Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisilla menee iän myötä vaatimukset ylös vaikka taso menee alas?

Vierailija
25.11.2025 |

Tuolla menolla miehet vaan alkaa varaamaan lippuja thaimaaseen.

Kommentit (121)

Vierailija
101/121 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko AP tyhmä? Tämän palstan mukaan naiset näyttävät paremmilta 45-vuotiaina kuin 25-vuotiaina.

Tottakai siinä samalla vaatimukset nousee, kun vain kaunistuu ikääntyessä.

Tätä minäkin mietin. Miksihän leffatähdet ei hae seuraa jostain vanhainkodista, kerran siellä on niin seksikästä daamia tarjolla? Oikeassa elämässä ahdistaa ja pelottaa oma rupsahtaminen ja nuoret naiset koetaan uhkaksi, vaikka miten täällä selitellään :). Tietty jos on nuorena ollut jonkun menestyjän patjana hetken aikaa voi tulla käsitys, että se on oma taso. No todellisuus on toista.

Vierailija
102/121 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisestä tulee kyllä paljon mielenkiintosempi iän myötä.. ;) Et kyl se taso kuule vaan nousee!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/121 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko naiset vähän säälittäviä että luulevat komean miehen tuovan heille jotain arvoa elämään. Ne pettää teitä  ja sitten itkette.

Ruma mies, joka jättää pettämättä ainoastaan sen vuoksi, että on ruma ja kukaan ei halua tätä ei ole yhtään parempi kuin komea pettävä mies. Ihmisen luonne ja moraali ei myöskään määräydy ulkonäön mukaan. 

Ja jos teoreettisesti olisi pakko valita komea pettävä mies tai ruma petturimies niin eiköhän jokainen mieluummin valitsisi silti sen komean. Onneksi tällaista valintaa ei oikeasti kenenkään tarvitse tehdä ja tuo teoria, että pitäisi valita joko komea petturi tai ruma rehellinen ontuu kyllä pahasti.

Vierailija
104/121 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko AP tyhmä? Tämän palstan mukaan naiset näyttävät paremmilta 45-vuotiaina kuin 25-vuotiaina.

Tätä minäkin mietin. Miksihän leffatähdet ei hae seuraa jostain vanhainkodista, kerran siellä on niin seksikästä daamia tarjolla? Oikeassa elämässä ahdistaa ja pelottaa oma rupsahtaminen ja nuoret naiset koetaan uhkaksi, vaikka miten täällä selitellään :). Tietty jos on nuorena ollut jonkun menestyjän patjana hetken aikaa voi tulla käsitys, että se on oma taso. No todellisuus on toista.

Olen nelikymppinen nainen, enkä pelkää ikääntymistä enkä ulkonäköni muutoksia. Olen hyvässä fyysisessä kunnossa ja pidän itsestäni huolta, mutta tärkeintä minulle on se, etten ylipäätään halua kumppania, joka kiinnostuu vain naisen ulkonäöstä ja iästä ilman mitään syvempää tai älyllistä yhteyttä. Minua kiinnostaa mies, joka on henkisesti kypsä, älykäs ja jakaa kanssani yhteiset arvot ja kiinnostuksen kohteet enkä todellakaan ole kiinnostunut miehestä, joka hakee vain nuorta trophy-vaimoa. 

Vierailija
105/121 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nelikymppinen nainen, enkä pelkää ikääntymistä enkä ulkonäköni muutoksia. Olen hyvässä fyysisessä kunnossa ja pidän itsestäni huolta, mutta tärkeintä minulle on se, etten ylipäätään halua kumppania, joka kiinnostuu vain naisen ulkonäöstä ja iästä ilman mitään syvempää tai älyllistä yhteyttä. Minua kiinnostaa mies, joka on henkisesti kypsä, älykäs ja jakaa kanssani yhteiset arvot ja kiinnostuksen kohteet enkä todellakaan ole kiinnostunut miehestä, joka hakee vain nuorta trophy-vaimoa. 

Lähinnä naurattaa nuo miehet, jotka luulevat, että oltaisiin täysin murtuneita kun he kuolaa jotain 18-vuotiaita. Ihan vapaasti saatte haikailla näiden perään ja me osaamme kyllä etsiä älykkäämpää seuraa. 

Vierailija
106/121 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulevat itsestään liikoja. Naisen taso lähtee jyrkkään laskuun 35-vuoden jälkeen. Yksikään nainen ei kestä tätä faktaa. Ja koska miesten taso vain nousee, niin se suututtaa naisia.

Vierailija
107/121 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nouse naisten vaatimukset, vaan miesten taso laskee nopeammin kuin naisten taso.

Just päin vastoin se menee. Mutta kait sä jotakin kiksejä tosta valehtelusta saat.

Vierailija
108/121 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska järki ja ymmärrys elämästä lisääntyy.

Elämä on aivan liian lyhyt haaskattavaksi ukkoon, joka saa seuraa vain Thaimaasta. Moikka vaan, ei tule ikävä.

Vierailija
109/121 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaimaaseen.

Ei mulla muuta, tervemenoa.

Vierailija
110/121 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulevat itsestään liikoja. Naisen taso lähtee jyrkkään laskuun 35-vuoden jälkeen. Yksikään nainen ei kestä tätä faktaa. Ja koska miesten taso vain nousee, niin se suututtaa naisia.

Yli 35 v. jälkeen ei tarttekaan olla niin pinnallinen, että ulkonäkö olis elämässä iso juttu. Tuollaisia miehiä ei tarvitse myöskään. 

Vierailija
111/121 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten keho vanhenee tutkitusti nopeammin kuin naisen. Siinäpä "tason nousua" miehillä kaljuuntumisineen ja nenäkarvoineen. Verenpaine ja kolesteroli ovat ainoat asiat, joiden taso vanhemmalla miehellä nousee.

Vierailija
112/121 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan naisen vakikumppaniksi sitten kun mulla ei enää seiso.

Sitten jaksan kävellä Munkkiniemessä käsi kädessä samanlaisissa tuulipuvuissa.

Ei sitä niin vaan oteta, pitää olla myös jotain annettavaa. Muuten nainen kävelee mielummin yksin ja kuuntelee äänikirjaa. 

Vierailija
113/121 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ikää kertyy, hormonit muuttuu. Seksihalut ohjaa vähemmän ja miellyttämisen tarve vähenee. Samalla ymmärtää paremmin, mitä kaipaa.

Lämminsydämiset, henkisesti tasapainoiset miehet löytää aina naisen ulkonäöstä riippumatta. Niitä vaan ei riitä kaikille heitä arvostaville naisille. 

Vierailija
114/121 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla mies voi parantaa esimerkiksi vaikka mun elämää? Rahaa on tarpeeksi omaan elämään, saan tehdä mitä haluan enkä kaipaa ketään nurkkiin pyörimään.

Vierailija
115/121 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otan naisen vakikumppaniksi sitten kun mulla ei enää seiso.

Sitten jaksan kävellä Munkkiniemessä käsi kädessä samanlaisissa tuulipuvuissa.

Ei sitä niin vaan oteta, pitää olla myös jotain annettavaa. Muuten nainen kävelee mielummin yksin ja kuuntelee äänikirjaa. 

Ei tosiaan ole jonoa vanhenevan miehen tulevaksi omaishoitajaksi.

Vierailija
116/121 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsos kun viimeistään nelikymppisenä nainen oivaltaa, että hänellä ei ole mitään tarvetta tyytyä sinuun. Jopa yksin on parempi. Lisäksi en ihan kauheasti metelöisi muiden tasosta, jos en itse osaisi edes taivuttaa Thaimaan nimeä oikein. 

