Olga Temosesta julkaistu toinen kuolinilmoitus
https://www.is.fi/viihde/art-2000011653970.html
Törppöä Tuukka Temoselta, ettei ottanut alunperin koko lähisukua mukaan.
Kommentit (94)
Pikkasen outoa kyllä, että kaksi erillistä kuolinilmoitusta. Miksi kaikkia ei laitettu ensimmäiseen kuolinilmoitukseen.
Vierailija kirjoitti:
Pikkasen outoa kyllä, että kaksi erillistä kuolinilmoitusta. Miksi kaikkia ei laitettu ensimmäiseen kuolinilmoitukseen.
Pitääköhän ne kahdet hautajaisetkin..? Ensimmäisessä kutsuttiin ystävät yms.
Onko siellä jotain kitkaa Olgan lapsuudenperheen ja Temosten välillä? Muuten tuota ei oikein ymmärrä.
Uskoisin, että tämä on kyllä ihan heidän keskenään sopima asia. Ei tuo nyt niin outoa ole. Olen ennenkin nähnyt vastaavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääköhän ne kahdet hautajaisetkin..? Ensimmäisessä kutsuttiin ystävät yms.
Kyllä salkkaristatisti ainakin viidet hautajaiset ansaitsee.
Kieltämättä ihmettelin alunperinkin miksei Olgan isään ja sisaruksiin viitattu aiemmassa ilmoituksessa vaikka sitten sukulaisina jos ei haluttu erikseen nimetä ketään.
Mutta surullinen ihminen ei aina toimi loogisesti. Ehkei Tuukka edes ymmärtänyt mikä on käytäntö jos ei tällaisia ilmoituksia ole lueskellut.
Minun mielestä ei ole mitenkään outoa.
Voihan se olla että Tuukka laittoi oman ilmoituksensa kiireessä muilta kysymättä, ehkä ei osaa ajatella niin järkevästi nyt.
Mitä voi muuta tältä tapaukselta odottaa
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo nyt niin outoa ole. Olen ennenkin nähnyt vastaavaa.
Oon nähnyt että työkaverit/kaverit laittavat erillisen perheen kanssa
Ei tuossa ole mitään outoa. Ensimmäinen ilmoitus oli kutsu siunaustilaisuuteen, kutsujana puoliso/oma perhe. Toinen ilmoitus kuolin/muistoilmoitus.
Varmasti sovittu, että näin toimitaan.
Ehkä ne sukulaiset halusi julkaista nimenomaan siellä kotiseudun lehdessä.
Vierailija kirjoitti:
Minusta todella outoa. Onko teidän suvussa tapana laittaa kaksi kuolinilmoitusta?
Meillä laitetaan siihen yhteen kuolinilmoitukseen kaikki läheiset.
Haloo, luuletteko te, että jotkut nurmeslaiset lukevat paljon mitään Hesaria, missä Tuukan laittama kuolinilmoitus oli... Lapsuuden perhe halusi laittaa kuolinilmoituksen omaan paikallislehteen Ylä-Karjala, mitä siellä lukee paikalliset ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ne sukulaiset halusi julkaista nimenomaan siellä kotiseudun lehdessä.
No olisi voinut tehdä yhden version, joka laitetaan kahteen lehteen samaan aikaan.
Ilmoitukset olivat eri lehdissä, Olgan synnyinseudun lehdessä oli lapsuuden perhe omaisina ja Olgan oman perheen ilmoitus asuinpaikan valtalehdessä. Ihan normaalia, harkittua ja kaunista.
Jos tuollainen olisi kovin tavanomaista ei media olisi tarttunut siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta todella outoa. Onko teidän suvussa tapana laittaa kaksi kuolinilmoitusta?
Meillä laitetaan siihen yhteen kuolinilmoitukseen kaikki läheiset.
Juuri näin, ja vaikka suku olis riitainen niin silti ilmoitukseen tulee kaikki. Riidat jää hautajaishommissa sinne taka-alalle.
Toivottavasti nyt mahtuvat samoihin hautajaisiin kuitenkin.