Miten selvitä ylihuomiseen ilman tupakkaa? :(
Rahaa tulee vasta silloin ja tilillä 0€... Pulloja en voi keräillä koska pelkään exääni. Ahistaa kun ei voi lenkillä käydä tai mitään, äkkiä vaan lähikaupassa ja sekin päiväsaikaan...
Repii hermoja kun muutenkin haastava elämäntilanne. 11v liitto väkivaltaisen miehen kanssa takana, vihdoin erosin, mutta koko elämä meni alta. Ei ole ketään enää edes kelle soittaa ja kysyä sitä 15€ lainaksi, nyt siihen havahtuu... Voiko elämän aloittaa alusta vielä 30-vuotiaana??? :(
Kommentit (41)
Mitä jos et paskoisi rahaa siihen röökiin vaan lopetat.
Pura jämiä ja tee säkkiä virsikirjan tai raamatun ohkasista lehdistä. 🤭🤭🤭🤭
Ei mitenkään. Tule niin poltellaan yhdessä, olen hellämielinen ollut aina.
Tiedätkö ketään ketä olisi kuollut siihen että on jäänyt röökit vetämättä parina päivänä? Tai jopa lopettanut? Tekee kuule ihan hyvää oppia olemaan ilman.
Minä joskus köyhänä keräsin ihmisen jämä tumppeja maasta ja poltin niitä.
Annat jollekin pimpsukkaa vapea vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuinkas sattuikaan niin minäkin olen tehnyt.
Laske tunteja siihen, millon saat savut. Vähennä nukutut tunnit. Niin mä teen, kun en viitsi lähteä ostamaan. Sitten ei enää tee mielikään, vaan jemmaan senkin ekan iltaan. Joskus ei vaan jaksa olla ilmankaan. Pummaa joltain tutulta..?
Kerjäät vaikka joltain röökiä ja sanot että maksat myöhemmin sit et maksakaan.
Lopettamalla harrastus nimeltä tupakointi. Se on vain harrastus.
Kävin jo eilen taloyhtiön tuhkakupin tyhjentämässä ihan rehellisesti sanottuna... Nyt on sellanen elämäntilanne että tuntuu että ne hetket kun käyn tupakalla, pystyn olemaan itkemättä. Nyt kun tupakkaa ei ole niin ahistaa ihan hirveesti ja yhtä itkua tää on. Tulee exä ja kaikki paska mieleen vaikka yrittää miten taistella vastaan. Olispa ees ystäviä joille soittaa. Vaan niitä ei ole kun ex oli niin mustasukkanen ettei sallinu kavereita mulle... :(
Nettiin ilmoitus, että käteenveto 50€ niin tulee jo tänään.
Kysy joltain työkaveriltasi vippiä.
Eipä ole työkavereitakaan, ei kavereita, siis ei ketään. Pelkään exääni niin paljon etten uskalla pihalla liikkua tai jutella kenellekään.
Tää on niin outo tunne kun elin 19-vuotiaasta tähän päivään kuin vankilassa kotona. Hullu ja mustasukkanen mies joka ei sallinut opiskelua, ei töitä, ei mitään sosiaalisia kontakteja jne. Nyt kun pääsin hänestä eroon, oon rahaton ja yksin. :( elämässä ei mitään. Ei edes sitä tupakkaa nyt.
Vierailija kirjoitti:
Natsapartioon, ulkona olevia tuhkakuppeja tarkistamaan.
Mieti miten pahalta sun kädet, hiukset, vaatteet ja kaikki haisee kun poltat. Itse poltin 33 vuotta ja lopetin, kun kyllästyin siihen hajuun.
kerrostalojen pihoilla on usein tuhkakuppeja, sietlä vain kaivat toisten jättämiä jämiä. Tai haet tuhkaa grillistä ja sivelet sitä suuhusi. Sitähän sitä tupakoidessa saa sisälleen
toinen vaihtoehto olisi sellainen, että tajuat, että olet juuri saanut elämäsi tilaisuuden päästä eroon tupakasta. kannattaa tarttua siihen.
Muuramesta tulee savuton työpaikka kunnan työntekijät saavat tupakoida vain omalla ajalla
Pillu töihin