Miten selvitä ylihuomiseen ilman tupakkaa? :(
Rahaa tulee vasta silloin ja tilillä 0€... Pulloja en voi keräillä koska pelkään exääni. Ahistaa kun ei voi lenkillä käydä tai mitään, äkkiä vaan lähikaupassa ja sekin päiväsaikaan...
Repii hermoja kun muutenkin haastava elämäntilanne. 11v liitto väkivaltaisen miehen kanssa takana, vihdoin erosin, mutta koko elämä meni alta. Ei ole ketään enää edes kelle soittaa ja kysyä sitä 15€ lainaksi, nyt siihen havahtuu... Voiko elämän aloittaa alusta vielä 30-vuotiaana??? :(
Kommentit (41)
Syömällä suklaata selviää, tai ylipäätään syömällä koko ajan. Tai mee norkoilemaan jonkun tupakilla olevan lähelle.
Vierailija kirjoitti:
Kävin jo eilen taloyhtiön tuhkakupin tyhjentämässä ihan rehellisesti sanottuna... Nyt on sellanen elämäntilanne että tuntuu että ne hetket kun käyn tupakalla, pystyn olemaan itkemättä. Nyt kun tupakkaa ei ole niin ahistaa ihan hirveesti ja yhtä itkua tää on. Tulee exä ja kaikki paska mieleen vaikka yrittää miten taistella vastaan. Olispa ees ystäviä joille soittaa. Vaan niitä ei ole kun ex oli niin mustasukkanen ettei sallinu kavereita mulle... :(
Mene vaikka pitkälle kävelylenkille. Neljän seinän sisällä ne ajatukset on kokoajan mielessä. Osta vaikka joku hyvä limppari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin jo eilen taloyhtiön tuhkakupin tyhjentämässä ihan rehellisesti sanottuna... Nyt on sellanen elämäntilanne että tuntuu että ne hetket kun käyn tupakalla, pystyn olemaan itkemättä. Nyt kun tupakkaa ei ole niin ahistaa ihan hirveesti ja yhtä itkua tää on. Tulee exä ja kaikki paska mieleen vaikka yrittää miten taistella vastaan. Olispa ees ystäviä joille soittaa. Vaan niitä ei ole kun ex oli niin mustasukkanen ettei sallinu kavereita mulle... :(
Mene vaikka pitkälle kävelylenkille. Neljän seinän sisällä ne ajatukset on kokoajan mielessä. Osta vaikka joku hyvä limppari.
Joo tiedän, että se on koko ajan, ei kokoajan. :D
Vierailija kirjoitti:
Muuramesta tulee savuton työpaikka kunnan työntekijät saavat tupakoida vain omalla ajalla
Hitler ei voinut sietää tupakkia, Marski pisti silti junanvaunussa sikarin palamaan.
Tilillä ei ole rahaa ja pelkään sitä ex miestä niin paljon etten uskalla ku lähikauppaan ja senkin valosan aikaan puolijuoksulla.
En ole käynyt töissä, siksipä olenkin rahaton, ei mulla ole ees mitään koulutusta. Toisen asteen opinnot jäi kesken kun menin tuon exän kanssa yhteen. Alko vähitellen kontrollointi ja lopulta ei sallinu enää ees lenkillä käymistä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä joskus köyhänä keräsin ihmisen jämä tumppeja maasta ja poltin niitä.
Kuinkas sattuikaan niin minäkin olen tehnyt.
Samoin. Kun olin kaupungilla kiertänyt tunnin inni taskut oli täynnä jämiä. Sitten vaan niistä vanhalla piipulla polttamaan..🤣
Vierailija kirjoitti:
Muuramesta tulee savuton työpaikka kunnan työntekijät saavat tupakoida vain omalla ajalla
Esim täällä on Arina ollut jo vuosia savuton työpaikka ja moni muu. Eniten hirvittää kun OYS on savuton eikä edes nikotiini pussia saa käyttää, kiva se olisi joutua leikkaukseen kun kirurgilla tekee mieli edes jotain nikotiinia, kädet tärisis kummallakin minulla että kirurgilla, eri syistä tosin vaikka poltan itsekin
Vierailija kirjoitti:
🥃🚬👴🏻Puppa on paras ou jee!
Pupalla vasu täynnä kessua.
Minulla ei ole ollut koskaan varaa polttaa tupakkaa, eli käytännössä puhaltaa rahaa ilmaan sen jälkeen kun vetäny keuhkoihin tervaa.
Vierailija kirjoitti:
Mieti miten pahalta sun kädet, hiukset, vaatteet ja kaikki haisee kun poltat. Itse poltin 33 vuotta ja lopetin, kun kyllästyin siihen hajuun.
Kesti sitten 33 vuotta tajuta??? Uskomatonta.
Vierailija kirjoitti:
Tilillä ei ole rahaa ja pelkään sitä ex miestä niin paljon etten uskalla ku lähikauppaan ja senkin valosan aikaan puolijuoksulla.
En ole käynyt töissä, siksipä olenkin rahaton, ei mulla ole ees mitään koulutusta. Toisen asteen opinnot jäi kesken kun menin tuon exän kanssa yhteen. Alko vähitellen kontrollointi ja lopulta ei sallinu enää ees lenkillä käymistä...
et ole rahaton, jos rahaa riittää tupakkaan
Normiaski on 11.60€ nykyään. Ei ole kuulkaas köyhien hommia! Ymmärrä että sinulla ei ole enää varaa polttaa.
Tupakkako tuossa nyt on suurin huoli?
On ihmiset sekaisin.
Tupakkaa ei kukaan tarvitse mihinkään.
En tiedä, en tiedä mikä on suurin huoli. Nyt kun tupakanhimo iski ja tajusin etten saa mistää lisää ennenku saan rahaa, nii koko tilanne vaan iski. Järkyttävä shokki, itken vaan ja oon yksin. En haluaisi olla mutta olen koska ketään ei ole. :(
Aika moni lankesi tähänkin provoon!
Olisikin provo. Tekisi mieli huutaa ja raivota mutta tuollaiselle idiootille. Jos joku olisi jo aiemmin voinut uskoa että elämässä voi tapahtua niinku mulle on tapahtunu niin en ehkä olis eläny helvetissä 11 vuotta!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieti miten pahalta sun kädet, hiukset, vaatteet ja kaikki haisee kun poltat. Itse poltin 33 vuotta ja lopetin, kun kyllästyin siihen hajuun.
Kesti sitten 33 vuotta tajuta??? Uskomatonta.
Mikä sua vaivaa? Varmasti jokainen normaaliälyinen ymmärtää, että aiemmin se ei häirinnyt. Lopetin kun kyllästyin siihen hajuun. Yritä edes ymmärtää lukemaasi.
30v? Olen 55 ja nykyinen elämä alkoi vasta noin 30v. Sitä ennen oli lapsuus ja nuoruuden sekoilut.
Aikuisuus alkaa vasta sinun iässä joten No hätä.
Vierailija kirjoitti:
Koira herätä tähän päivään. Elämä ei ole elokuvaa turha selitellä, Suomessa ei tuommoista tapahdu ja kun tapahtuu se loppuu siihen että toinen kuolee.
Siis etkö ole ollut 11 vuoteen missään töissä? Mistä olet saanut/ saat rahaa? Kyllä todellakin elämän voi aloittaa alusta 3-kymppisenä, vaikuttaa ettet ole sitä ns. normaalia aikuiselämää vielä edes aloittanut.