalaa. Nyt ei tarvitse, harvoin kun syö ei nälkä kiusaa koko ajan ja paino pysyy alhaalla ihan itsestään.
Viisi kertaa päivässä syöminen perustuukin siihen, ettei tarvitse venyttää mahaa isoilla annoksilla. Siksi viidesti syövät ovat niin hoikkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin? On just tarpeeks muttei liikaa. En haluu, et paino laskee enää.
Ei yhtään mihinkään.