Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko joku joskus teeskennellyt olevasi kaverisi?

Vierailija
30.08.2023 |

Joko hyötymielessä, tai ihan vain huvittuneena selkäsi takana, tai mistä syystä tahansa.

Minulla oli vähän outo kokemus, ja nyt mietin kuinka yleistä se on. Mistään läheisestä ystävyydestä ei ollut kyse, mutta joka tapauksessa yhteydenpito loppui kuin seinään heti kun minua ei enää tarvittu yhteen työasiaan.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa olen useasti käyttänyt kaverini nimeä, asuinpaikkaa, jne.

Vierailija
2/13 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, sain siitä ihan hirveän trauman. Kuvittelin oikeasti olevani hänelle tärkeä, koska niin sanoi. Käytännössä koko homma olisi vuosien sadistista kiusaamista. Minun koko olemukseni horjuu ja kivettyy yhä koko ajatuksen edessä. Kuinka kukaan voi olla niin _paha_!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Baarissa olen useasti käyttänyt kaverini nimeä, asuinpaikkaa, jne.

Mäkin annoin aina yhden en niin kivan työkaverin puhelinnumeron.🤣

Vierailija
4/13 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, sain siitä ihan hirveän trauman. Kuvittelin oikeasti olevani hänelle tärkeä, koska niin sanoi. Käytännössä koko homma olisi vuosien sadistista kiusaamista. Minun koko olemukseni horjuu ja kivettyy yhä koko ajatuksen edessä. Kuinka kukaan voi olla niin _paha_!

Voi ei, olen pahoillani puolestasi! Kuulostaa kamalalta. Mikä kumma motiivi tuollaiseen voi olla? Niin no, ei kai sadismi mitään motiivia vaadi.

Vierailija
5/13 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja olen siitä kiitollinen. Baarissa/ulkopuolella joku vonkasi ja alkoi jo kosketella kun yhdestä porukasta hypähti täysin tuntematon tyyppi ja huudahti "siinähän sä olet!". Veti mut kaveriporukkansa luo ja kyseli sitten onko kaikki ok.

Vierailija
6/13 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ja olen siitä kiitollinen. Baarissa/ulkopuolella joku vonkasi ja alkoi jo kosketella kun yhdestä porukasta hypähti täysin tuntematon tyyppi ja huudahti "siinähän sä olet!". Veti mut kaveriporukkansa luo ja kyseli sitten onko kaikki ok.

Hyvä että joskus käy näinkin :)

Ap:llä oli ehkä enemmän mielessä sellainen teeskentely, että sinua itseäsi huijataan.

Vierailija
7/13 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystäväni (jo ex) teeskentelee olevansa minun miesystäväni. Olikin vähän useammankin sellainen.

Vierailija
8/13 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesystäväni (jo ex) teeskentelee olevansa minun miesystäväni. Olikin vähän useammankin sellainen.

Intiimeissä suhteissa tuo on varmasti yleistäkin. Mutta ihmettelen onko yleistä, että ihmiset vaivautuvat kaveeraamaan jonkin pikkuasian takia sellaisen ihmisen kanssa, joka ei oikeasti kaverina kiinnosta.

Vierailija
9/13 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monetkin ääniä kalastavat. Kerran sain kaveruuden vakuudeksi linssien putsausliinan ja lupauksen bensan halpenemisesta. Myös Perussuomalaisen lentolehtisen.

Vierailija
10/13 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Marjo, Maria, Jari, Tomi jne. ;) Onhan noita enemmänkin ollut takavuosina.

Vierailija
11/13 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut. Luulin että minulla oli ystäviä. Olin väärässä, haluaisivat vain palveluksia tai jotain hyötyä minun osaamisistani.

Parempi ilman ystäviä kuin hyväksikäyttäjien ympäröimänä.

Vierailija
12/13 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu. Marjo, Maria, Jari, Tomi jne. ;) Onhan noita enemmänkin ollut takavuosina.

Kerro vähän muutakin noista tapauksista kuin nimet? :)

Vierailija
13/13 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs henkilö esitti olevansa kaverini, kunnes löysi uusia ystäviä niin jätti minut kuin nallin kalliolle sanomatta sanaakaan. Kävimme aiemmin lounaalla päivittäin ja tapasimme vapaa-ajalla. Pari kertaa tuli juttelemaan tai lähetti viestin kun tarvitsi jotain tietoa tai muuten apuani jossakin.