Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täällä sairaanhoitajat vaativat eilen että heidän palkan pitäisi olla 2500 ja lisät päälle. Tiesittekö että

Vierailija
19.04.2007 |

apulaislääkärit saavat 2608 euroa, että olisko hoitsujen vaatimukset sittenkin ylimitoitettuja ja ne ihaillut lakimiehetkin saa vain 2468.

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoimia vakansseja on, eikä yhtään hakijoita.

HUS:ssa on yli 700 hoitajan vaje!

Jos asia on niin yksinkertainen mitä ajattelet, niin keksit varmaan ratkaisun siihen ongelmaan. Muut viisaammat eivät ole sitä vielä keksineet, sen vuoksi nyt vaaditaan palkankorotuksia!

Vierailija:


Totta kai nykyisellä palkalla saadaan väkeä lisää töihin, jos työ helpottuu. Ja työ helpottuu, jos väkeä palkataan lisää. Yksinkertaista kuin mikä.

Vierailija
82/84 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en ihmettele yhtään, jos pääkaupunkiseudulla ei ole, kukapa siellä haluaisi asua.



Olinkohan 73

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitoalalla pätkätöillä teetetään suuri osa työstä, näihin hommiin ei ole enää työvoimaa kaikkialla tarjolla.



Monet hoitajat tekevät töitä välitysfirmoille, jolloin palkka on parempi.

Vierailija
84/84 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli virikemammat, työäidit, ei imettäjät, anti-reimatecit jne. T: espoolainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä