Miksi naisilla menee iän myötä vaatimukset ylös vaikka taso menee alas?
Tuolla menolla miehet vaan alkaa varaamaan lippuja thaimaaseen.
Kommentit (103)
Tasojankkaajan ininät vol 94372432085672038
sehän on hyvä vaan. Sitkun löytyy se oikea, niin sitoutuvat tosissaan.
Itse ikuinen optimisti. Kyllä se vielä tulee tielleni. Toivon.
Menkää ihmeessä, eikä tarvitse tulla takaisin.
Koska olemme oppineet aikaisemmista huonoista suhteista, että on parempi olla sinkkuna kuin huonossa suhteessa. Ja olemme oppineet, että sellaiset miehet, jotka 'tasottelevat' naisia eivät ole itse erityisen tasokkaita ja pikemminkin kannattaa panostaa sellaiseen mieheen, joka on henkisesti kypsä eikä arvostele naisia ainoastaan pelkän ulkonäön perusteella kuin AP.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhempi nainen ei miestä enää kaipaa kun hormonitoiminta taantuu. Tai nainen kaipaa kumppania, ja on oppinut että suurimmasta osasta ei ole kumppaniksi vaan ovat passattavia kakaroita, joita vanhempi nainen ei enää jaksa.
Näin. Itse vaihdevuodet jo ohittanut nainen. En enää kaipaa seksiä niin että sen takia pelkästään etsisin kumppania. Jos nyt olisi hyvä kumppani, niin seksi varmasti olisi edelleen mukavaa, mutta selibaattikaan ei ole enää mitenkään tuskaista. Jos johonkin miestä kaipaisin, niin elämänkumppaniksi yhdessä vanhenemiseen. Henkisesti kypsää, aikuista ihmistä, joka ei pelkää omia eikä toisen ikääntymismuutoksia, mahdollisia sairauksia yms. Niitä semmoisia miehiä on kovin vähän vapaalla jalalla tarjolla.
Mitä se ehtoopuolen elämänkumppanius sisältää. Tuohon mennessä elämässä
Itse en näe asiaa ollenkaan noin. Olen 53-vuotias. Vanhempani ovat 78 ja 80, ja edelleen elävät hyvää, täyttä elämää. Ei todellakaan mitään pelkkää sairaalan odotushuonetta, vaan kulttuuria, matkoja, mökkeilyä, harrastuksia, yhteiskunnallista aktiivisuuttakin. Hyvällä tuurilla voipi olla vielä paljon hyvää elämää kumppanin kanssa jaettavaksi. Ja jos ei ole hyvä tuuri vaan sairastelee, niin helpompi niistäkin selvitä kaksin kuin yksin. Koskien molempia osapuolia tietysti, kuten mun vanhemmat sanoo, että on yhteistyö- ja avunantosopimus, aina sitä autetaan kellä on vaikeaa.
Mä olen ollut nuoresta saakka saman miehen kanssa, onnellisessa liitossa. Jos jäisin yksin, jatkaisin yksin, en todellakaan tyytyisi vähempään. Sama lopputulema näinkin.
Miksi et mieti samalla miksi vanhat miehet haluaa nuoren nätin naisen? Oma taso niillä miehillä pohjamudissa mutta korkean tason nainen on saatava.
Vierailija kirjoitti:
Jonkuhan ne verot pitää maksaa ja elättää teidät. Myös ne julkisen sektorin suojatyöpaikat pyörii verovaroilla.
Vierailija kirjoitti:
Koska meillä ei ole enää suurta hinkua saada minkäänlaista miestä. Yksin on mukava olla. Jos nyt täydellinen sielunkumppani löytyisi, sitten voisi vielä parisuhdetta harkita, muuten kiitos ei.
Miksi kijoitat "meillä" jos vastaat ainoastaan omasta mielipiteestäsi?
Aivan, sä niputat kaikki miehet "heiksi".
Onko naiset vähän säälittäviä että luulevat komean miehen tuovan heille jotain arvoa elämään. Ne pettää teitä ja sitten itkette.
Mitä sinä aloittaja tuot suhteeseen, että naisen kannattaisi olla suhteessa sinun kanssasi?
Siis sä haluat vanhemman naisen, mutta pidät sitä "tasottomana" mutta ihmettelet miksei se vanhempi nainen halua sinua... xD?
Vierailija kirjoitti:
Onko naiset vähän säälittäviä että luulevat komean miehen tuovan heille jotain arvoa elämään. Ne pettää teitä ja sitten itkette.
ei mun komea mies ole pettänyt... Haluaahan miehetkin kauniita naisia, mikä ero?
Nuorempana uskoi propagandan hyvistä parisuhteista ja "2 lasta, omakotitalo ja kultainen noutaja" -ihanteesta.
Elämä opetti sitten. Mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhempi nainen ei miestä enää kaipaa kun hormonitoiminta taantuu. Tai nainen kaipaa kumppania, ja on oppinut että suurimmasta osasta ei ole kumppaniksi vaan ovat passattavia kakaroita, joita vanhempi nainen ei enää jaksa.
Näin. Itse vaihdevuodet jo ohittanut nainen. En enää kaipaa seksiä niin että sen takia pelkästään etsisin kumppania. Jos nyt olisi hyvä kumppani, niin seksi varmasti olisi edelleen mukavaa, mutta selibaattikaan ei ole enää mitenkään tuskaista. Jos johonkin miestä kaipaisin, niin elämänkumppaniksi yhdessä vanhenemiseen. Henkisesti kypsää, aikuista ihmistä, joka ei pelkää omia eikä toisen ikääntymismuutoksia, mahdollisia sairauksia yms. Niitä semmoisia miehiä on kovin vähän vapaalla jalalla tarjolla.
Mitä se ehtoopuolen elämänkumppanius sisältää. Tuohon mennessä elämässä
Kumpikin osapuoli varmaan tuo lähinnä itsensä ja persoonansa. Että on seuraa, tukeakin jos tarvii. Mutta monet ihmiset nauttii elämästä enemmän kun on joku jonka kanssa jakaa kaikki kokemukset. Ei tarvi tuoda sen ihmeempää kuin aito itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonkuhan ne verot pitää maksaa ja elättää teidät. Myös ne julkisen sektorin suojatyöpaikat pyörii verovaroilla.
Te työtävieroksuvat, mt-ongelmaiset elämänkallut ette elätä yhtään ketään, ette edes itseänne, puhumattakaan verojen maksusta, joten tervemoroheipä ja hei vaan sinne "pilluparatiisiinne", jossa kukaan ei teitä kahdesti vilkaise, koska ei tarpeeksi pätäkkää👋🏻👋🏻👋🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se ehtoopuolen elämän
Kirjoitat tosi ihanasti. Sun vanhemmat ovat varmasti ylpeitä sinusta.
-mies.
Vierailija kirjoitti:
Mies on vähän sellainen juttu, että sen takia itkee joka tapauksessa, joten mieluummin komean kuin ruman miehen takia. Kunnes ikä pelastaa hölmöilyiltä.
Mielenterveysongelmat ja harhaluulot estävät näkemästä selvästi.