Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älä pilaa ulkonäköäsi, varsinkaan nuori nainen ottamalla naurettavia ala-arvoisia tatuointeja näkyviin paikkoihisi

Vierailija
25.11.2025 |

vanhempana kadut niin kuin minäkin

Kommentit (185)

Vierailija
161/185 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tero Kivinen on oikeustieteen tohtori. Hänellä on myös runsaasti tatuointeja kasvoissaan ja ympäri kehoaan.

https://yle.fi/a/74-20064421

Töissä Helsingin Yliopistolla ja tutkii Eläinjuridiikkaa. Ei varmaan saisi töitä yhdestäkään asianajotoimistosta ja on yliopiston suojatyöpaikassa. 

Yliopisto suojatyöpaikka? 

Vierailija
162/185 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihmettelen sitä, kun joku sanoo esimerkiksi ottaneensa tatuoinnin rakkaan isänsä muistoksi, ja sitten se kuva on niskassa! Peilin avullako hän sitä rakasta isäänsä muistelee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/185 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On työpaikkoja, joissa ei voi olla tatuointeja. Ainakaan näkyviä.

On myös työpaikkoja, joissa tatuoinneilla ei ole mitään merkitystä, kuten oma työpaikkana konsulttitoimistossa. Keskiliksa meillä on 5200 € / kk ja porukalla on vaikka minkälaista kuvaa.

Miten kuvittelet että leijumisesi kuukausipalkallasi muuttaa ihmisten käsitystä sinusta? Aivan oikein.

Vierailija
164/185 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeämpää on olla ottamatta turbohuulia, puhumattakaan isommista kasvo-operatioista malliin K Beckinsale, mitä sai tänään hämmästellä Internetissä, mutta samaa mieltä. Myös lävärit nono.

Vierailija
165/185 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa etten ole enää nuori vaan keski-ikäinen eikä tarvitse ottaa neuvoja vastaan joltain  nimettömältä keskustelupalstan tyypiltä. 

Kello 13 tatuointiaika, kymmenes tatuointi. Eikä kaduta kuulkaa tippaakaan edes se ysärin tribaali.

Vierailija
166/185 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuointi on pysyvä muistutus omasta tyhmyydestä.

Ja mielenterveyden ongelmista.

Vierailija
167/185 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten oot vaan kateellinen persaukinen jolla ei ole varaa ottaa yhtäkään tatuointia

Vierailija
168/185 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua tätä jatkuvaa kirjoittelua täsrä aiheesta. 

Minä en pidä parsakaalista, joten en osta parsakaalia tai syö parsakaalia. En silti kirjoittele täällä joka toinen päivä siitä, miten en tykkää parsakaalista, miten näin naapurin ostavan parsakaalua tai miten monet ihmiset pilaavat ruoan parsakaalilla. 

Jostain syystä tatuointeja karsastavat palstaulisevat asiasta jatkuvasti.

Vierailija
169/185 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöhäistä varoitella, otin jo opiskeluaikana vuosia sitten tatutoinnin kaulalle.

N35, tekniikan tohtori, naimisissa, yksi lapsi, palkka 6900 e/kk, eli näin huonosti mulle kävi.

Vierailija
170/185 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tatuoinnit kertovat että henkilön elämänhallinta on ollut hukassa.

Kyllä. Ja miksi kukaan sallii tuollaisen iholaminoinnin? Peittää sen sitten vaatteilla! Maksaa siitä satoja euroja, talvisaikaan näkee niitä vaan kunnolla peilistä suihkussa käydessään. Amerikassa ei ole enää mikään juttu, tatskapoistajat tienaavat eikä ole kaikille ihan yksinkertainen juttu!

Vierailija
171/185 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myöhäistä varoitella, otin jo opiskeluaikana vuosia sitten tatutoinnin kaulalle.

N35, tekniikan tohtori, naimisissa, yksi lapsi, palkka 6900 e/kk, eli näin huonosti mulle kävi.

Olet silti ja aina tatuoitu lumppu.

Vierailija
172/185 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muita varten pitäisi näyttää hyvältä? Mitä siitä saa itselle, että näyttää muita varten hyvältä? Ihme oletus, että joku nainen eläisi vain miehiä varten.

Minulla ei ole tatuointeja tai lävistyksiä.

Vierailija
173/185 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sinulle kuuluu mitä kukakin iholleen ja rahoilleen tekee

Vierailija
174/185 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks työkaveri otti kännissä Thaimaassa järkyttävän suttuisen ison kukkatatuoinnin käsivarteen, hirveän näköinen.

Vierailija
175/185 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Black, blaa. Eiköhän se ole makuasia, joten jokainen tekee haluamallaan tavalla.  Se mikä sinusta on rumaa,on toisen mielestä kaunista. 

Joten shut up. Tollanen arvostelu antaa sinusta sellasen kuvan, että olet konservatiivinen niuho jonka mielestä itse on aina oikeassa ja muut väärässä. Voin kertoa, että sinä et ole mielipiteines aina oikeassa, eikä kannata antaa itsestään semmosta kuvaa. 

Vierailija
176/185 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ennenkin esim. varkaat polttomerkittiin. Miksei siis myös mielenvikaiset?

Vierailija
177/185 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuoinnin saa poistatettua laserilla. Lisäksi jos niitä ottaa sopivan kokoisina ja sellaisiin kohtiin että saa piiloon tai peitettyä peitevärillä, niin mikä ongelma? Kuvat kannattaa harkita pitkään, hankkia sellaisia joilla on merkitys. Mielellään siistejä.

Enemmän minua huolestuttaa kun nuoret naiset ottaa botoxia ja täyteaineita, ne vasta kasvot pilaavat lopullisesti, ja kun ne on kehitelty vasta keski-ikäisille vaikka harhaanjohtavasti mainostetaan muka ennalta ehkäisevinä! Täyteaine venyttää ihoa ja vaatii sitä lisää ja lisää esim. poskissa ja leuassa, muuten venynyt iho roikahtaa. Siksi se pitäisi laittaa ihoon joka roikkuu, eikä nuoreen terveeseen ja kiinteään ihoon. Täyteaineet kapseloituu ihoon, eivätkä välttämättä poistu luonnollisesti. Tuolloin ne on poistettava kirurgisesti kun sulattavat vasta-aineet eivät tehoa kaikkialla.

Samoin huulitäytteet, venyttävät huulten kudosta, ja arpikudoksen lisä

Ei se niin yksioikoista ole. Olen 60+ mummeli ja minulle on laitettu vuosia sittn maltillisesti täyteainetta pariin paikkaan kasvoissa. Ei ole kapseloitunut, ja niissä on luonnollista ainetta, joka  vuosien myötä  häviää itse .Eikä myöskään mitenkään iho ole venynyt, vaan edelleen  on kaunis ja kiinteä. Ei sitä litrakaupalla tuutata, vaan millejä    😁 

Vierailija
178/185 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa etten ole enää nuori vaan keski-ikäinen eikä tarvitse ottaa neuvoja vastaan joltain  nimettömältä keskustelupalstan tyypiltä. 

Kello 13 tatuointiaika, kymmenes tatuointi. Eikä kaduta kuulkaa tippaakaan edes se ysärin tribaali.

Aika tylsää elämää, jos tatuoinnilla sitä täytät

Vierailija
179/185 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten oot vaan kateellinen persaukinen jolla ei ole varaa ottaa yhtäkään tatuointia

Aika naurettava kommentti 😁  Fiksu keksii parempia rahankäyttötapoja

-eri -

Vierailija
180/185 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yks työkaveri otti kännissä Thaimaassa järkyttävän suttuisen ison kukkatatuoinnin käsivarteen, hirveän näköinen.

No tuskin kukaan ottaa tatuointia selvin päin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä