Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisilla menee iän myötä vaatimukset ylös vaikka taso menee alas?

Vierailija
25.11.2025 |

Tuolla menolla miehet vaan alkaa varaamaan lippuja thaimaaseen.

Kommentit (103)

Vierailija
41/103 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Thaimaahan? Hanki mieluummin seksinukke, sen sukua ei tarvitse elättää eikä se eroa sinusta heti Suomeen päästyään.

Vierailija
42/103 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko naiset vähän säälittäviä että luulevat komean miehen tuovan heille jotain arvoa elämään. Ne pettää teitä  ja sitten itkette.

Ruma mies, joka jättää pettämättä ainoastaan sen vuoksi, että on ruma ja kukaan ei halua tätä ei ole yhtään parempi kuin komea pettävä mies. Ihmisen luonne ja moraali ei myöskään määräydy ulkonäön mukaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/103 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyvä että on kriteerejä. Mun mielestä jotkut menee parisuhteeseen vaan parisuhteen takia, kun pitäisi mennä sen takia että nyt löytyi oikea tyyppi.

Vierailija
44/103 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menkää ihmeessä, eikä tarvitse tulla takaisin.

Jonkuhan ne verot pitää maksaa ja elättää teidät. Myös ne julkisen sektorin suojatyöpaikat pyörii verovaroilla.

Älä sitten itke siellä Thaimaasessasi kun oot vanhana makuuhaavoissasi jossain perähuoneessa kotiapulaisen hoidettavana etkä Suomessa laadukkaammassa hoidossa. Kipulääkkeeksi saat viinaa ja yrttejä.

T. Sairaanhoitaja julkiselta puolelta

Vierailija
45/103 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin tajusin, että pelkästään hyvällä miehellä on minulle jotain arvoa. Olen ennemmin yksin kuin miehen kanssa, jonka kanssa ei tarpeet täyty. 

Eli olet yksin.....hahaaa

Vierailija
46/103 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin tajusin, että pelkästään hyvällä miehellä on minulle jotain arvoa. Olen ennemmin yksin kuin miehen kanssa, jonka kanssa ei tarpeet täyty. 

??

Vierailija
47/103 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset vaatii tunnetaidoissa ja elämäntavoistaan vertaistaan. Monelle miehelle valitettavan korkea vaatimus.

Vierailija
48/103 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähimmäisvaatimuksena on, että mies osaa taivuttaa sanan maa

Maa, maan, maat, maaseen. Iha helppoa!

maaseen?

Vierailija
49/103 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jonkuhan ne verot pitää maksaa ja elättää teidät. Myös ne julkisen sektorin suojatyöpaikat pyörii verovaroilla.

Te työtävieroksuvat, mt-ongelmaiset elämänkallut ette elätä yhtään ketään, ette edes itseänne, puhumattakaan verojen maksusta, joten tervemoroheipä ja hei vaan sinne "pilluparatiisiinne", jossa kukaan ei teitä kahdesti vilkaise, koska ei tarpeeksi pätäkkää👋🏻👋🏻👋🏻

Money money money

Vierailija
50/103 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole sama, mutta vastaapas nyt selkeästi, miksi naisen pitäisi ottaa huono mies, josta ei tykkää? Kysyin jo aiemmin, mutta kukaan ei ole vastannut.

Vierailija
51/103 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska meillä ei ole enää suurta hinkua saada minkäänlaista miestä. Yksin on mukava olla. Jos nyt täydellinen sielunkumppani löytyisi, sitten voisi vielä parisuhdetta harkita, muuten kiitos ei.

Tämä! Viihdyn niin hyvin yksinäni että saa olla aivan helvetin hyvä mies että edes harkitsisin tämän yksinolon vaihtamista parisuhteeseen. Mulle on ihan sama vaikka miehet hakisi vaimot Thaimaasta! 

Vierailija
52/103 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähimmäisvaatimuksena on, että mies osaa taivuttaa sanan maa

Maa, maan, maat, maaseen. Iha helppoa!

maaseen?

Ks. aloitusviesti

Vierailija
53/103 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te työtävieroksuvat, mt-ongelmaiset elämänkallut ette elätä yhtään ketään, ette edes itseänne, puhumattakaan verojen maksusta, joten tervemoroheipä ja hei vaan sinne "pilluparatiisiinne", jossa kukaan ei teitä kahdesti vilkaise, koska ei tarpeeksi pätäkkää👋🏻👋🏻👋🏻

Money money money

Joko menolippusi tilattu ja matkalaukut pakattu? Koskas alat kalppia sinne "Thaimaasees" ? 

Vierailija
54/103 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisenahan minä voin vaatia ihan mitä huvittaa. Kun ei haittaa yhtään vaikkei miestä olisi mailla halmeilla. Oikeasti me naiset saadaan aina mies kun vaan sormia napsautetaan.  Niinhän palstamiehet on jankuttaneet vuosikausia joten mitä nyt sitten ihmettelette, me ollaan vaan alettu uskomaan teidän väitteet ja nostettu rimaa reilusti kun kerran on mistä valita. Aina saa miehen jos vaan haluaa. Sopeutukaa.

Oliko sulla muuta?

Vierailija
55/103 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on hyvä että on kriteerejä. Mun mielestä jotkut menee parisuhteeseen vaan parisuhteen takia, kun pitäisi mennä sen takia että nyt löytyi oikea tyyppi.

Liikaa päästään sekaisin olevia ukkoja :(

Vierailija
56/103 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen keskisestä Suomesta. Etelässä on kuulema tasokkaita nuoriakin miehiä vapaana. Aion matkustaa Turkuseen niitä katsastamaan, nimittäin eurossa löytyy. 

Vierailija
57/103 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
58/103 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Money money money

Joko menolippusi tilattu ja matkalaukut pakattu? Koskas alat kalppia sinne "Thaimaasees" ? 

Miksi minä sinne menisin? En ole mies.

Vierailija
59/103 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhempi nainen ei miestä enää kaipaa kun hormonitoiminta taantuu. Tai nainen kaipaa kumppania, ja on oppinut että suurimmasta osasta ei ole kumppaniksi vaan ovat passattavia kakaroita, joita vanhempi nainen ei enää jaksa.

Seksi on minusta aivan yhtä kivaa kuin nuorempanakin. Mutta pelkän seksin takia en ala miestä ottamaan. Loppupeleissä seksi on hyvin pieni osa elämää. 

Vierailija
60/103 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla taso muka menee alas? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi