Älä pilaa ulkonäköäsi, varsinkaan nuori nainen ottamalla naurettavia ala-arvoisia tatuointeja näkyviin paikkoihisi
Kommentit (134)
Vierailija kirjoitti:
Mun esihenkilöllä on käsivarret täynnä tatuointeja. Ovat vielä rumia. mm. saunavihta tatuoitu. Käyttää myös työelämän viesteissä hymiöitä. Ei ole kovin uskottava. Antaa aika teinimäisen vaikutelman nämä tatuoinnit ja hymiöt.
Minunkin esihenkilö on tatuoitu ja muutenkin räväkkä ukonäöltään ja kyseessä on lähemmäs 60 vuotias nainen, todella asiallinen ja osaava, paras esihenkilö, joka minulla on ollut tähän mennessä (:
Vladimir Franz on tsekkiläinen teatteri- ja oopperasäveltäjä. Franz oli ehdolla vuoden 2013 presidentinvaalissa. Franzin ihosta noin 90 prosenttia on tatuoitu. Hän toimii opettajana Prahan elokuva-akatemiassa.
Vierailija kirjoitti:
Mun esihenkilöllä on käsivarret täynnä tatuointeja. Ovat vielä rumia. mm. saunavihta tatuoitu. Käyttää myös työelämän viesteissä hymiöitä. Ei ole kovin uskottava. Antaa aika teinimäisen vaikutelman nämä tatuoinnit ja hymiöt.
Silti on sinun esihenkilösi eikä toisin päin?
Mun tyttärellä oli pieni tatuointi sellaisessa paikassa, mikä ei normaalisti näy. Nyt harmittelee tatuointia ja on käynyt muutaman kerran jo poistattamassa sitä. On kuulemma kivuliasta :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen jo 40v. Miten on ap, saanko jo ottaa tatuoinnin vai pitääkö vieläkin miellyttää jonkin kuvitteellisen miehen ulkonäkövaatimuksia?
Miksi teikätäti kuvittelee, että kyse olisi vain miesten miellyttämisestä? Kuvitteletko oikeasti, ettei tatuointisi vaikuttaisi yhdenkään naisen mielipiteeseen sinusta?
Ja mikä on se syy että minun tulisi miettiä muiden mielipidettä minusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tero Kivinen on oikeustieteen tohtori. Hänellä on myös runsaasti tatuointeja kasvoissaan ja ympäri kehoaan.
Ei kai kukaan väittänyt, että tatuoinnit estäisivät opiskelun. Onko Tero Kivinen Suomen menestyneimpiä ja kovapalkkaisimpia juristeja?
- En välttämättä voi ulkonäköni vuoksi olla kaikkien edessä uskottava, Kivinen sanoo.
- Tällä naamalla tiettyjen isojen asianajotoimistojen ovet eivät varmastikaan aukenisi.
Vaikka ulkonäkö voi aiheuttaa ennakkoluuloja työelämässä, Kivisen mielestä tärkeintä on olla oma itsensä:
Oma itsensä, siis sillä tavalla että haluaa peittää oman ihonsa?
Ihosta suurin osa on yleensä joka tapauksessa peitetty vaatteiden alle.
Kasvojen ihon peittäminen tai ulkonäön muokkaaminen meikillä on hyvin yleistä naisilla, joissain ammateissa sitä jopa odotetaan. On vähitellen yleistymässä miehilläkin.
Vaalea kaunis iho monilla ja sitten niitä
kaameita tatuointeja todella oksettavia katsella.
Lisäksi kun vanhenet näyttävät ryppykasoilta..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen jo 40v. Miten on ap, saanko jo ottaa tatuoinnin vai pitääkö vieläkin miellyttää jonkin kuvitteellisen miehen ulkonäkövaatimuksia?
Miksi teikätäti kuvittelee, että kyse olisi vain miesten miellyttämisestä? Kuvitteletko oikeasti, ettei tatuointisi vaikuttaisi yhdenkään naisen mielipiteeseen sinusta?
Lapsenomainen kommentti. Teet niin ihan jokainen päivä joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"No heh heh. Tässä vaiheessa uraa se on se näyttö joka merkkaa diileissä ja rekrytoinneissa. Niin kauan kun ei ole naamataulussa hakaristiä tai muuta leimaavaa niin ketään ei kiinnosta."
Sä oletkin täti-ihminen etkä nuori nainen. Kovasti yrität silti meille (tai ehkä itsellesi) vakuutella tatuointiesi merkityksettömyyttä.
No ap itse väitti avauksessaan, että vanhempana naiset katuvat kuviaan, että saa kai tähän vastata vanhemmat naisetkin.
Huoh. Totta kai on kyse joka ikisestä naisesta.
Finnair taitaa olla niitä ainoita työpaikkoja jossa työasun ulkopuolella näkyvät tatuoinnit eivät käy. Sekin on perusteltu ihan järkevästi, jotkut lennot suuntautuvat maihin jossa tatuointeihin suhtaudutaan tiukemmin.
Vaatteitten alta ei yksikään työnantaja rupea kenenkään tatskoja syynäämään, jos tiukille menee, riittää että ne saa tarvittaessa peitettyä vaikka meikillä
Rakastan mun tatuointeja (9kpl), olen esihenkilöasemassa ja pidän muutenkin omasta tyylistäni. Saan kaikki tatuointini piiloon niin halutessani eli ovat olkavarsi/selkä/reisi-alueella (t-paidassa ja lyhyessäkään hameessa niitä ei näy). En ole ottanut kuviani muita kuin itseäni varten, en esim. ns trendien mukaan ja kaikkia olen harkinnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tero Kivinen on oikeustieteen tohtori. Hänellä on myös runsaasti tatuointeja kasvoissaan ja ympäri kehoaan.
Ei kai kukaan väittänyt, että tatuoinnit estäisivät opiskelun. Onko Tero Kivinen Suomen menestyneimpiä ja kovapalkkaisimpia juristeja?
- En välttämättä voi ulkonäköni vuoksi olla kaikkien edessä uskottava, Kivinen sanoo.
- Tällä naamalla tiettyjen isojen asianajotoimistojen ovet eivät varmastikaan aukenisi.
Vaikka ulkonäkö voi aiheuttaa ennakkoluuloja työelämässä, Kivisen mielestä tärkeintä on olla oma itsensä:
ÖÖÖÖÖÖH! Onpa 60-luvulta noi mielipiteet! En hyväksy! Öööööööh!
- Jenny-Jannica, 65 tatuointia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muiden ihmisten mielupiteet on ehkä yleisen syy hankkia tatuointi. Niillä osoitetaan MUILLE omaa persoonallisuuttaan ja kuulumista johonkin leiriin, jonka määrittää mm. musiikkimaku tai eläimet.
Kapteeni Lingman on myös esimerkki siitä että kokovartalotatuointi ei ole este sille että voi olla samalla myös vaikkapa upseeri ja herrasmies.
https://suomitrends.com/nico-lingman-tatuoitu-upseeri-ja-somevaikuttaja/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muiden ihmisten mielupiteet on ehkä yleisen syy hankkia tatuointi. Niillä osoitetaan MUILLE omaa persoonallisuuttaan ja kuulumista johonkin leiriin, jonka määrittää mm. musiikkimaku tai eläimet.
Lähde?
En ole nähnyt yhdelläkään lääkärillä tatuointeja. Lähihoitajilla on mitä rumempia ja mauttomampia tatskoja ja osalla lävistyksiä naamassa. Minusta ainakin lävistykset pitäisi kieltää hoitohenkilökunnalta kokonaan. Eli kyllä tatuoinnit/lävistykset korreloi alhaiseen koulutustasoon.
Vierailija kirjoitti:
Tatuointi on pysyvä muistutus omasta tyhmyydestä.
Tämä! Mikään ei ole rumempaa kuin nainen, jolla on paljon tatuointeja. Niin white trash -meininkiä, ku vaan voi olla.
Mies, jolla on paljon näkyviä tatskoja on myös iso turn off. Siisti iho on kaunis ja enemmän vetää puoleensa tällaiset "old school", perinteiset miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ÖÖÖÖÖÖH! Onpa 60-luvulta noi mielipiteet! En hyväksy! Öööööööh!
- Jenny-Jannica, 65 t
Kivinen kuitenkin korostaa, ettei ole kohdannut töissä negatiivisia tilanteita tatuointiensa vuoksi:
No ap itse väitti avauksessaan, että vanhempana naiset katuvat kuviaan, että saa kai tähän vastata vanhemmat naisetkin.