Vierailija
117/121 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät tule koskaan käsittämään tätä, koska tyypillinen mies on itse niin täysin riippuvainen parisuhteesta. Näiden elämästä ei tule mitään, jos ei ole joku hoitamassa ja passaamassa. Nainen sen sijaan ymmärtää viimeistään keski-iässä, että yksin oleminen on ihan varteenotettava vaihtoehto ja aina parempi kuin huono suhde. 

Vierailija
118/121 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä nyt taas?

Minä ainakin olen paljon tasokkaampi kumppani nyt 47-vuotiaana kuin koskaan aiemmin. Olen oppinut paljon itsestäni ja elämästä, kasvanut aikuiseksi, osaan ottaa vastuun omasta käytöksestäni ja toisaalta myös pitää ihmissuhteissa terveet rajat. Täytettyäni 40 laitoin myös elämäntavat kuntoon: syön terveellisesti, nukun riittävästi ja urheilen. Osaan pukeutua ja laittautua niin että parhaat puoleni korostuvat. Huumorintajuni on monipuolisempaa kuin ennen, elämänasenteeni valoisa ja itsetunto-ongelmat eivät vaivaa kuten nuorena. Olen utelias elämää kohtaan ja harrastan monipuolisesti mutta en suorita elämääni vaan otan rennosti ja nautin.

Treffailen 38-vuotiasta miestä, jolla riittäisi vientiä omassa ikäluokassaankin, joten tuskin hänkään minua kovin matalatasoisena pitää. :)

Mietin juuri tätä samaa. Mä olin nuorena oikeasti surkea kumppani ja nolottaa nykyään ajatella kaikkea sitä draamaa mitä järjestin huonon itsetuntoni, epävarmuuteni ja surkeiden kommunikointitaitojeni takia. Jos jonkun miehen mielestä olin silloin tasokkaampi kuin nyt vain siksi että olin nuorempi, niin tuo mies on idiootti enkä minua kiinnosta mitä idioottimies haluaa koska en ole itse kiinnostunut hänestä. 

Muutenkin tämä on ihan absurdia ajattelua miehiltä. Miksi yksikään nainen haluaisi miehen joka ajattelee noin? Miten sellaisen miehen kanssa voisi olla pitkässä suhteessa tai perustaa perheen? Sehän tarkoittaisi että pitäisi itse lakata vanhenemasta, eli elämästä, jotta miehen arvostus pysyisi? Ihan hirveä tulevaisuudenkuva. On jotenkin surkuhupaisaa miten miehet päivästä toiseen julistavat tällaista ajattelutapaa ja sitten ihmettelevät kun naiset, nuoret tai vanhat, eivät enää halua parisuhdetta. No onpa kumma, ettei halua elää ihmisen kanssa joka arvostaa sinussa vain asiaa joka väistämättä katoaa ja tulevaisuudessa siintää vain oman puolison halveksunta ja arvon lasku hänen silmissään. Tosi kumma...

Vierailija
119/121 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nelikymppinen nainen, enkä pelkää ikääntymistä enkä ulkonäköni muutoksia. Olen hyvässä fyysisessä kunnossa ja pidän itsestäni huolta, mutta tärkeintä minulle on se, etten ylipäätään halua kumppania,

Mä olen 46, ja mun tyttäreni on 24. Musta outoa on tuo väittämä nuorten naisten kokemisesta uhaksi. Nuoret naiset ovat hyviä tyyppejä, kuten mekin aikanaan, mutta mitään kadehdittavaa ei heidän asemassaan ole. Jos joku mies heitä jahtaa, siinäpähän jahtaa. Oma on immuuni, sitä se kasvatustyö teettää, mutta jos nyt höpsähtäisi johonkin nuoreen, saisi mennä. Täällä ei yhtään tavoiteta keski-ikäisen naisen ajatusmaailmaa. Me ollaan ihan itse sen keskiössä, eivät miehet tai edes nuoret naiset.

Vierailija
120/121 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei hei, luuserit! Älkää tulko takaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme