Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Dark Academia tyylinen sisustus

Vierailija
21.01.2023 |

Mitä mieltä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkkejä?

Vierailija
2/14 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei saa puhua Dark Academiasta. Kaikki aloitukset poistetaan. Mulla itselläni on DA tyylinen sisustus ja pukeutuminen. Tykkään!

N29

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan nättiä. Voi olla tosin haastava toteuttaa, jos on englantilaisen kartanon sijasta betonikuutiokaksio.

Vierailija
4/14 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tyylikkään klassinen ja noitamainen.

Kuten Stevie Nicks.

Vierailija
5/14 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä ei saa puhua Dark Academiasta. Kaikki aloitukset poistetaan. Mulla itselläni on DA tyylinen sisustus ja pukeutuminen. Tykkään!

N29

Etsystäkö hankit?

Vierailija
6/14 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen kirjaston lukuvalo? Vihreäkupuinen.

Vierailija
7/14 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kuin Harry Potterista.

Vierailija
8/14 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kuin Harry Potterista.

:)

Mulle tuli mieleen Matrix - outoja kuvioita seinissä, jotka vaihtelee :)))

(mulla oli siihen aikaan kun Matrix tuli, työpaikan tietsassa screensaverina Matrix: osaston johtaja, The Big Man, tuli käymään huoneessa, juttelemassa työkaverin kanssa. Tuumasi: et aa, trendikkästi Matrix juttelee :)))

Vierailija
9/14 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan nättiä. Voi olla tosin haastava toteuttaa, jos on englantilaisen kartanon sijasta betonikuutiokaksio.

Ei se itse asiassa kauheasti haittaa. Huonekalut ja tekstiilit (verhot) sekä tapetit/seinämaalit tekevät suurimman osan, ja muu sisustus (kreikkalaistyyliset patsaat, taulut yms. sälä) loput.

Kirjahyllyissä riittää aika pitkälle se, että ovat tummaa puuta, tummalla puulla viilutettuja tai sitten tummaksi/mustaksi maalattuja. Ja täynnä kirjoja.

Vierailija
10/14 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N29

Etsystäkö hankit?

DA-vaatteita löytyy todella helposti ihan ketjuliikkeistäkin, kuten HenkkaMaukalta. Ruudullinen tai "kalanruotokankainen" villakangastakki, suorat mustat tai tummat housut, ehkä vakosamettihousut/hame ja niin paljon ruskeita, tummansinisiä, mustia ja harmaita neulepuseroita kuin vain löytyy. Baskerit ja neulotut kaulahuivit plussaa.

Itse olen löytänyt hyviä takkeja halvalla Sheiniltä. Vaikka sitä on muodikasta haukkua, on takkivalikoima loistava ja isoja kokoja löytyy (toisin kuin kivijalkakaupoista).

Vierailija
11/14 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N29

Etsystäkö hankit?

DA-vaatteita löytyy todella helposti ihan ketjuliikkeistäkin, kuten HenkkaMaukalta. Ruudullinen tai "kalanruotokankainen" villakangastakki, suorat mustat tai tummat housut, ehkä vakosamettihousut/hame ja niin paljon ruskeita, tummansinisiä, mustia ja harmaita neulepuseroita kuin vain löytyy. Baskerit ja neulotut kaulahuivit plussaa.

Itse olen löytänyt hyviä takkeja halvalla Sheiniltä. Vaikka sitä on muodikasta haukkua, on takkivalikoima loistava ja isoja kokoja löytyy (toisin kuin kivijalkakaupoista).

Millä näistä sisustat? - Toisaalta omassa yksiössäni  esillä olevassa rekissä olevia valikoituja vaatteita joku saattaisi kenties pitää sisustuselementtinä vaikka todellisuudessa ovat esillä ja näkyvissä siksi, ettei ole kaappitilaa, johon ne voisin piilottaa,

Vierailija
12/14 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunista. Kaiken krääsän keskellä silmä lepää DA:ssa. Leviäisipä laajalle.

N52

Vierailija
13/14 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosi upea lookki!

Vierailija
14/14 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhoja paksuja kirjoja ja mitä? Oopiumiluola?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän