Älä pilaa ulkonäköäsi, varsinkaan nuori nainen ottamalla naurettavia ala-arvoisia tatuointeja näkyviin paikkoihisi
Kommentit (185)
Ennenkaikkea järkyttävän näköisiä. Ei varmempaa erektion teppajaa ole kuin nainen jolla toinen käsivarsi täyteen tatuoitu ja usein vielä punaiset hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatuointi on pysyvä muistutus omasta tyhmyydestä.
Ja mielenterveyden ongelmista.
Tai sitten oot vaan kateellinen persaukinen jolla ei ole varaa ottaa yhtäkään tatuointia
Eikait niistä nyt maksaa tarvi? Kuinka tyhmä täytyy olla että maksaa siitä että on tulevaisuudessa ruma?
Vierailija kirjoitti:
Ehdoton EI! läväreille ja tatskoille. Korvarenkaat on ok, mutta ei mitään korvanlehtien venyttvmistä, eikä rumia korvakoruja. NiiN!
Kerrotko minulle, et millaiset ovat rumat korvakorut, etten vain vahingossa laita sellaisia.. 🤭
Vierailija kirjoitti:
Mä en tajua tätä jatkuvaa kirjoittelua täsrä aiheesta. Minä en pidä parsakaalista, joten en osta parsakaalia tai syö parsakaalia. En silti kirjoittele täällä joka toinen päivä siitä, miten en tykkää parsakaalista
Se on varmaan täällä jotain trollailua, kun tietävät sen aina kirvoittavan puolestelevia vastauksia.
Fakta tosin on, että huomattavan moni suomalainen nainen on näin pienessä maassa tatoitu. Moni ihailee vaaleaa pohjoismaista tervettä ihoa ja kroppaa, ja täkäläiset sankoin joukoin töhrivät sen täyteen kuin entisajan merimiehet. Ei tämä tosin ole suomalainen ilmiö, samaa löytyy myös mm. Ruotsista paljon. Esimerkiksi naisten sääret ovat kauneinta mitä on, kun taas vaikkapa reisitatuointi on sieltä hirveimmästä päästä.
Tatuoinneissahan ei oikeasti HYVIN tehtyinä, eli kalliilla, ole sinänsä taidemuotona vikaa. Miettii vaikka japanilaisia perinnetatskoja. Mutta halvalla naapuripajasta jonkun räpellyksen ostava Milla ei saa ihan samaa laadullista lopputulosta.
Redditissä on ketju nimeltä /tattooadvice. Siellä ihmiset postaavat toinen toistaan vähän epäonnistuneempia tatskoja, ja kyselevät mitä olisi tehtävissä. Tuon lueskelu on aika hyvä keino pois tatuointikuumeesta.
Mistäs tuon lumpun tuohon repäisit? Tatuoitu toki olen, kerroin jo sen.