Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syökö joku normaalistikin päivän mittaan tyyliin yhden lämpimän ruoan?

Vierailija
27.11.2025 |

Paino, miten olet jaksanut?

Tyyliin reilu annos keittoa, pari leipää, kanamunaa ja sitten pähkinöitä iltapalaksi. Se on siinä. 

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön yhden lämpimän mätön päivässä ja se sijoittuu iltaan, tv:n ääressä ennen nukkumaan menoa. Muuten päivä menee muutamalla leivällä. Normi paino.

Vierailija
22/79 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vain on normaali ihminen, eikä vainon normaali

111 tarkistusnumerona

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä syön puuroa. Mitäs te vellihousut syötte?

Syötkö sen lämpimänä vai kylmänä?

Mitähän mieltä meidän rakas lämminateriahullumme mahtaa olla siitä, onko puuroateria lämmin ateria?

24/79 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön vain yhden lämpimän aterian päivässä, kutsun sitä päivän pääateriaksi.

Syön kyllä iltaisin puuron, joka on lämmintä. Lisäksi välipala joka voi olla voileipää tai jogurttia tms.

Olen hoikka mutta en alipainoinen. Voin hyvin.

Vierailija
25/79 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kauan sitten kokeilin, että söin vain töissä. Ihan kunnon aterian jälkiruualla ja sitten en muuta koko vuorokauden aikana. Laihduin tosi paljon silloin. Liika kiloja ei ollut enää. Tuli myös ongelmia, esim käsien tärinää ja heikotusta eli olin välillä ihan energiavajeessa. En suosittele kenellekään.

Vierailija
26/79 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain on vainon vaimon normaali, pain no paino, aino ja kukkakajjo

Double G double jiihaa

Suomen suhina ja tomina

Vierailija
27/79 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran kauan sitten kokeilin, että söin vain töissä. Ihan kunnon aterian jälkiruualla ja sitten en muuta koko vuorokauden aikana. Laihduin tosi paljon silloin. Liika kiloja ei ollut enää. Tuli myös ongelmia, esim käsien tärinää ja heikotusta eli olin välillä ihan energiavajeessa. En suosittele kenellekään.

Usko sisään, se käsien tärinä on vain itsekurin puutetta. itsekurin puute on maapallon suurin tappaja. Käsiesi tärinä voi johtua myös lääkkeestä/lääkkeistä.

Vierailija
28/79 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö yhtään lämmintä ateriaa,miksi se lämmintä pitäisi olla? Paino on pysynyt normaalina reilun vuosikymmenen.

Vierailija
29/79 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usko sisään, se käsien tärinä on vain itsekurin puutetta. itsekurin puute on maapallon suurin tappaja. Käsiesi tärinä voi johtua myös lääkkeestä/lääkkeistä.

...Tai itse lääkkeen vajaatoiminnasta, liikehän on lääke, han-oi ei ole lääke, sanoinhan

Vierailija
30/79 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla kahvi. Töissä aamupala yleensä leipä.. Töissä ruoka tauolla puuro/leipää, mitä nyt on tullut tehtyä evääksi. Joskus kaupan valmis salaatti. Kotona on valmiina lämmin ruoka. Jos vielä nälkä illalla jotakin mitä tekee mieli. Joskus suolaista Joskus makeaa. Normaali paino/ liikkuva työ

Vierailija
31/79 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin miksi niin moni lähipiirissä syö vain yhden lämpimän aterian päivässä ja vielä sanoneet, että olisivat varmaan tosi lihavia, jos söisivät iltaruoan. Ja kuitenkin näillä samoilla ihmisillä on nykyään paino-ongelmia, koska syövät liikaa makeaa eikä se ole hyvä. Ravitsemustieteilijätkin ovat sanoneet, että verensokeri pysyy parhaiten tasaisena, kun syö aamiaisen, lounaan ja illallisen. Ite tulen aina syömään kaksi lämmintä ateriaa teki muut miten hyvänsä.

Vierailija
32/79 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma rytmi on aamupala klo 8 (puuro tai turkkilainen jogurtti), lounas klo 11 (lämmin ruoka + salaatti) ja iltapala (yleensä pari leipää). Tämä sopii minulle, mutta ymmärrän että ihmiset ja heidän tarpeensa ovat erilaisia :). Normirytmin lisäksi herkuttelen pari kertaa viikossa, ja jos olen vaikka kylässä tai jossain tapahtumassa jossa on tarjoilu, voin helposti poiketa rytmistä. Olen normaalipainoinen, enemmän ala- kuin ylärajalla.

Vierailija
33/79 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkkosääntönä on se ihan maalaisjärjellehhän niin että vain paskiaiset syövät kodin ulkopuolella ruokaa, pikaruokaa kodin ulkopuolella ja viellä lämmintä ateriaa kotona.

Jos hedelmä ei kelpaa niin perkele!

Vierailija
34/79 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko syön kerran päivässä tai en lainkaan joka päivä. 

Vierailija
35/79 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiirellä on hiiren nälkä, norsulla on norsun nälkä.

Vierailija
36/79 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syömme yleensä kaksi lämmintä ateriaa päivässä eli lounaan ja päivällisen. Näiden lisäksi syömme aamupalan, välipalan ja iltapalan.

Luonnollisesti olemme normaalipainoisia, kuten melkein kaikki 5 kertaa päivässä syövät ovat.

Väli- ja iltapalat on 3-vuotiaille,todella naurettavaa.

Vierailija
37/79 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syömme yleensä kaksi lämmintä ateriaa päivässä eli lounaan ja päivällisen. Näiden lisäksi syömme aamupalan, välipalan ja iltapalan.

Luonnollisesti olemme normaalipainoisia, kuten melkein kaikki 5 kertaa päivässä syövät ovat.

Väli- ja iltapalat on 3-vuotiaille,todella naurettavaa.

Väli- ja iltapalat ovat ihan normaaleja aikuisillakin.

Vierailija
38/79 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä syön puuroa. Mitäs te vellihousut syötte?

Syön sekä puuroa että velliä.

Vierailija
39/79 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön aamiaisen lisäksi max yhden aterian päivässä, kylmän tai lämpimän, mielellään kevyen.  Joskus menee ilman varsinaista ateriaa. Välipalana luonnonjogurttia ja marjoja, usein keitän illalla teetä ja syön pari riisikakkua ja juustoa.  

Os joskus olen syönyt syön kerralla vähän liikaa, on tullut huono olo.

Vierailija
40/79 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pähkinöissä on paljon energiaa joten et varmaan isoa kasaa niitä syö päivittäin jos tarkoitus on laihtua?