Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisilla menee iän myötä vaatimukset ylös vaikka taso menee alas?

Vierailija
25.11.2025 |

Tuolla menolla miehet vaan alkaa varaamaan lippuja thaimaaseen.

Kommentit (103)

Vierailija
1/103 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

N

Vierailija
2/103 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin tajusin, että pelkästään hyvällä miehellä on minulle jotain arvoa. Olen ennemmin yksin kuin miehen kanssa, jonka kanssa ei tarpeet täyty. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/103 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempi nainen ei miestä enää kaipaa kun hormonitoiminta taantuu. Tai nainen kaipaa kumppania, ja on oppinut että suurimmasta osasta ei ole kumppaniksi vaan ovat passattavia kakaroita, joita vanhempi nainen ei enää jaksa.

Vierailija
4/103 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska meillä ei ole enää suurta hinkua saada minkäänlaista miestä. Yksin on mukava olla. Jos nyt täydellinen sielunkumppani löytyisi, sitten voisi vielä parisuhdetta harkita, muuten kiitos ei.

Vierailija
5/103 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhempi nainen ei miestä enää kaipaa kun hormonitoiminta taantuu. Tai nainen kaipaa kumppania, ja on oppinut että suurimmasta osasta ei ole kumppaniksi vaan ovat passattavia kakaroita, joita vanhempi nainen ei enää jaksa.

Näin. Itse vaihdevuodet jo ohittanut nainen. En enää kaipaa seksiä niin että sen takia pelkästään etsisin kumppania. Jos nyt olisi hyvä kumppani, niin seksi varmasti olisi edelleen mukavaa, mutta selibaattikaan ei ole enää mitenkään tuskaista. Jos johonkin miestä kaipaisin, niin elämänkumppaniksi yhdessä vanhenemiseen. Henkisesti kypsää, aikuista ihmistä, joka ei pelkää omia eikä toisen ikääntymismuutoksia, mahdollisia sairauksia yms. Niitä semmoisia miehiä on kovin vähän vapaalla jalalla tarjolla.

Vierailija
6/103 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähimmäisvaatimuksena on, että mies osaa taivuttaa sanan maa

Vierailija
7/103 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset nyt vaan on sellaisia että ne pitää itseään kauniina vaikka 100 vuotiaanakin vielä.

Vierailija
8/103 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko että esim vanhempi äitisi ottaa "huonon miehen" vain koska on iäkäs? Vai toivotko näitä huonoja kumppaneita vain randomeille naisille?

Vierailija
9/103 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin tajusin, että pelkästään hyvällä miehellä on minulle jotain arvoa. Olen ennemmin yksin kuin miehen kanssa, jonka kanssa ei tarpeet täyty. 

Meitä miehiäkin on jotka ajattelevat samalla tavalla. Ehkä eri tarpeet, mutta kuitenkin.

Olisi mahtavaa tavata nainen jonka kanssa jakaa ja kokea elämää.

Vierailija
10/103 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin. Itse vaihdevuodet jo ohittanut nainen. En enää kaipaa seksiä niin että sen takia pelkästään etsisin kumppania. Jos nyt olisi hyvä kumppani, niin seksi varmasti olisi edelleen mukavaa, mutta selibaattikaan ei ole enää mitenkään tuskaista. Jos johonkin miestä kaipaisin, niin elämänkumppaniksi yhdessä vanhenemiseen. Henkisesti kypsää, aikuista ihmistä, joka ei pelkää omia eikä toisen ikääntymismuutoksia, mahdollisia sairauksia yms. Niitä semmoisia miehiä on kovin vähän vapaalla jalalla tarjolla.

Mitä se ehtoopuolen elämänkumppanius sisältää. Tuohon mennessä elämässä kumminkin jo läpikäyty käsikirjoitetut vaiheet, joten maalisuorahan on lähinnä sairaalan odotushuonetta. Ei kysytty mutta yhtä hyvin voidaan kysyä, että mitä nainen tuo miehen elämään varsinkaan tuossa vaiheessa. 

Vierailija
11/103 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme komeita ja varakkaita, viisaita ja opimme sen että kyllä yksin selviää mutta kaksin on kauniimpaa.

Senpä takia haemme nuorempia miehiä, että matsaavat!

Vierailija
12/103 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks pitäis ottaa huono mies jos on itsellä ikää? Sitäpaitsi vanhat naiset jotka ovat eronneet on varmaan olleet sitten huonossa suhteessa,  luuletko että ne haluaa tehdä saman virheen uudelleen?

Vierailija
13/103 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ole nimenomaan miesväen ongelma, että viisikymppisen, harvahiuksisen ja hampaattoman ukon pitää saada nuori ja kaunis nainen. 

Vierailija
14/103 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maa, maan, maat, maaseen. Iha helppoa!

Vierailija
15/103 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko minulle yksityiskohtaisesti ja selkeästi, mitä teen huonolla miehellä? Miksi ottaisin miehen, josta en tykkää. 

Voin sitten auttaa niissä Thaimaan-matkan järjestelyissä.

Vierailija
16/103 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mielestäsi vanhemman naisen pitää ottaa tosi "huono tasoinen mies " eli joka alkoholisti vai.... 

Vierailija
17/103 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene, rummelit täällä vain valehtelevat kun eivät kelpaa kenellekään. 

Vierailija
18/103 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iän kanssa oppii näkemään sen, mikä on oikeasti tärkeää.

Oikeasti tärkeää ei ole se, että on joku nuija käsipuolessa. 

Vierailija
19/103 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tää ap onkin provo ja tahallaan kirjoittaa noin, mut leikitään vähän aikaa mukana ;)

Vierailija
20/103 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, miten kauniina nainen itseään pitää, tuskin vaikuttaa kovin paljoa siihen, millainen kumppani on hakusessa. Jos tässä ketjussa puhutaan "ikääntyneistä", sanotaan vaikka lastentekovuodet ylittäneistä, niin ulkonäkökriteerejä tämän ikäisillä naisilla on vähemmän. Kuten joku tässä jo kirjoittikin, luonne, hyväntahtoisuus ja tunnetaidot ovat niitä, mitä haetaan. Ei kukaan ota mitään koditonta rappioalkoholistia, koska pitää itseään rumana. Muistakaa miehet, teidän ei tarvitse olla parempia kuin muut miehet. Riittää, että teidän kanssanne elämä on parempaa kuin yksin. Tämäkin tuntuu olevan liikaa vaadittu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme