Älä pilaa ulkonäköäsi, varsinkaan nuori nainen ottamalla naurettavia ala-arvoisia tatuointeja näkyviin paikkoihisi
Kommentit (134)
Vierailija kirjoitti:
Tatuoidusta naisesta tai miehestä tulee auttamattomasti WT vaikutelma. Ei voi mitään. En ikinä voisi olla vakavassa suhteessa tatuoidun tai ankkahuulisen naisen kanssa. Voin panna, mutta en enempää.
No nehän on WT-ihmisiä, eikö ole hyvä että se asia on selkeästi heti näkyvillä?
Ei pidä miestenkään ottaa niitä. On ruman näköistä ja wt.
Tero Kivinen on oikeustieteen tohtori. Hänellä on myös runsaasti tatuointeja kasvoissaan ja ympäri kehoaan.
Minua aina vain jaksaa kummastuttaa ihmiset joilla menee toisten valinnat ihonalle. Tämän takia inhoan ihmisiä, aina työntämässä nokkaansa muiden asioihin ja elämiin. Voi kunpa saisi elää rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatuoidusta naisesta tai miehestä tulee auttamattomasti WT vaikutelma. Ei voi mitään. En ikinä voisi olla vakavassa suhteessa tatuoidun tai ankkahuulisen naisen kanssa. Voin panna, mutta en enempää.
No nehän on WT-ihmisiä, eikö ole hyvä että se asia on selkeästi heti näkyvillä?
Eräs läheiseni on tatuoitu eikä millään tasolla wt.
Vierailija kirjoitti:
Tero Kivinen on oikeustieteen tohtori. Hänellä on myös runsaasti tatuointeja kasvoissaan ja ympäri kehoaan.
Ei kai kukaan väittänyt, että tatuoinnit estäisivät opiskelun. Onko Tero Kivinen Suomen menestyneimpiä ja kovapalkkaisimpia juristeja?
Minulla on vaikea masennus,epävarmaa persoonallisuushäiriö ja adhd. Tällä hetkellä istun päiväkaljalla.
Eikä muuten ole yhtään tatuointia,ei edes meikkiä eikä huulitäytteitä että tervetuloa vaan lukemaan meikäläisen mt-ongelmat habituksesta :D
Älkääkä myöskään pilatko ulkonäköänne seuraavilla kuvottavuuksilla: housut, värjätyt hiukset, kirkkaan väriset vaatteet, oranssit vaatteet, farkkukangas, pyöreät silmälasit, lyhyet/keskimittaiset hiukset, lenkkarit, huolittelemattomat kynnet, reput, sandaalit, kuviolliset sukkahousut, tunikat, hupparit, t-paidat, kultakorut... eiku hetkinen, pitäiskö sittenki kaikkien vaa näyttää siltä mistä tykkää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan väittänyt, että tatuoinnit estäisivät opiskelun. Onko Tero Kivinen Suomen menestyneimpiä ja kovapalkkaisimpia juristeja?
- En välttämättä voi ulkonäköni vuoksi olla kaikkien edessä uskottava, Kivinen sanoo.
- Tällä naamalla tiettyjen isojen asianajotoimistojen ovet eivät varmastikaan aukenisi.
Vaikka ulkonäkö voi aiheuttaa ennakkoluuloja työelämässä, Kivisen mielestä tärkeintä on olla oma itsensä:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On työpaikkoja, joissa ei voi olla tatuointeja. Ainakaan näkyviä.
On myös työpaikkoja, joissa tatuoinneilla ei ole mitään merkitystä, kuten oma työpaikkana konsulttitoimistossa. Keskiliksa meillä on 5200 € / kk ja porukalla on vaikka minkälaista kuvaa.
Kyllä niillä on silti vaikutusta siihen kuinka ammattitaitoiseksi sinut koetaan. Ei siitä pääse mihinkään, että moni mieltää tatuoinnit wt-ihmisten merkkinä.
Monia ei myöskään kiinnosta sinun eikä kaltaistesi tylsimysten mielipiteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- En välttämättä voi ulkonäköni vuoksi olla kaikkien edessä uskottava, Kivinen sanoo.
- Tällä naamalla tiettyjen isojen asianajotoimistojen ovet eivät varmastikaan aukenisi.
Vaikka ulkonäkö voi aiheuttaa ennakkoluuloja työelämässä, Kivisen mielestä tärkeintä on olla oma itsensä:
Kivisen ala on melko konservatiivinen ja itse pelästyisin hänen olemustaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On työpaikkoja, joissa ei voi olla tatuointeja. Ainakaan näkyviä.
On myös työpaikkoja, joissa tatuoinneilla ei ole mitään merkitystä, kuten oma työpaikkana konsulttitoimistossa. Keskiliksa meillä on 5200 € / kk ja porukalla on vaikka minkälaista kuvaa.
Kiva sulle. En pidä tatuoiduista ihmisistä esimerkiksi terveydenhuollossa. Antaa epäsiistin vaikutelman ja herättää epäilyksen hygieniasta.
Kiva sulle, ei kiinnosta. Ja ihan tiedoksi, että terveydenhuollon ammattilaisillakin on tatuointeja.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on vaikea masennus,epävarmaa persoonallisuushäiriö ja adhd. Tällä hetkellä istun päiväkaljalla.
Eikä muuten ole yhtään tatuointia,ei edes meikkiä eikä huulitäytteitä että tervetuloa vaan lukemaan meikäläisen mt-ongelmat habituksesta :D
Mullakin on masennus ja epävakaa sekä ahdistuneisuushäiriö ja olen ollut sairaslomalla jo 5 viikkoa. Samoin, ei ole yhtään tatuointia eikä lävistyksiä, tyylini on aina ollut hillitty ja naisellinen, kukaan ei ulkokuoresta varmaan uskoisi, että olen koko elämäni kamppaillut mt ongelmien kanssa. Ulkonäkö ei siis kerro ihmisestä yhtään mitään eikä esimerkiksi kerro sivistyksestä tai älykkyydestä mitään. Fiksunnäköinen tuttuni on koulut kesken jättänyt ja tyhmä kuin maapähkinä.
Mulle tatuoiduista tulee mieleen ihminen, joka menee massamuodin mukana. On valmis tekemään mitä tahansa, kunhan joku asia on muodissa. Pitää olla samanlainen, kun kaikki muutkin.
Ja toinen asia mikä tulee mieleen on Weeetee-ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma itsensä, siis sillä tavalla että haluaa peittää oman ihonsa?
Hyi olkoon ne täytehuulet,,, ovat kuin pi,,un posket. Kuvottavaa. Vrt esim Elina kanervan kuvia eilen puol seiska ja kuvat aikoinaan ilman botoksia.
Vierailija kirjoitti:
Minulle tatuoinnit kertovat että henkilön elämänhallinta on ollut hukassa.
Ennemminkin järjetön ylipaino kertoo hukassa olevasta elämänhallinnasta kuin tatuoinnit.
Mun esihenkilöllä on käsivarret täynnä tatuointeja. Ovat vielä rumia. mm. saunavihta tatuoitu. Käyttää myös työelämän viesteissä hymiöitä. Ei ole kovin uskottava. Antaa aika teinimäisen vaikutelman nämä tatuoinnit ja hymiöt.
Otin ainoan tatuointini näkyvälle paikalle ainoastaan siksi että umpimieliset ääliöt pysyvät loitolla. Ei vaikuttanut ammattitaitooni.