Lue keskustelun säännöt.
Täällä sairaanhoitajat vaativat eilen että heidän palkan pitäisi olla 2500 ja lisät päälle. Tiesittekö että
19.04.2007 |
apulaislääkärit saavat 2608 euroa, että olisko hoitsujen vaatimukset sittenkin ylimitoitettuja ja ne ihaillut lakimiehetkin saa vain 2468.
Kommentit (84)
Mutta en ihmettele yhtään, jos pääkaupunkiseudulla ei ole, kukapa siellä haluaisi asua.
Olinkohan 73
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Hoitoalalla pätkätöillä teetetään suuri osa työstä, näihin hommiin ei ole enää työvoimaa kaikkialla tarjolla.
Monet hoitajat tekevät töitä välitysfirmoille, jolloin palkka on parempi.
Eli virikemammat, työäidit, ei imettäjät, anti-reimatecit jne. T: espoolainen
Avoimia vakansseja on, eikä yhtään hakijoita.
HUS:ssa on yli 700 hoitajan vaje!
Jos asia on niin yksinkertainen mitä ajattelet, niin keksit varmaan ratkaisun siihen ongelmaan. Muut viisaammat eivät ole sitä vielä keksineet, sen vuoksi nyt vaaditaan palkankorotuksia!
Vierailija: