Älä pilaa ulkonäköäsi, varsinkaan nuori nainen ottamalla naurettavia ala-arvoisia tatuointeja näkyviin paikkoihisi
Kommentit (122)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On työpaikkoja, joissa ei voi olla tatuointeja. Ainakaan näkyviä.
On myös työpaikkoja, joissa tatuoinneilla ei ole mitään merkitystä, kuten oma työpaikkana konsulttitoimistossa. Keskiliksa meillä on 5200 € / kk ja porukalla on vaikka minkälaista kuvaa.
Kiva sulle. En pidä tatuoiduista ihmisistä esimerkiksi terveydenhuollossa. Antaa epäsiistin vaikutelman ja herättää epäilyksen hygieniasta.
Huiiii olkoot. Jos sinä et pidä jostain, niin se ei silti tarkoita, etteikö niin saa olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On myös työpaikkoja, joissa tatuoinneilla ei ole mitään merkitystä, kuten oma työpaikkana konsulttitoimistossa. Keskiliksa meillä on 5200 € / kk ja porukalla on vaikka minkälaista kuvaa.
Luulet vaan. Jos et satu olemaan koskaan asiakaspinnassa, niin ehkä noin voi olla. Palvelun ostajana olen kyllä joskus miettinyt projektineuvottelussa sen varsinaisen tekijän kohdalla, että olenko oikeassa paikassa, jos se tekijä vaikuttaa arvostelukyvyttömältä. Tuleeko täältä tuloksena brändiini sopivanlaista mainosmateriaalia, jos tekijä on tikattu väriä täyteen.
Ei ihme että suomalaisilla yrityksillä menee niin huonosti, jos valintoja konsultoinnista yms tehdään tekijöiden ulkonäön perusteella :D
Entä jos nuori mies ottaa tatuoinnin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva sulle. En pidä tatuoiduista ihmisistä esimerkiksi terveydenhuollossa. Antaa epäsiistin vaikutelman ja herättää epäilyksen hygieniasta.
Kuulostaa ennemminkin sinun henkilökohtaiselta ongelmalta.
Maksavana asiakkaana voin sentään valita leimattoman ammattilaisen.
Etkä voi ainakaan missään terveydenhuollossa. Etkä kyllä varmaan missään muuallakaan.
Olen jo 40v. Miten on ap, saanko jo ottaa tatuoinnin vai pitääkö vieläkin miellyttää jonkin kuvitteellisen miehen ulkonäkövaatimuksia?
Kannattaa piirtää ensin tussilla ne kuvat naamaan ja kaulaan. Jos vielä 2vk kuluttua tuntuu hyvältä idealta niin voi ottaa sen tatuoinnin 👍
En kadu mitään mutta omassa nuoruudessa eka kuva otettiinkin yleensä paikkaan jonka sai piiloon kuten selkä tai nilkka. Nykyään otetaan heti mustetta kaulaan,naamaan tai rintaan ja sitten ihmetellään,kun ei saa töitä.
T. Nainen 45v,18 tatuointia
Minulla on tatuoitu kihlasormus ja ei kiinnosta muiden mielipiteet 🤷
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niillä on silti vaikutusta siihen kuinka ammattitaitoiseksi sinut koetaan. Ei siitä pääse mihinkään, että moni mieltää tatuoinnit wt-ihmisten merkkinä.
^ Miltä helvetin 60-luvulta tämä viesti tänne ilmestyi? ^
Sä elät kyllä pikkuruisen kuplan sisällä, jos kuvittelet, ettei ulkonäkö, varsinkin tatuoinnit, vaikuta ihmisten mielikuvaan sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Olen jo 40v. Miten on ap, saanko jo ottaa tatuoinnin vai pitääkö vieläkin miellyttää jonkin kuvitteellisen miehen ulkonäkövaatimuksia?
Et. Velvollisuutesi on miellyttää jonkun tuntemattoman miehen miesmakua jota todennäköisesti et itse edes huolisi :D
Enpä ole tatuointejani katunut vaikka ne on otettu jo 16 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Miksi teikätäti kuvittelee, että kyse olisi vain miesten miellyttämisestä? Kuvitteletko oikeasti, ettei tatuointisi vaikuttaisi yhdenkään naisen mielipiteeseen sinusta?
Kaverin tytär otti jonkun mandalahässäkän leuan alle 18v lahjaksi.
Nyt hänellä on 23 vuotiaana komea kolmoisleuka ja mandala vähän levinnyt.
Joo. Kannatta Ottaa vaan hyvän näköisiä. Problem solved.
Onneksi useimmat onkin sellaisia.
Se on ihan hyvä, että mt-ongelmaiset alemman tason ihmiset tunnistaa helposti rumista tuhruista ja osaa karttaa niitä kuin ruttoa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on tatuoitu kihlasormus ja ei kiinnosta muiden mielipiteet 🤷
Niin WT! 😂😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi teikätäti kuvittelee, että kyse olisi vain miesten miellyttämisestä? Kuvitteletko oikeasti, ettei tatuointisi vaikuttaisi yhdenkään naisen mielipiteeseen sinusta?
Olen eri mutta kerrotko vielä millä tavalla sen pitäisi kiinnostaa mitä joku vieras ihminen pitää tatuoinnista? Aivan se ja sama. Neljäänkymppiin mennessä on jo oppinut että muilla ihmisillä tulee aina olemaan mielipiteitä sinusta joten niitä on jotakuinkin turha edes miettiä minuuttia kauempaa. Ehkä nyt en hakaristiä tai kyyneltä kasvoihin tatuoisi mutta muuten niin väliksi ole.
näin on. mulla lukee ainakin naamassa et päihe ja mt ongelmainen