Miten selvitä ylihuomiseen ilman tupakkaa? :(
Rahaa tulee vasta silloin ja tilillä 0€... Pulloja en voi keräillä koska pelkään exääni. Ahistaa kun ei voi lenkillä käydä tai mitään, äkkiä vaan lähikaupassa ja sekin päiväsaikaan...
Repii hermoja kun muutenkin haastava elämäntilanne. 11v liitto väkivaltaisen miehen kanssa takana, vihdoin erosin, mutta koko elämä meni alta. Ei ole ketään enää edes kelle soittaa ja kysyä sitä 15€ lainaksi, nyt siihen havahtuu... Voiko elämän aloittaa alusta vielä 30-vuotiaana??? :(
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä joskus köyhänä keräsin ihmisen jämä tumppeja maasta ja poltin niitä.
Kuinkas sattuikaan niin minäkin olen tehnyt.
Samoin. Kun olin kaupungilla kiertänyt tunnin inni taskut oli täynnä jämiä. Sitten vaan niistä vanhalla piipulla polttamaan..🤣
Kylällä kiersi vanha ukko joka keräsi tumpit ja tarkasti heitetyt tupakka askit. Aloin heittää kessupussin jämän missä kuivia kessuja, lisäsin muutaman filtterin ja Rizlapaketin jämän niin sai oikeita sätkiä edes välillä. Rizlat ei virossa maksa "mitään"
Vierailija kirjoitti:
Kysy joltain työkaveriltasi vippiä.
heh heh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuramesta tulee savuton työpaikka kunnan työntekijät saavat tupakoida vain omalla ajalla
Hitler ei voinut sietää tupakkia, Marski pisti silti junanvaunussa sikarin palamaan.
Kuitenkin kerrotaan, että kun nuori luutnantti kysyi puhuttelumuotoja noudattaen "Herra marsalkka, häiritseekö jos poltan", Marski olisi vastannut: "En osaa sanoa, koska kukaan ei ole vielä uskaltanut kokeilla."
Jos ei jaksa töihin mennä, ei sitä jaksa tupakkaakaan polttaa!
osta pikavipillä tupakkaa, niin kuin muutkin kaltaisesi luuserit
Vierailija kirjoitti:
Jos ei jaksa töihin mennä, ei sitä jaksa tupakkaakaan polttaa!
kyllä vuokralaisilla energiaa riittää silloin kun haetaan tukia, varastellaan, otetaan tatuointeja, tupakoidaan ja ryypätään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuramesta tulee savuton työpaikka kunnan työntekijät saavat tupakoida vain omalla ajalla
Esim täällä on Arina ollut jo vuosia savuton työpaikka ja moni muu. Eniten hirvittää kun OYS on savuton eikä edes nikotiini pussia saa käyttää, kiva se olisi joutua leikkaukseen kun kirurgilla tekee mieli edes jotain nikotiinia, kädet tärisis kummallakin minulla että kirurgilla, eri syistä tosin vaikka poltan itsekin
Etkö tiedä että on nikotiinilaastareita joten ei tarvi vetää posket lommolla tupakkaa.
Sinulla on nyt tuhannen taalan paikka lopettaa tupakointi. Jopa kirjaimellisesti, jos elinajanodotteesi perusteella ehdit saada parempaan käyttöön tämän rahamäärän tai enemmänkin.
Toppa maksaa 12,80 eli siitä saa kolmen päivän tupakat, sätkäpaperi ruotsista noin 7 euroa laatikko, filtterit alle euron 100 kpl.