Syökö joku normaalistikin päivän mittaan tyyliin yhden lämpimän ruoan?
Paino, miten olet jaksanut?
Tyyliin reilu annos keittoa, pari leipää, kanamunaa ja sitten pähkinöitä iltapalaksi. Se on siinä.
Kommentit (79)
eikös olekkin kivaa kun sulle vastataan, lisää tämmöstä, kysy seuraavaksi käyttekö joka päivä vessassa. Saat varmasti paljon huomiota. Yks vaihtoehto olis mennä ovestasi ulos ja jutella oikeitten ihmisten kanssa, kokeile ees...kerro sitte miten kävi
Aamupala, lämmin ruoka iltapäivällä ja iltapala. Ei vaan maistu enempää. Isoja annoksia nuo eivät ole mutta ruokaisia ja täyttäviä silti.
Vierailija kirjoitti:
eikös olekkin kivaa kun sulle vastataan, lisää tämmöstä, kysy seuraavaksi käyttekö joka päivä vessassa. Saat varmasti paljon huomiota. Yks vaihtoehto olis mennä ovestasi ulos ja jutella oikeitten ihmisten kanssa, kokeile ees...kerro sitte miten kävi
Mitä sä tänne tulet ojentelemaan ketään kun itsekin pyörit palstalla ja vastaat tyhjänpäiväisyyksiä?
Vierailija kirjoitti:
Syön korkeintaan yhden lämpimän ruuan päivässä, joskus en yhtään. Kyllä sitä "kylmälläkin" ruualla elää. Paino 58
Toi on hyvä asia. Minun isoveli on patologi. Hän on luennoinut minulle miten ihminen toimii ja mitä ihminen ei tarvitse. Hän syö kerran päivässä terveellisesti. Hän syö 24h välein. Sen takia ,koska suoliston pitää levätä, että ihminen toimii niin kuin ihmisen kuuluu toimia.
Aloin sitten tekemään samoin. 3 vuotta olen syönyt kerran päivässä terveellisesti. En juo alkoa, en karkkkia, en juo limua jne. 3 vuotta ollut niin hyvä olotila etten osaa sanoin kuvailla.
Veljeni on kertonut, että ihmiset ketkä päätyy hänen pöydälle, niin jos olisi pieniä muutoksia tehnyt eämässä, niin se ihminen ei olisi hänen pöydällä.
Hän on siis patologi, niin hän tietää mistä puhuu jne jne.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaakohan lämmin ruoka ihan kirjaimellisesti lämmintä, vai sitä että tehdään ihan ruokaruoka eikä syödä esimerkiksi leipää?
Jos on kyse kirjaimellisesti lämpötilasta, niin sillä ei liene juurikan merkitystä ravinnon kannalta.
Kyllä lämmin ruoka tarkoittaa aina jotain muuta kuin leipää eli ruoka ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syön korkeintaan yhden lämpimän ruuan päivässä, joskus en yhtään. Kyllä sitä "kylmälläkin" ruualla elää. Paino 58
Toi on hyvä asia. Minun isoveli on patologi. Hän on luennoinut minulle miten ihminen toimii ja mitä ihminen ei tarvitse. Hän syö kerran päivässä terveellisesti. Hän syö 24h välein. Sen takia ,koska suoliston pitää levätä, että ihminen toimii niin kuin ihmisen kuuluu toimia.
Aloin sitten tekemään samoin. 3 vuotta olen syönyt kerran päivässä terveellisesti. En juo alkoa, en karkkkia, en juo limua jne. 3 vuotta ollut niin hyvä olotila etten osaa sanoin kuvailla.
Veljeni on kertonut, että ihmiset ketkä päätyy hänen pöydälle, niin jos olisi pieniä muutoksia tehnyt eämässä, niin se ihminen ei olisi hänen pöydällä.
Hän on siis patologi, niin hän tietää mistä p
Voi kertoa veljellesi, että kaikkien elämä päättyy kuolemaan, vaikka söisi mitä tai olisi syömättä. Ja kuolemaan johtavia sairauteen voi sairastua vaikka kuinka olisi alkoton, liikkuisi ja söisi terveellisesti. Minä mielummin nautin eläessäni elämästäni mutta jokainen toki tyylillään.
Vaihtelee tosi paljon. Huvinkin vuoksi tulee joskus syötyä mutta yleensä kyllä nälkään.
Vierailija kirjoitti:
Syön korkeintaan yhden lämpimän ruuan päivässä, joskus en yhtään. Kyllä sitä "kylmälläkin" ruualla elää. Paino 58 kg.
Yhden lämpimän ruoan minäkin. Aamulla syön puuroa lisukkeineen ja illalla leipää lisukkeineen. Paino 57 kg.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelin miksi niin moni lähipiirissä syö vain yhden lämpimän aterian päivässä ja vielä sanoneet, että olisivat varmaan tosi lihavia, jos söisivät iltaruoan. Ja kuitenkin näillä samoilla ihmisillä on nykyään paino-ongelmia, koska syövät liikaa makeaa eikä se ole hyvä. Ravitsemustieteilijätkin ovat sanoneet, että verensokeri pysyy parhaiten tasaisena, kun syö aamiaisen, lounaan ja illallisen. Ite tulen aina syömään kaksi lämmintä ateriaa teki muut miten hyvänsä.
Siitä vaan. Mulla ei olis aikaa kokata kahta kertaa päivässä. En syö makeaa ja olen tavoitepainossani.
Aika harvoin. Usein syön lapsen kylmät jämät.
Kuuma ruoka kylmänä päivänä on ihanaa, muttei välttämätöntä. Ei tarvitse edes syödä lautasellista.
Joskus menee iltapäivään ennen kuin sitä syö mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
<
Tämä on aika yleistä miesten keskùdessa... Aasiassa yms. On keholle hyväksi.
Jatkuva syöminen on propagandaa. Ruokaki maistuu ja sitä arvostaa enemmän kun syö harvemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vaihtelee tosi paljon. Huvinkin vuoksi tulee joskus syötyä mutta yleensä kyllä nälkään.
Mulla taas ei ole koskaan nälkä, niin syön huvin vuoksi. Yleensä lounas ja päivällinen.
Vierailija kirjoitti:
Syömme yleensä kaksi lämmintä ateriaa päivässä eli lounaan ja päivällisen. Näiden lisäksi syömme aamupalan, välipalan ja iltapalan.
Luonnollisesti olemme normaalipainoisia, kuten melkein kaikki 5 kertaa päivässä syövät ovat.
Nyt tuli emävale.
Yksi lämmin ateria riittää. Kyseenalaistan muutenkin näin kaupunkilaisena sen lämpimän ruoan tarpeen.
Eilen mulla oli salipäivä, mutta en minä senkään vuoksi mätä ruokaa kaksin käsin. Aamulla ruisleipää, ennen salia pieni välipala, myöhemmin marjarahkaa ja illalla lämmin ruoka.
Joskus syön aamiaisen, tuhdin lounaan siinä klo 14 aikaan ja illalla jotain hedelmiä ja pähkinöitä.
Painan 55kg.
Näin työttömämä ei ole varaa mättää jatkuvasti. Hyvin on riittänyt puuroaamupala, päivällinen neljän maissa ja iltapalaksi leipää ja jogurttia.
Lämmin ateria parempi elimistölle, etenkin kylmänä vuodenaikana. Että pitää tämäkin sanoa joillekin.
Vierailija kirjoitti:
Lämmin ateria parempi elimistölle, etenkin kylmänä vuodenaikana. Että pitää tämäkin sanoa joillekin.
Perustuu mihin?
Tarkoittaakohan lämmin ruoka ihan kirjaimellisesti lämmintä, vai sitä että tehdään ihan ruokaruoka eikä syödä esimerkiksi leipää?
Jos on kyse kirjaimellisesti lämpötilasta, niin sillä ei liene juurikan merkitystä ravinnon kannalta.